ROOMMATES
John Locc
Jeg har lige vundet en "stafet" over Theo, det var mere en hvem kan nå flest runder på fem minutter. Det er underligt at jeg vandt, fordi Theo vinder altid. Han spiller også football, det kan man ikke rigtig sige jeg nogensinde har gjort. Jeg har lavet sport, men det var mest bare for sjov.
"Hvad så taber?"
"Vent, er Sierra her?" Spørger han sarkastisk og kigger rundt.
"Ha. Ha, meget sjovt," siger jeg og skubber til hans hoved. Vi smutter sammen indenfor. Jeg tager et bad først, jeg får tøj på og låser døren til gangen op. Theo sidder på gulvet og venter. "Jeg fatter seriøst ikke at der er lavet et hus med seks soveværelser og kun et badeværelse."
"Vi har et toilet nedenunder," siger jeg og giver ham en hånd op og stå. Han kommer med en irriteret lyd og går forbi mig ud på badeværelset. Jeg smutter ned af trappen og ud i køkkenet hvor jeg finder nogle rester og putter dem i mikrobølgeovnen, huset er helt stille minus bruseren og mikroovnen. Klokken er også tolv og vi burde være i skole, eller jeg har ikke time nu, men Theo havde det dårligt i morges og har meldt sig syg hele dagen. Han virker dog ikke til at have det dårligt mere. Mikroovnen bibber og jeg snupper risen og en gaffle og sætter mig på en barstol. Jeg keder mig allerede. Hvis min time ikke havde været aflyst ville jeg have haft virksomheds økonomi, hvilket også er ret kedeligt, men sjovere end at sidde og spise alene. Jeg tager en bid af risen og lægger mit hoved på bordet. Jeg keder mig. Jeg keder mig så meget, at jeg ikke engang gider at spise.
Theo dukker op i et par shorts og med vådt hår. Han sætter sig på stolen ved siden af mig. Han siger ikke noget hvilket er meget meget lidt som Theo, han snakker fireogtyve syv. Jeg sender ham et blik.
"Hvad så?"
"Jeg har et crush på Lizzie," mumler han. Jeg spærre øjnene op.
"What!?"
"Jeg ved det godt. 'Jeg skal aldrig igen falde for en jeg bor med', men nu er det sket."
"I er virkelig også cute," siger jeg med et smil og rejser mig op. Jeg har lyst til mad nu.
"Er du okay med det?"
"Ja, hvorfor skulle jeg ikke være det?"
"Jeg ved det ik," siger han afvigende. "Jeg er bare glad for at jeg endelig har sagt det til nogen." Jeg åbner køleskabet, Theo undgår at kigge på mig, jeg kan lige så godt gøre det nemt. "Er det dumt?"
"At du crusher?" Spørger jeg og kigger mig over skulderen. Han nikker. "Det er hvad der sker, Liz er en dejlig pige, hun er ikke den værste du kunne vælge." Theo ånder lettet op. "Var du bange?"
"Er du gal? Jeg var rædsesslagende." Jeg flækker af grin, Theo ender også med at grine.
Har vi en glad Alberte og @Xxjoyoxx (Jeg ved ikke hvad hun hedder, hvilket er sad:()?? Jeg er glad, det her var verdens kedeligste kapitel, men så begyndte jeg at skrive videre og så blev det helt okay.
SPØGRSMÅL: Får i skrevet meget nu vi har sommerferie?
(29.06.20)
أنت تقرأ
Roommates ✓
القصة القصيرة❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...