Ve chvíli, kdy Mellison vběhla do kupé se na ni vrhy, každá z jedné strany, rozesmátá tornáda a drtily jí v obětí. Jedno tornádo mělo, stejně jako Mell, zrzavé vlasy, akorát do pasu, s nádechem do ruda, smaragdově zelené oči a jméno Lily Evansová. Druhé blonďaté s temně modrýma očima a pihama jménem Mary McDonaldová. Bylo skoro až vtipné jak se všechny jmenovaly na M a když si říkaly zkráceně tak skoro všechny na L.
,, Lis! Tak zatraceně moc jsi mi chyběla."
Řekla blondýnka a Lily jen souhlasila.
,, Tak já tě obejmu ještě taky jednou, aby jsi toho neměla málo."
Řekla Marlene a přidala se k chumlu noh, rukou a vlasů omotaného kolem Mell.
,, Marlene ne! Už takhle sotva stojíme! Spadnemeee!"
Než to Lily stihla doříct už spadly na sedačku a smály se na celé kolo. Smály se tak nahlas, že se několik studentů z vedlejších a přilehlých kupé šli podívat, co se to děje. Když nikdo neviděl nic jiného než čtyři šesťačky, sedící napůl na zemi, na půl na sedačce a smějí čemusi, jen zakroutili hlavami a šli si po svých.
Krom dvojice kluků z jejich ročníku. Ty naopak jejich veselí přilákalo až dovnitř.
,, Co jste pily, dámy? Můžeme se napít taky a přidat se tak k všeobecnému veselí, co tu panuje?"
,, Těžko, Blacku. My se opíjíme životem, což ty nemůžeš mít tušení co je. Takže si seber Pottera a hezky rychle vyplujte z NAŠEHO všeobecného veselí a především kupé."
Odpálkovala bradavického Casanovu Marlene.
,, Ale, kočička má drápky. Co ho takhle zatnout do mě, McKinnonová?"
,, Ale ovšem, s velikou radostí."
Oči pod černou hřívou se jí zlomyslně zablýskly, mávla hůlkou a na Siriuse od někud z neznáma spadla kočka co se mu drápy nejspíš hned pokusila vyškrábnout oko. Black zakřičel a ve snaze kotě sundat se rozběhl pryč. Holky se mohly smíchy potrhat a James se k nim přidal.
,, Pottere upaluj za svým kamaradíčkem, nebo chceš taky pár jizev od kočičích drápů?"
,, Má sladká Evansová, nejvíce jizev mám od tebe v mém srdci a jsou větší, než kdyby ho rozdrásal tygr a jedině ty je můžeš zase zahojit."
,, Jasně jasně, Romeo."
Okomentovala Jamese Mary a protože byla nejblíž dveřím, zavřela je chlapci přímo před nosem a ještě zatáhla závěsy. Všechny věděly, jak Lily tohle Jamesovo chování nemůže vystát.
,, Tuší někdo z vás, proč sem ti dva vůbec šli a proč se s námi chtěli bavit? Teda...u Jamese to chápu, že Lily, ale Black?"
Nechápala Mell.
,, Ty máš co říkat, svůdnice."
,, O čem to mluvíš Leny?"
,, No přece o tom, jak jsem tě dneska našla v kupé s Lupinem."
,, Cože? Ty a Remus? Proč jsi se nezmínila?"
,, To jako vážně, Lis?"
Spustila zrzka s blondýnkou.
,, No vážně díky, McKinnonová. Ne, nic v tom není holky. Jen mi spravil zápěstí po tom, co mě srazil Jamesův vozík na nástupišti a pak mi pomohl s kufry. To je VŠE. Jako byste neviděly, jak má Marlene ráda drama."
,, Jak myslíš."
Řekla Marlene.
Po zbytek cesty se k tomuto tématu už nevrátily protože měly plné ruce...pusy, práce s tím, aby si řekly všechno co zažily o prázdninách, vykoupily skoro celý pojízdný stánek se sladkostmi a řekly si všechny nejčerstvější drby, co se k nim tak letmo za prázdniny dostaly.
ČTEŠ
Prokleti v Měsíci
FantasyByla jednou jedna zlá čarodějka a ta se zamilovala do hodného čaroděje. Jenže ten měl v srdci místo jen pro jednu mudlovskou dívku, která ho okouzlila. Vzali se a zlé čarodějce to rozdrtilo už tak kamenné srdce. Ze zloby a žalu proklela jejich právě...