٣١ - ٣٢

52 4 0
                                    

"kitaorang balik dulu, thanks for the treat" Casper berjabat tangan dengan Hyunjin dan berlalu pergi ke kereta bersama dengan Rose dan Hyuna.

"umm Hyuna" Hyunjin sempat menarik tangan Hyuna. Dia berpaling dengan riak penuh tanda tanya.

"saya nak berbual dengan awak sekejap" kata Hyunjin. Hyuna mengangguk perlahan.

"Hyuna? " Rose datang semula dan memandang mereka berdua.

"Weyh kau tunggu dalam kereta tau, aku nak bercakap sekejap dengan Hyunjin"

"betul ni? " Rose mula berasa ragu-ragu.

"iya betul, jangan risaulah"

"okay-okay yelahh" Rose balik semula ke kereta. Hyunjin menarik tangan Hyuna ke belakang rumah. Terdapat sebuah taman yang indah dipenuhi dengan rama-rama dan bunga-bunga yang berwarna warni.

"k-kau buat apa bawak aku ke sini?" Hyuna menjadi gugup. Hyunjin memandang Hyuna dan masih lagi memegang tangan Hyuna lembut.

"aku nak kita bahagia macam dulu. So, boleh kau beri aku satu peluang sekali lagi?" Hyunjin sangat berharap agar gadis ini menerimanya semula.

Namun, hampa. Gadis itu menggelengkan kepala.

"maaf, tolong berikan aku masa" ujar Hyuna dan meleraikan pegangan mereka. Hyuna berpaling dan pulang semula ke kereta.

Hyunjin yang ditinggalkan bersendirian berasa hampa dan sedih.   Tapi, kalau si empunya badan mahukan masa ... dia akan berikan masa yang diminta.

t b c

︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵

- i know it's too short , pls forgive me cuz i don't have any ideas anymore
o(╥﹏╥)o

︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵

❝ 𝑲𝒆𝒕𝒖𝒂 𝑷𝒆𝒏𝒈𝒂𝒘𝒂𝒔 𝑺𝒖𝒌𝒂 𝑨𝒌𝒖?! ❞ ¦ S² 〚✓〛Where stories live. Discover now