ROOMMATES
Theo Rose
"Nej bro, syv drenge er lige over min grænse. Jeg holder mig faktisk til en, eller en af gangen," siger Sierra fornærmet. Jeg griner og tager en tår af min øl. Vi er på bar, ikke særlig langt væk fra hvor vi bor, alle drikker og hygger. Vi mistede Johnny for en halv time siden til en eller anden, ret cute skal vi være ærlige, pink håret tøs, men det er også Johns talent, at charmere bukserne af enhver pige i ni kilometers afstand.
"Yndlings position?" spørger Ismael, en af Johnny venner, han er vel også venner med Sierra efter som han hiver hende med basically alle steder hen, minus sin seng, når der er andre. Det er blevet Lizzies tur til at svare da hun sidder til venstre for Cici.
"Min yndlings sex stilling? Den hedder jomfruen. Du sidder med samlede ben og venter på den rette fyr."
"Keeeeedeligt," synger Cici og jeg i munden på hinanden.
"Det da bedre end at sprede benene for hvem end der vil," siger hun spist.
"Du bare sur over jeg har knaldet Logan og du ikke har."
"Hvem fuck er Logan?" spørger Ismael.
"Du er simpelthen så langsom, Issa," sukker Sierra og kigger på ham. "Det der, er Logan." Hun peger på John der smutter ud fra toilettet kort efterfulgt af hende tøsen. Lizzie sidder bare og ser såret ud. "Undskyld," siger Cici og giver hende et sidekram.
"Det er okay," sukker Liz og smiler stramt, "det bare ikke rigtigt."
"Hvad er ikke rigtigt?" Spørger Johnny og slår sig ned ved siden af mig.
"Ikke noget," siger Lizzie hurtigt.
"Liz vil gerne knalde dig," siger jeg hurtigt.
"Hvem vil ikke det?"
"Jeg tror bare jeg tager mine høretelefoner i og går over i hjørnet," siger Lizzie og rejser sig og går op til baren. Hun placere sin jeans klædte røv på en stol, Sierra er hurtigt efter hende og har indtaget pladsen ved siden af hende før en gut når det.
"Vi er enige om at det der bare var en joke, ikke?" Spørger John.
"Jo, Johnny," forsikrer Amber ham om. Hendes øjne kører langsomt over de andre gæster i baren. "Hvad siger du til hende der, T?"
"Snakker vi blondie eller hende med de kæmpe kasser?"
"Blondie, hende med de kæmpe kasser er allerede din, det vil der ikke være noget sjovt i."
"Tværdigmod, det bare en udfordring for dig."
"Er det der seriøst en ting?" Spørger John overrasket. "Cici, det en ting!" Råber han og vender sig væk fra os.
"Jeg fucking vidste det!"
Jeg er ret dårlig til at huske det med de tre dage... Im sorry, I'm really trying. Jeg har dog valgt at give op på Spencer Reid. Jeg elsker ham, but its time to move on. Jeg skal lave mine lektier... Wooop... SUUUUUUK. Jeg er træt og jeg er bag ud og nu vil jeg ikke mere.
SPØRGSMÅL: Har i også alt for mange lektier for? (Hedder det egentlig for eller får? Jeg føler får er noget man giver you know?)
(31.03-2020)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...