Šaty a čarodějnice

243 17 5
                                    

Další týden byl úplněk. S Mell se žádná zásadní změna nestala. Přibylo pár nových jizviček, stejně jako Remusovi. Ale kdoví, třeba to byl už ten pověstný klid před bouří.

Jisté ale je, že do Ameriky se podívá! Čtyři dny. Ne víc.

Celý pokoj začal balit už na začátku týdne. Krom Lily si všechny vždycky balily na poslední chvíli, ať už se jednalo o příjezd nebo odjezd z Bradavic. Tentokrát ale nechtěly nic podcenit a ikdyž by se nejspíš všechny nejraději řídily podle Mellina zajetého přesvědčení, že nejlepší je ne očekávat nic, protože pak nebudete přemýšlet úplně nad každičkou věcí , co byste mohli potřebovat, ale zabalíte si to v klidu a nezapomenete nic. Jenže tentokrát opravdu nechtěly nic podcenit.

Bylo úterý večer a všechny stály u kufrů se seznamy věcí s sebou v rukách a bezmocně koukaly na skříně.

,, Já to takhle prostě nezvládnu. "

Rozhodila nakonec rukama Mell.

,, Já to nezvládnu! Neumím takhle balit! Nechci to dělat! Zabalím se ráno před odjezdem... A hotovo. "

,, Ne! Mell, musíš odolat! Nesmíš to vzdát! "

,, Lily... Ne. Tohle prostě nezvládnu, je to nad moje síly a přesvědčení. Leny?"

,, Mhmm?"

,, Neříkala jsi před pár dny, že jsi chtěla zkusit nějakou změnu? "

,, Jakou změnu? "

Zeptala se Mary.

,, Já vám to ještě neřekla? Chci si odbarvit vlasy! "

,, Cože? "

,, No jasně! Podle jedné herečky, jak ona se jmenuje... No má blond mikádo, je čarodějka, ale je děsně krásná a tak radši schovala hůlku a dala se k mudlovskému filmu! "

,, Ty myslíš Marilyn? "

,, Jo, přesně tu. Vlasy si teda nenechám ostříhat ani za nic, ale jak tak vidím Mary, jak jsou dlouhý blond hezký a živý, napadlo mě to zkusit. "

,, No vidíš! Tak přestaň takhle nesmyslně balit a pojď si sem sednout. Já najdu to kouzlo, kterým se to dělá. "

A Mell vytáhla ze šuplíků knížku
Kouzelné vlasy.
Očarujete jimi!
Přečetla kouzlo, pak zamávala hůlkou nad Marleninou hlavou a černé vlasy byly najednou světlé, jako dopolední slunce. V obličeji jí ještě víc zvýraznily modré oči a tmavé rty.
Tohle jí snad slušelo víc, než ty její havraní lokýnky. Blond vypadaly daleko víc oslnivěji.

,, Tobě to sluší! "

Řekla Lily když si to Marlene prohlížela v zrcadle.

,, Je to dobrý! "

,, Mě ty moje dlouhé vlasy třeba už nebaví. Kdo se o to má taky pořád starat. Já bych klidně měla mikádo po hranu obličeje jako Marilyn. "

,, No to není problém. Ale to už se bude muset normálně nůžkami. Lily, pojď mi pomoct. "

Obě si vzaly nůžky a za chvilku začaly padat skoro bílé prameny vlasů na kamennou podlahu. Když skončily, nevypadalo to vůbec špatně.

,, Já vám říkám, že jestli mám někdy umřít, tak ať je to teď a nebo nikdy protože ty vlasy jsou dokonalý! "

Probrábla si prsty Mary svoje mikádo před zrcadlem.

,, To je důvod k umírání? "

Zasmála se Mell.

Prokleti v MěsíciKde žijí příběhy. Začni objevovat