34│Jeg synes du er dum

93 16 28
                                    

ROOMMATES

John Locc

"Ned," siger jeg og giver slip på Millas ben. Hun glider ned af min ryg og løber ind i stuen.

"Sko!" Råber mor efter hende, jeg smiler for mig selv og træder mine sko af.

"Jaja!" Råber hun tilbage, hun har hundrede procent smidt sine sko midt i spisestuen. Det bliver min neat-freak af en mor rigtig glad for...

"Hvor er Sierra?" Spørger min papfar. Jeg trækker på skulderne og hænger min jakke på en knage.

"Jeg tror hun er på mit værelse." Jeg går samme vej som Milla og ender på mit værelse, hvor begge piger sidder i min seng. Eller Milla står, men det er der ingen der er overraskede over. "Hvad så, babe?"

"Jeg laver fremlæggelse og snakker med Milla," siger hun. Jeg læner mig op af dørkarmen.

"Om hvad?"

"Drenge," siger hun med et smil. Jeg ruller øjne, men lader dem snakke, mens jeg tjekker min mobil. Fucking konge storebror jeg er, I know. Jeg åbner en snap. Heldigvis er der ikke lyd på min mobil, for det var ikke børnevenligt, hvad der er på min skærm. Jeg ser hele videoen. Jeg snapper tilbage til hende med et billede af Sierras bare ben med teksten 'Jeg har en kæreste' og så propper jeg min mobil tilbage i lommen. Jeg har ikke en kæreste, jeg gider bare ikke at få sådan nogle videoer uopfordret. Milla er ved at fortælle en historie med store armfagter og syv navne Sierra ikke kender. Hun sender mig et blik. Jeg smiler bare og lader Milla snakke ud.

"Milla," siger jeg så, hun vender sig om mod mig. "Jeg er ret sikker på du efterlod dine sko midt i stuen, du." Milla smiler så man kan se det hul, hvor hendes tand mangler. "Smut." Hun kommer med en utilfreds lyd, men hopper så ned fra min seng og løber ud. Jeg lukker døren efter hende og kaster mig ved siden af Sierra. "Det var så lidt."

"Tak," siger hun og tager sin computer op. Jeg tager den fra hende, lukker den sammen og lægger den ned på gulvet. "Jeg skal lave opgave."

"Nej, du skal holde pause."

"Nej, Logan, det kan jeg ikke. Den her fremlæggelse skal være færdig til i morgen." Hun rækker ind over mig og prøver at få sin computer.

"Tag en pause," siger jeg igen.

"Nej."

"Jo. Du har været i gang i to timer straight, og de sidste tyve minutter har du ikke fået lavet en skid. I'm sorry, men det er sandt." Jeg ved det er sandt for det stod i toppen af hendes dokument. Sidste redigering fandt sted for 20 minutter siden.

"Jeg synes du er dum."

"Det gør du sikkert," siger jeg og kysser hende. Hendes hænder lægger sig på mine kinder og hun hiver mig ned over sig. "Vi er hos mine forældre."

"Sweetheart, de tror vi er sammen."

"Det har jeg aldrig sagt."

"Nej, men du sagde heller ikke ligefrem nej."

"Og gjorde du det?" Hun svarer ikke, kysser mig bare, så jeg kan holde kæft og stoppe med at være klogere end hende. Jeg brokker mig ikke, gør bare kysset dybere.

Jeg ved ikke om i har langt mærke til det, men jeg har et eller andet for Johnny og Sierra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg ved ikke om i har langt mærke til det, men jeg har et eller andet for Johnny og Sierra... Det er lidt slemt, men sådan no regrets. 

SPØRGSMÅL: Hvad synes i om Johnny og Sierras forhold?

(11.06.20)

Roommates ✓Where stories live. Discover now