ROOMMATES
John Locc
"Op af et træ!" råber Sierra. "Er du fucking sindssyg Logan? Det kan man sgu da ikke! Gjorde det ikke ondt på hende." Hun kigger afventende på mig.
"Det skal jeg ikke kunne udtale mig om," siger jeg, "hun brokkede sig ikke."
"Man kan heller ikke andet end at stønne, når du har din pik inde i en," siger hun og trækker på skuldrene. Ego boost, ja tak.
"Kan i to ikke andet end at snakke om sex?" Spørger Vikki, Axels kæreste der er kommet tilbage fra sin udveksling. De har ikke set hinanden i et halvt år og derfor er det meget vigtigt hun indtager vores ellers så velfungerende hus. Jeg kan godt lide hende, hun er sød, men hun er ikke rigtig min type, you know? Din type er piger der er villige til at sprede benene. Fuck af. Jeg kan godt lide Lizzie, hun er grineren og hende har jeg ikke brug for at knalde. Se, HA, jeg kan også lide piger som venner! Ikke at Cici ikke er min ven, for det er hun helt sikkert, hun er den i huset jeg bruger mest tid sammen med.
"Jo, det kan vi godt," siger Cici og smiler falsk til hende. "Vi gør det bare ikke."
"Altså hvis du ser det på den lyse side, boller vi ikke på bordet," tilføjer jeg.
"Endnu," mumler Sierra højt nok så Vikki hører det, jeg sender hende et blik, hun kigger allerede på mig.
"Øhm, okay. Jeg tror bare jeg går," siger Vikki akavet og smutter ud af køkkenet.
"Hvorfor skulle hun skræmmes væk?" spørger jeg og fjerner min hånd fra hendes lår, "Kan vi ikke lide hende?"
"Jo, totalt, vi elsker hende faktisk," siger Sierra sarkastisk.
"Hvad er det?"
"Ikke noget," forsikrer hun mig om mens hun ryster på hovedet. "Ved du hvad?" Spørger hun og rejser sig op.
"Nej, men jeg er sikker på du vil indvie mig i det lige om lidt."
"Jeg synes vi skal finde ud af om det gør ondt."
"Har vi lige pludselig fået exshobisonistiske tendenser?" Griner jeg og rejser mig.
"Du har sgu hele tiden haft dem," fnyser hun og træder ned i sine slip on Vans, der faldt af da hun sad og svingede med benene tidligere.
"Skal vi cykle ud og finde et træ?" Spørger jeg grinende og svinger en arm om hende. Jeg ser godt Lizzies ansigtsudtryk da vi går forbi hende ude i gangen, men jeg er egentlig lidt ligeglad med om hun synes jeg er klam. Det jo ikke fordi vi rent faktisk skal ud og knalde op af et træ.
Så fik vi endnu en af drengenes synsvinkler. De er klart overrepræsenterede. Undskyld. Bare undskyld. Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige. Ja, øhm. Caro jeg ved godt du har skreget mindst to gange #ImNotAnInocentBitch, hvilket du udmærket godt ved. Men ja...
Ej vi kan lige få en opdatering på min coronaferie: Jeg har været i sommerhus! Jeg har lavet lektier, jeg har næsten ikke læst eller skrevet, udover med folk. Jeg keder mig dog ikke så meget mere. Min undulat er røv irriterende, lige nu går den oven på min fod og før bed hun mig i hånden så jeg fik et sår. Hun er elsket...
SPØRGSMÅL: Kæledyr?
(20.03-2020)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...