ROOMMATES
John Locc
"Fuck en idiot du er! Klamme stodder!" Råber Sierra og går hurtigt ned af gaden. Væk fra ham hun snakkede med. Der var vist en der blev lidt sur... Jeg vil godt lige have lov at sige at det ikke er mig hun råber af. Jeg ved ikke hvorfor hun råber, hun plejer ikke at lave scener, så der er nok en god grund til det, men shiiiit. Han står og kigger efter hende. Inden alt det her skete havde vi været på vej hjem fra campus, han stoppede Sierra og hun havde først været meget imod at gå med ham, men han havde hvisket et eller andet i øret på hende og hun var gået med ham et lille stykke væk. Liz kigger skræmt på mig. Jeg lægger en arm om hende og vi begynder at gå efter Sierra.
"Han må virkelig have sagt noget forkert," kommenterer jeg.
"Det har du vist helt ret i." Lizzie lægger sin arm om min talje. "Cici!" Sierra vender sig om kigger spørgende på os.
"Hvem var det?"
"Min brors ven..." Hun siger ikke mere begynder bare at gå igen. Okay, der må være sket et eller andet. Jeg lader min arm glide af Liz og løber de fire skidt op til Sierra.
"Hvad så, loser?" Hun kigger på mig, der er ingen følelser i hendes øjne.
"Det er ikke vigtigt."
"Jo det er, hvis det for dig til at være sådan her, så er det vigtigt," protesterer jeg. "Hvad har han gjort?" Hendes brune øjne kigger ned i jorden og hun bider sig hårdt i læben.
"Han har ikke voldtaget mig eller noget, bare rolig," siger hun endelig og kigger op. Solen lyser på hende brune hud og gør den næsten gylden.
"Hvad er det så han har gjort? Han kom også sidste år."
"Han puttede Xanax i min drink til en fest da jeg var sytten," siger hun, der er ingen følelser i hendes ansigt. Det er der til gengæld i Lizzies.
"Jeg fucking myrder ham," hvæser hun og vender sig om.
"Lad være, han har det forfærdeligt med hvad han næsten gjorde, jeg vil heller have ham til at lide med tanken om at han ville have gjort det resten af hans liv, end at dø." Koldt. Jeg er dog mere på Lizs hold. Han burde få en ordentlig omgang tæsk, men jeg hverken siger eller gør det.
"Men," begynder Liz, men et blik fra Sierra stopper hende.
"Hvad med vi smutter hjem og sætter en film på?"
"Laver du så mad?"
"Laver du ikke mad?" Sierra sender mig et smil og ruller med øjnene.
"Tro på det." Lizzie smider sin arm om livet på hende og de begynder at gå. Man kan se på hendes holdning at hun stadig har lyst til at smadre ham til plukfisk og det er hun virkelig ikke alene om. Jeg kigger bagud, han står der stadig og kigger efter os. Det er fristende at gå ned og give ham en knytnæve på næsen, men jeg tager en indånding og vender mig væk fra ham. Pigerne er allerede oppe ved lyskrydset så jeg tager benene på nakken og løber efter ham. Han prøvede at fucking voldtage hende, jeg kan slet ikke. Hvem gør sådan noget, til sin vens søster? Det er så fucked up.
Jeg har udgivet en anden bog! Det er egentlig ikke min bog, men jeg kommer med prompts som i så kan skrive historier til sende til mig og så poster jeg dem :)
SPØRGSMÅL: Vil du være med?
(01.06.20)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...