ROOMMATES
Elisabeth Maxwell
Jeg ligger på et tæppe på vores flade tag i min bikini og laver lektier sammen med Theo og Sierra. De andre er ude, klokken er halv to på en søndag og jeg er ved at kede mig ihjel. Jeg elsker skole don't get me wrong, jeg synes det er sjovt og spændende og jeg har fået de fedeste venner ud af det, men jeg har lavet lektier siden jeg stod op. Jeg gider ikke fucking mere.
"Theo," skælder jeg ud, Sierra kigger op fra sin computer og hen på os. Theo sidder op af husmuren med mit hoved i sit skød.
"Elisabeth," siger han tilbage.
"Det er ret upassende og sidde og stirre på Cicis røv," belærer jeg ham. Theo ruller øjne og kigger tilbage ned i sin bog.
"Undskyld mor," mumler han sarkastisk.
"For min skyld, må du godt kigge på min røv," fortæller Sierra ham mens hun blinker til ham. Den pige altså. Jeg tager en skefuld is fra bøtten og sutter på den. Is er hvad der får mig igennem det her. Jeg ville sige jeg har det hårdt, men det har jeg virkelig ikke. Jeg har det alt for godt; jeg er ikke fattig, jeg har et hus og bor med fem dejlige mennesker. Uh og jeg har is. Jeg hører fodtrin og kigger tilbage mod terrassedøren der står åben. Johnny kommer gående ned af gangen mod os, med sit næsten sorte hår, blå øjne og et smil der giver en hver pige lyst til at sætte sig på skødet af ham. Det inkludere desværre også mig, jeg hader det. Og gæt hvad der er det værste af det hele, han ved det. Han fucking ved det.
"Hvad så folkens? Loser," han nikker til Sierra mens han træder ud på taget.
"Fuck af, Logan," mugger Cici uden at kigge op fra sin skærm, hun taster et eller andet. Siden den der Sierra Burgess Is a Loser er kommet ud er Loser blevet hans main kælenavn til hende. Han har ikke engang set filmen, ikke at jeg har, men det ikke pointen. Hvis man ser det på en anden måde er del vel egentlig fair for hun har kaldt ham Logan i to år og han hedder John. Det er noget fra en af hendes pronobøger, jeg fatter ikke hun kan læse sådan noget. Hun har prøvet at få mig til det, men jeg synes det er for underligt. Jeg kan ikke læse i detaljer om to personer det har sex, det bliver sgu et nej fra mig.
"Du skal med på stranden," fortæller han hende, han står og kigger ned på hende.
"Nej jeg skal ej, jeg skal lave mit oplæg," siger hun, hun kigger ikke engang op på ham.
"Det tror jeg faktisk ikke," brummer han, Sierra sukker og lukker sin computer sammen.
"Whatever," mumler hun irriteret, Johnny er utrolig stædig og hun ved det, når han først har sat sig for noget, giver han ikke lige op. "Jeg skal nok tage med dig på stranden, men så skal du også tage ham der... Hvad er det han hedder?" Hun kigger på ham mens de går indenfor. "Ismael? Eller et eller andet med."
"Jeg skal nok ringe til Issa," forsikrer John hende og puffer hende gennem døren. "Få nu din flotte røv ned i et par shorts så vi kan komme afsted." Jeg hører ikke hendes svar, men det har sikkert et eller andet hendes påklædning at gøre.
"Det burde være ulovligt at være så lækker," sukker jeg, og kigger tilbage ned på min computer.
"Tja," udstøder Theo.
FOLKENS JEG KEDER MIG! OG JEG KOMMER TIL AT KEDE MIG I DE NÆSTE TO UGER. JEG KOM HJEM FRA SKOLE FOR EN TIME SIDEN OG JEG VIL I SKOLE I MORGEN, MEN DET KOMMER JEG IKKE OG DET PISSER MIG AF. SUUUUUUK.
SPØRGSMÅL: Hvad skal i lave i Coronaferien?
(12.03-2020)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...