ROOMMATES
Sierra Cummings
"Jeg synes vi skal have en kat!" Siger Amber og rejser sig.
"Jaer, det er du så alene om," siger Theo, jeg nikker mig enig. Katten hun aede løber væk. "Jeg tror heller ikke den synes det er en god ide."
"Den elsker mig."
"Helt sikkert der," griner jeg og finder mine nøgler frem. Jeg låser døren op i det Logan kommer ned af fortovet. "UH JEG SKAL LIGE SNAKKE MED DIG!" Råber jeg og lader mine nøgler sidde i døren. "Har du det varmt?" Spørger jeg ham da jeg kommer derned.
"Ha. Ha. Hvad så, skat?" Han har været nede og træne, af en eller anden grund løber han altid hjem bagefter. Personligt, tager jeg bussen. Fuck nej om jeg skal bruge flere kræfter end jeg allerede har.
"Jo, jeg skal bare lige være sikker, men du har ikke følelser for mig, vel? Vær helt ærlig. Jeg forstår godt hvis du har, jeg er lidt af et catch."
"Sorry, loser, jeg har desværre kun venskabelige følelser for dig," siger han.
"Ej, Logan, jeg græder indeni. Det knuste mig totalt det der," siger jeg dramatisk.
"Og du er sikker på du ikke har følelser for mig?"
"Ikke mere, jeg tror desværre jeg er forelsket." Der er stille lidt, hvor vi kigger hinanden i øjnene og så flækker vi begge af grin. "Amber synes vi skal have en kat."
"Det er da en god ide," smiler han og vi går op af havegangen mod huset.
"Synes du ikke Theo er nok?"
"God pointe."
"Som altid." Han kigger lidt skeptisk på mig som jeg skubber døren op. "VI ER BLEVET KÆRESTER!" Råber jeg mens jeg tager mine sko af. Axel og Amber står i gangen på tre sekunder.
"I er hvad?!"
"Kærester," siger Logan og lægger sine arme om mig bagfra.
"For real?"
"Neh," siger vi på samme tid og flækker.
"I passer underligt godt sammen," kommenterer Ames, jeg sender hende et what the fuck blik. "Jo sådan, i er ens, men alligevel ikke og i skændtes aldrig og i er lowkey vold cute."
"Der er intet lowkey, ved nogle af dem," siger Axel og går tilbage ind i stuen.
"Jeg er enig," siger jeg og går ud i køkkenet. Wuhu, maddag. Jeg åbner køleren og kigger derind.
"Finder du noget godt?"
"Nej... kan man godt lave pasta med pesto og kalde det en ret?" Spørger jeg. Logan sender mig et blik. "Det tager jeg som et nej. Jeg putter også kylling i." Jeg hiver en pakke kylling ud og stiller den på køkkenbordet. "Kan du koge noget vand?"
"Alt for dig, skat." Jeg vender mig om og kigger på ham med et smil.
"Du er simpelthen for meget."
"Det siger du jo, jeg synes ellers jeg plejer at-"
"Nope, jeg skal lave mad. Jeg kan ikke lave andre ting når jeg laver mad!"
"Du skal koge pasta, Sierra."
"Og stege kylling." Logan sukker og ryster opgivende på hovedet.
Dør.
Udover det skal jeg til dimission lige om lidt og jeg dør. Jeg vil ikke. Jeg vil virkelig ikke være færdig med folkeskole. Ikke at skulle se dem alle sammen hver dag og nogen af dem aldrig mere er fucking trist. Jeg glæder mig mega meget til efterskole though. Vi skal også holde fest efter dimissionen, så det blir sjovt, det er hjemme hos mig og jeg hader allerede i morgen fordi jeg skal rydde op...
SPØRGSMÅL: Kommer i
(25.06.20)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...