21│Cute men du kan dræbe

91 21 10
                                    

ROOMMATES

Elisabeth Maxwell

Jeg har siddet og læst om mit stjernetegn i cirka en time på instagram. Okay læst og læst jeg har kigget en masse astrologi profiler igennem. Det tager virkelig alt ens tid. Men det er sjovt så, whatever. Der er en del af det der ikke passer på mig, men også en del der gør. Jeg ved godt det ikke er sandt og det er nogle meget brede træk næsten alle har som er under hver af dem, men fuck that. Det skal sgu ikke stoppe mig fra at sidde og relaterer. Jeg går ned af trappen og finder som altid Johnny i køkkenet. Han sidder ved Lektie Bordet og laver et eller andet på sin computer. Jeg går hen til fryseren og snupper en pindis.

"Skal du også have en vandis?"

"Sodavandsis?" Spørger han grinede, jeg nikker. "Ja tak," siger han, jeg tager en is til ham og lukker fryseren. Jeg kaster den til ham og han griber den uden videre.

"Hvad er dit stjernetegn?" Spørger jeg og hopper op på køkkenbordet, hvor jeg giver mig til at åbne min is.

"Jeg er aries, tror jeg." Jeg nikker og finder en billede af Aires.

"Okay, så er du: Ærlig og pålidelig, hårdtarbejdende, cute men du kan dræbe en med der dine bare hænder. Du er energisk, rastløs og larmende." Johnny sidder lidt og sutter på sin is før han siger noget.

"Hvad er du så?"

"Jeg er Aquarius," fortæller jeg mens jeg leder efter min side. "Okay, så jeg er: open minded, en dårlig løgner, griner altid i alvorlige situationer, jeg er meget kreativ og dagdrømmer. Jeg er uafhængig og selvhjulpen, hader at bede andre om hjælp, og folk forstår mig tilsyneladende ikke fuldt ud."

TILLYKKE TIL CARO! 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TILLYKKE TIL CARO! 

TILLYKKE TIL SOF!

Så har vi også lidt stjernetegn indover! Woop

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Så har vi også lidt stjernetegn indover! Woop. *The Office gif* Jeg har sovet i fem timer, så hvis der er flere fejl i teksten end normalt beskylder jeg min manglede søvn. Jeg kunne godt vente til jeg havde spist noget, men det gider jeg ikke. Så jeg håber i kunne lide det her kapitel med fejl!

SPØRGSMÅL: Mening om Lizzie?

(03.05.20)

Roommates ✓Where stories live. Discover now