27│Du vinder, ikke?

97 18 15
                                    

ROOMMATES

Axel McCarthy

Jeg har været sammen med Vikki en gang siden jeg begyndte at mistænke hende for at være mig utro, jeg har sagt nej til hende to gange og undskyldt det med lektier, men hun har ikke spurgt flere gange. Der er gået næsten 2 uger. Jeg har fået læst alle Harry Potter bøgerne og været alt for meget sammen med Theo. Man skulle virkelig ikke tro han havde lektier for, men han har præcis lige så meget for som Amber. Respekt til hende by the way, hun er både sammen med ham her hjemme og når de har timer. Jeg tænker nogle gange på om de overhovedet har andre venner end os i huset, men det må Amber i det mindste have, for hun har ikke sovet hjemme i ret lang tid. Men hvis hun havde haft en kæreste, havde Theo vist det og han havde højst sandsynligt drillet hende højlydt med det. Jeg ved ikke om jeg skal være glad eller ked af det over Amber måske har fået en kæreste... Hun har chancen for at hendes kærester er hende utro, men hun har også chancen for noget helt vildt fantastisk. Kommer jeg til at være en paranoid skid resten af mit liv? Hvorfor skal min første tanke når nogen nævner ordet kæreste at de kan være en utro? Det er så fucked up. Især fordi jeg ikke ved om Vikki har været sammen med en anden. Hvordan kan jeg overhovedet tro det om hende? Min mobil brummer og redder mig fra mine tanker. Jeg sætter mig op og tager den ud af opladeren.

John: Få din røv herned

Axel: Hvorfor?

John: Partners

Axel: Spørg en anden

John: I'd love too men alle andre er med

John: Så kom nu her ned

Axel: Fint

Jeg kommer på benene og går ned i stuen. De kigger alle sammen på mig da jeg kommer ind.

"Ej, Ames, er du, for en gangs skyld, hjemme?"

"Ja, jeg er så! Tænkte du havde brug for at se på mit smukke ansigt," fortæller hun og lægger oversiden af sine fingre under sin hage og smiler op til mig.

"Det tror jeg du havde helt ret i." Jeg sætter mig i sofaen ved siden af John. Jeg kigger over på den anden side af pladen og ser Cici.

"Du vinder, ikke?" Spørger hun.

"Altid," griner jeg. Amber giver sig til at dele kort ud og så begynder vi at spille.

 Amber giver sig til at dele kort ud og så begynder vi at spille

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg kalder stadig Axel for Alex...

SPØRGSMÅL: Hvordan tror i i havde håndteret at være i Axels situation?

Jeg havde ikke håndteret det, jeg havde nok bare nægtet at tro på det.

(21.05.20)


Roommates ✓Where stories live. Discover now