ROOMMATES
Amber Olson
"Jeg siger dig, Ames," fortæller Sierra mens hun skynder sig ud til mig bag disken. Jeg er i praktik som sygeplejerske og har været det de sidste par uger. "Jeg har aldrig set nogen flottere end den mand. Oh my fucking God, han er jo sådan... Wow," sukker hun. Og planter sine albuer på disken.
"Ja, det er du ikke den eneste her der synes," smiler jeg og kigger ned af gangen. Alle de andre praktikanter nærmest besvimer når han snakker til dem. "Er hun okay?"
"Ja, Lizzie har det fint, eller så fint som man kan når man er faldte ud af et fucking vindue."
"I det mindste var det kun stueetagen," siger jeg og lukker den mappe jeg lige er blevet færdig med at skrive ind. Jeg snupper min taske, kigger den igennem. Vandflaske, vingummi, hårbørste, kuglepen og en masse andet lort, men ingen mobil. Pik og lort. Der er endda en lighter, og jeg ryger ikke en gang.
"Hvad mangler du?" Spørger Sierra, "du har det der, fuck, jeg mangler noget look."
"Min mobil, jeg har en lighter, men ikke min mobil," siger jeg i panik. Jeg er panik og jeg har bare mistet min telefon. Fuck jeg er jo afhængig.
"Skal jeg finde et stearinlys så skal vi forføre Lizzies lækre læge?"
"Nej, bitch, det skal vi ikke."
Det var så andet kapitel. Jeg passer børn. De sover lige nu, jeg dør af kedsomhed og derfor poster jeg igen. De har kun sovet i lidt under to timer og jeg gider ikke mere. Jeg vil lave et eller andet sjovt. Men altså jeg for penge for det og jeg kan lave mine lektier (SOM OM). Mine veninder kommer og henter mig klokken 12, når deres forældre kommer hjem og så skal vi hjem til en eller anden, det har jeg stadig ikke helt fanget.
SPØRGSMÅL: Tager du til fester?
(07.03-2020)
DU LIEST GERADE
Roommates ✓
Kurzgeschichten❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...