ROOMMATES
Elisabeth Maxwell
"Hvad fuck er mandelolie?" spørger Johnny og kigger forundret op fra den opskrift, Amber stak i hånden på ham inden hende og Sierra smuttede for at snakke med deres vejledere. Skole er startet og det er allerede hårdt.
"Du tror jeg ved det?" spørger Theo, han sidder ved Lektie Bordet og drukner i kroppens anatomi.
"Du kan knap kende forskel på en mandel og en kokosnød, så nej smukke, det tror jeg sgu ikke."
"Som om du overhovedet kan stave til det."
"Du har en lille pik."
"Low blow, dude, low blow," gisper Theo og klasker sin hånd mod sit bryst som om han var blevet skudt. "Og for the record, så har jeg ikke en lille pik."
"Helt sikkert," siger John og kigger over på mig, "Liz, hvad er mandelolie?"
"Mandelolie er noget man bruger til sin krop, så det ville undre mig meget hvis det skal i maden," fortæller jeg og rækker ud efter bogen. John rækker den til mig og jeg leder efter hvor ordet står. "Jeg kan virkelig ikke finde det."
"Nåh," sukker han og tager bogen tilbage. "Jeg synes heller ikke jeg havde brugt det før." Johnny er ved at uddanne sig til kok.
"HA! Du kan ikke læse," griner Theo og skriver et eller andet ind på sin computer.
"Du fucking barnlig, Theo," siger Johnny og giver sig til at lede efter en peberfrugt i køleskabet. "Lizzie, baby, kan du ikke gå hen og slukke fjolsets computer?" John, altså, hvem er det nu der er barnlig? Du leger med folks følelser ved at kalde dem baby og vil have mig til at slukke Theos computer. Suk.
Sorry for at jeg ikke har lagt et kapitel op. Jeg prøver virkelig at holde mig til at lægge op hver trejde dag, men jeg kan knap lave lektier fordi jeg ser Criminal Minds hele tiden. Jeg er allerede i sæson 5, hvilket er slemt, I know. Jeg har ikke engang fået læst seneste kapitel af The Love Game, hvilket virkelig viser at noget er galt for jeg elsker Sawyer så meget, ligeså meget som Reid...
SPØRGSMÅL: Hvem er din yndligs i huset?
(27.03-2020)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...