ROOMMATES
John Locc
Jeg braser ind af Sierras dør. "Loser!" Sierra spærre skræmt øjnene op og hendes hænder flyver op og dækker hendes bare bryster. Hun står i underbukser og et par sweatpants halvt på. Hun er vold lækker i sweatpants, endnu lækrere uden.
"Hvad fuck laver du, Logan?" udbryder hun. Hun har efterhånden kaldt mig Logan i to år, så jeg er begyndt at reagere på det. Hun kalder mig det på grund af en af fyrene i hendes pornobøger hedder det. Han hedder John Logan, han har mørkt hår, blå øjne og er stædig, jeg hedder John Locc og resten af beskrivelsen passer også på mig.
"Hold dog op," siger jeg, "Jeg har set dig,"
"Hmm, sandt," siger hun og fjerner sine hænder fra sine bryster. Suk mand. Inden jeg kan nå ned af den vej, har Cici revet mig ud af det. "Det har vi simpelthen ikke tid til," fortæller hun mig. "Vi skal nå bussen om et kvarter og jeg har ikke spist morgenmad. Jeg går ingen steder uden mad, det siger jeg dig, Johnny." Vi får spist frokost, og kommer ud af døren i tide, vi når bussen og står af på det rigtige stop. Vi går ned af vejen, jeg ser tre piger der står midt på den og svinger et sjippetov. Den ene giver slip på sjippetovet da hun ser os. Hun løber så hurtigt hun kan ned mod os. Jeg ved allerede hun vil kramme Sierra først, det sker hver gang. Traitor.
"Cici!"
"Milla!" Griner Sierra og gripper den syvårige pige da hun kaster sig i favnen på hende.
"Jeg har bare sådan glædet mig til at du skulle komme!" Siger hun hurtigt med det største smil. Love you too, sis. Milla giver endelig slip på Sierra og vender sig mod mig. Hun krammer mig hurtigt. "Hvorfor kom du ikke hjem sidste weekend?"
"Du var her ikke," siger jeg, Milla fniser og føler sig elsket, man kan se alt hvad den pige føler. Mor åbner hoveddøren og kigger over på os med det største smil.
"Kommer i ikke ind i stuen og for kage alle sammen?" Spørger hun. "Piger i er også velkommen." Pigerne hviner af fryd og skynder sig ind.
"Hvor mange piger har du bollet på den sofa jeg skal ind og sidde i nu?"
"Ingen faktisk. Er du ikke stolt?"
"Meget," siger hun tørt.
Kun hvad? Tre dage for sent? Alt jeg kan sige er ups... Og at jeg er blevet færdig med Criminal Minds minus sæson 15, men den var ikke på Viaplay såe... Jeg begyndte på SWAT bagefter og den er vold god, ik CM, men god. Så tjekkede jeg Netflix og krimi serierne på Netflix er bare sygt meget mindre brutale, hvilket er fucking nedern da jeg ikke har Viaplay mere.
SPØRGSMåL: Kender i nogle gode krimiserier?
(09.04-2020)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...