Lieve lezers,
Dank je wel voor het lezen van mijn boek! Dat betekend heel veel voor me. En bedankt voor jullie Vote's en Comments! Ik hoop dat jullie van dit boek hebben genoten, ik vond het in ieder geval heel leuk om weer een boek af te schrijven. Dit is nu mijn tweede boek die ik hier op Wattpad plaats, en ik vind het een geslaagd tweede boek, wat denken jullie?!
Mijn boek heeft natuurlijk weer een doel, met dit boek wil ik zeggen dat je nooit onder invloed van alcohol/drugs stomme dingen moet doen. Het kan je hele leven op zijn kop zetten of helemaal anders maken. Ook wil ik zeggen dat mensen een tweede kans verdienen. Mensen maken nou eenmaal fouten in het leven, en als ze er oprecht spijt van hebben, vergeef ze dan. Laat merken dat je alsnog om ze geeft.
Vond je nou dit boek leuk, en heb je mijn eerste boek nog niet gelezen? Lees hem dan nu! Hij heet: Zelfmoord.
Ik ben al beginnen aan een nieuw boek en ga al snel het eerste hoofdstuk erop publiceren! (Misschien morgen al!) Dus houd mijn profiel in de gaten, het wordt wel geschreven in een heel ander genre. Sciencefiction.
Inhoud van mijn nieuwe boek: Brookelle Valesca Brown:
Brookelle Valesca Brown, een meisje die in Italië woont. Ze begint een gewoon leven op school zoals ieder ander. Ze heeft een vriendje, vriendinnen en een hecht gezin. Maar, alles veranderd als ze wordt geconfronteerd met de echte wereld waarin ze leeft, of beter gezegd met wát ze leeft: bloed lustende vampiers en weerwolven.
''Ik dacht dat ik een gewoon meisje was in een gewone doodsaaie wereld, totdat ik met de échte waarheid werd belemmerd.''
Gebaseerd op de informatie van de Twilight Saga.Nogmaals bedankt!
Groetjes en nog veel leesplezier in mijn boeken, of in boeken van anderen!
xxx Jasmine.
JE LEEST
Paniek
Mystery / ThrillerLynn was 14 jaar oud toen ze werd mishandeld en verkracht door willekeurige puberjongens op straat. Nu ze zestien jaar is heeft ze er nog steeds een trauma aan over gehouden en alleen haar beste vriendin Gaby en haar ouders weten hier vanaf. Lynn he...