4│Hvad hvis jeg har fået corona!?

262 29 20
                                    

ROOMMATES

Amber Olson

"Hej, jeg er syg," Er det første Lizzie siger, da jeg tager telefonen.

"Fedt." Kan jeg ikke andet end at kommenterer.

"Ja, det er det så ikke..." siger hun tørt.

"Nej, jeg tror jeg undlader og komme hjem."

"Nej, bitch, du får din røv herhen lige fucking nu!"

"Fald ned Lizzie."

"Det kan jeg ikke!" Siger hun panisk. "Hvad hvis jeg har fået corona!?"

"Du har ikke fucking fået corona, pigebarn, kan vi lige falde lidt ned!" Sukker jeg og rejser mig fra baren. "Jeg skal nok komme hjem," forsikre jeg min syge roommate om.

"Tak Ames, du den bedste!"

"Vi ses," og så lægger jeg på, jeg kigger over på de andre. "Sorry, I gotta go, Lizzie er overbevist om at hun har fået corona." Jeg snupper min jakke og smutter ud i aftenluften. Det er ikke koldt så jeg ved ikke hvorfor jeg tog den med.

Jeg skubber døren op til huset, smider mine sko og skynder mig oven på. "Dør du?"

"Ja," siger hun og ser helt ulykkelig ud. Hun ligner sgu ikke en der har det helt godt.

"Vil du ha min bamse?"

"Nej!"

"Undskyld, " siger jeg hurtigt.

"Jeg vil børste tænder, jeg har en dårlig smag i munden."

"Yes, ma'am." Jeg går ud på badeværelset finder hendes tandbørste og putter tandpasta på. Jeg skylder den og smutter tilbage ind på hendes værelse. "Åben munden."

"Jeg kan altså godt selv børste tænder."

"Sure," hun tager den ud af hånden på mig og begynder at børste sine tænder. Jeg finder hendes computer og åbner den. "Scooch."

"Vil du gerne have corona?"

"Du har ikke fucking corona, tag dig nu sammen!" Hun gør plads til mig og jeg sætter mig ved siden af hende på den lille seng. Jeg åbner en ny fane og finder Netflix.

"Jeg er syg, jeg vælger." Jeg sukker, men lader hende sige en film. Hun lægger sit hoved i mit skød og jeg finder den.

"Hvad gjorde du af tandpastaen?"

"Jeg slugte."

"Den sætning troede jeg aldrig jeg sgu hører dig sige, Jomfru." Jeg blinker til hende og lægger hendes tandbørste over på hendes natbord.

" Jeg blinker til hende og lægger hendes tandbørste over på hendes natbord

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg ved godt den her er lidt all over the place. Sorry til folk der blev truffet af den. Hvis der er nogen, idk. 

Så i går bitchede jeg om min gruppe ik? Nå men jeg har fået en ny i dag. Jeg er sammen med ham der skred og to andre piger og vi lavede ret så meget i dag. I'm lowkey proud. Like acutally really proud, vi skal snakke om Sydsudan og jeg glæder mig! Jeg glæder mig mindre til statistik delen, men altså whatever.

Jeg har lige været på arbejde og pigerne har drænet al energi ud af min krop. Og ødelagt mine sokker, men whatever.

SPØRGSMÅL: Yndlingsbog?

(10.03-2020)

Roommates ✓Where stories live. Discover now