ROOMMATES
Sierra Cummings
Jeg vågner op i Logans arme. Vi faldt begge to ret hurtigt i søvn i går, først lå vi lidt og snakkede om ligegyldige ting. Jeg kan slet ikke huske, at jeg faldt i søvn, men jeg var ret udmattet, så det giver mening. Jeg vender mig om i sengen og kigger på ham, han sover stadig. Hvilket giver mening siden klokken nok er cirka syv. Jeg er ikke træt mere, jeg tror også jeg har sovet i cirka elleve timer. Hvornår er det sidst sket? Hmm aldrig. Jeg er sulten. Jeg løfter Logans arm og krabber mig hen til kanten af sengen. Jeg har stadig jeans på, det har han også. Jeg kigger hen på ham og ser et par blå øjne kigge på mig.
"Godmorgen," siger han og sætter sig op.
"Sig det igen," beder jeg, han kigger underligt på mig.
"Hvorfor?"
"Din stemme er underligt hot," forklarer jeg og kommer på benene.
"Jamen tak, smukke." Han blinker et par gange og kigger ud af vinduet. "Ved du hvad klokken er?"
"Nej, men jeg tror den er syv, det er i hvert fald der jeg plejer at vågne." Han nikker og kommer ud af sengen. "Dips for bruseren," siger han hurtigt mens rører sig selv på næsen. Jeg sukker dramatisk og ruller øjne. "Så laver jeg morgenmad bagefter." Han smiler overbevisende til mig og jeg sætter mig på hans seng igen.
"Jeg har lyst til burger," fortæller jeg ham.
"Ja, det bliver det i hvert fald ikke," griner han og åbner sit skab.
"Så finder jeg ud af hvad andre der er vågne gerne vil have og så kan du jo overveje om du vil opfylde deres ønsker," fortæller jeg ham.
"Yesyes," siger han nikkede og hiver et par sweats op fra en skuffe. Jeg går ud af døren og ned af trappen til mit eget værelse. Jeg smider mig i den kolde seng og tjekker min telefon. Efter fem minutter for jeg endelig taget mig sammen til at rejse mig igen og går ud for at se om der er andre af vores roomies der er vågne.
Jeg har måske lidt en obsession med Sierra og Johns forhold, men det er fordi jeg ved mere end jer. Jeg er nemlig sej.
Jeg har dansk lige nu, vi skal redigerer en video som vi skal lave til en poetisk dokumentar, men det er min veninde der skal redigerer den og hun laver ikke andet end at brokke sig, så det er jo hyggeligt. Filen er for stor så hun kan ikke engang sende den til vores sidste gruppemedlem der ellers ikke har lavet en skid...
SPØRGSMÅL: Mening om Sierra og John?
(14.05.20)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...