ROOMMATES
Axel McCarthy
Jeg skubber den lilla dør op og tager en dyb indånding før jeg går ind. Jeg snakkede med Vikki for en time siden, jeg har bare gået rundt i nabolaget siden. Sådan what the fuck. Jeg føler næsten ikke jeg kender hende mere. Jeg tørre en tåre af min kind og træder mine sko af. Lizzie dukker op på trappen, da hun ser det er mig, løber hun ned af den og hen til mig som hun kaster armene om. Jeg krammer hende tilbage.
"Er du okay?" Spørger hun roligt. Jeg giver slip på hende, hun holder fast i mit i et sekund længere, men lader mig så gå. "Hvordan gik det?" Jeg går ind i stuen, hvor jeg sætter mig tungt i lænestolen.
"Hvordan gik det?" Gentager jeg. "Mindre godt."
"Hvad skete der?" Spørger Theo, alle sidder herinde. Nala er taget hjem, Sierra og John sidder krøllet sammen i hver deres ende af sofaen og Theo og Amber ligger på gulvet med deres skolebøger og computere, masterchef kører på fjernsynet.
"Jeg sagde at jeg gerne ville slå op med hende og så spurgte hun om hvorfor."
"Seriøst?"
"Mhm, og så sagde jeg fordi alle mine venner har set dig være mig utro og så var hun bare sådan oh. Fucking oh, ikke undskyld, ikke nogen forklaring, bare oh."
"FUCK ET RØVHUL!" Råber Amber. "Jeg må gerne slå på piger og hun har fandme fortjent tæsk."
"Du kunne jo altid prøve, Ames, du ville nok ikke gøre meget skade," griner Theo, Amber giver ham en lammer, men det ser ikke ud på Theo som om det gør særlig ondt. Der kommer en frustreret lyd fra Amber, vi griner alle sammen, mig lidt mere halvhjertet end de andre.
"Men, nej, Amber, jeg synes ikke du skal tage ned at tæske Vikki, for så melder hun dig sikkert for overfald."
"Jaer, okay. Hvad skal vi så gøre?" Hun sætter sig op.
"Vi kan tage ud i en skov og ryge hash!" Foreslår Lizzie, vi stirre alle sammen på hende. "Oh my God, tag det roligt, det var bare for sjov."
"What the fuck, Liz?" Griner John.
"Hvad med at vi alle sammen drikker os fulde?"
"Men vi har timer i morgen," siger Theo. Alle de andre giver ham et what the fuck blik. "Jaer, okay," mumler han og går ud i køkkenet for at finde os noget alkohol.
Jeg var sammen med en største del af mit hus i går og det var fucking super mega hyggeligt! For real de er serisøst nogle søde mennesker. En af drengene havde fødselsdag så han kom ikke, men jeg snakkede med ham og en anden Emilie senere og det var fucking hyggeligt og jeg er alt for glad. DET BLIR BARE SÅ MEGA ULTRA SUPER GODT! :)
SPØRGSMÅL: Hvad ville i gøre hvis jeres ven lige hvade slået op med sin kæreste?
(18.06.20)
YOU ARE READING
Roommates ✓
Short Story❝-and they were roommates.❞ ❝Oh my God, they were roommates.❞ I disse fortællinger følger man seks roommates, deres tætte sammenhold, turbulente kærlighedsliv og struggles som universitetsstuderende. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af @Riberholdt Udgivet; 07/03...