A ledöbbenésemből Tsunade üvöltése rázott ki. Eltörte a Susano'o kardját, ami meglepte Madarát. És mindenkit. A kard azon felét ami még a testében volt, kihúzta és megtámadta vele az Uchihát. Madara egy forgó valamivel (tényleg nem tudom, hogy az mi a szösz) hátrarepítette a Hokagét és így egy sziklába csapódott. Tátott szájjal bámultam. Tsunade előjött a romok alól.
- Hogy vagy képes még mozogni? - kérdezte Madara.
- Mondtam, hogy én más vagyok!
- Kézpecsétek nélkül regenerálódik a tested. Szóval ez az a technika, amit a negyedig szabályban említettél. Ugyanolyan mint Hashirama képessége - hallgattam a beszélgetésüket. Nem láttam, mivel pont háttal álltam nekik. - Végül is ez az 5 az 1 ellen...
- Még ha igazságtalan is az arány, mindenképp győznünk kell! Ne nevezz gyávának minket! Jól tudod, hogy mind elismerjük az erődet! Hiszen te vagy Uchiha Madara! - mondta Mizukage.
- Nem neveztelek gyávának titeket. 5 az 1 ellen... Remek arány egy kis szórakozásra! - nagy valószínűséggel klónokat csinált, mivel több chakrát érzékeltem. - Most már ez 5 az 1 ellen. Kérlek ne nevezzetek gyávának! Hiszen ti vagytok az öt Kage! - figurázta ki őket. - Most pedig... Hagy kérdezzek valamit. Szeretnétek, hogy a klónok is használják a Susano'o-t, vagy nem? Rajtatok múlik! - váltott komoly hangnemre. Egyikük se szólalt meg. - Úgy látom nincs válaszotok. Akkor majd válaszolok én - a klónok chakrája megváltozott. Szóval használják a Susano'o-t. - Használni fogják!
Az öt Kage már egy ideje harcol a klónok ellen, és én nem tehetek semmit. Csak ott állok mint egy darab fa. A Hokagéből kettő kard áll ki és még így is harcol. De már ő sem bírhatja sokáig. Vért köhögött fel és térdre rogyott. A Raikagét pedig illúzió alá vonták. A Tsuchikage még idejében megmentette. Én nem tudok semmit se csinálni. Hülye Edo Tensei.
A Kagék teljes erejükből támadtak. Gaara a homokkal le akarata pecsételni Madarát. Míg a Rai és Mizukage villámmal kevert vízzel támadott, hogy ne tudjon kiszabadulni. Oonoki pedig a Jintonnal a klónokat intézte el. Viszont ekkor az Uchiha.... Ugye nem...? A tökéletes Susano'o-t használja. Sokkal hatalmasabb mint az előzők és az ereje is nagyobb. Már a Kagék sem képesek ezt elintézni. Nem maradt semmi chakrájuk. Madara egy kardsuhintással ledöntött egy hegyet. Közelebb lépett a Kagékhoz. Majd megint, és megint. Már majdnem ott volt... Egyszer csak fényleni kezdtem. Az Uchiha körül eltűnt a Susano'o és ő is fényleni kezdett. Kezdtem szétesni. Szó szerint. Szabadon mozoghattam. Rögtön a többiekhez siettem. Még hallottam a beszélgetés végét.
-...az Edo Tenseit feloldották. - hallottam Madara hangját. Majd még egy utolsó támadásba akart kezdeni.
- Azt nem hagyom! - kiáltottam. Egy jól irányzott ütéssel sikerült eltéríteni a bátyámat. Majd a lelünk elhagyta a testünket. De csak nem akarta elhagyni a testünket a lelünk. - Miért nem tűnünk el?!
- Ha valaki ismeri a kézjeleket, akkor feloldhatja a Edo Tensei idézési szerződését. Akkor bekövetkezik a katasztrófa. Egy halhatatlan test, végtelen chakrával! - ennek a gondolatától is elborzadtam. Ha Madara feltámadna, akkor... Kézpecséteket kezdett formálni a bátyám. Lemásoltam őket. Majd egyszerre mondtuk ki. - Edo Tensei, feloldás! - ekkor teljesen visszatért a lelkem a testembe. A Tsuchikage már támadni akart, de nem hagyhattam.
- Elég! - szóltam rá, mikor már a Jintont akarta használni. - Most már én fogok harcolni. Addig ti pihenjetek - néztem rájuk bátorítóan. Előhívtam a Susano'o-m,a Kagékat a belsejében biztonságba helyeztem.
- Izana! Ezt te sem gondoltad komolyan, Ugye? - kérdezte nevetve. Majd komoly hangnemre váltott. - Szánalmas vagy! Semmi esélyed ellenem, még így sem, hogy szabadon tudsz mozogni. Mellesleg, nem tudnál bántani. Ugyan úgy járnál, mint az a Senju esetében. Hogy is hívták? Meg van! Az a kis szégyen, aki megölte a testvérünket! Az a mocskos kis...
- Fogd be! - betelt a pohár. Egy hatalmasat ütést mértem rá, és ezzel métereket repült hátra. Egy kunait dobtam felé, amit könnyű szerrel kikerült. Elhajolt előle.
- Mi az? Csak nem lettél mérges? - kérdezte gúnyosan. - Ha komolyan veszed, akkor már én is! - körülötte is megjelent a tökéletes Susano'o. Így én sem maradhattam ki. - Nocsak, nocsak! Te is képes vagy erre? Akkor még szórakoztatóbb lesz! - majd kihúzta a kardját és lecsapni készült vele. Amit a kunaikkal megállítottam. - De akkor is veszíteni fogsz. És végignézed ahogy meghalnak!
- Álmodj csak! - szétugrottunk. Kézjeleket kezdtem formálni. - Katon: Égő hamu! - hamut fújtam ki , ami a Madara körül megmaradt. - Katon: Futótűz! - a lángok hamar elterjedtek, majd felrobbantották a hamut. Ezzel sikerült elérnem, hogy a bátyám elveszítse az egyensúlyát. így nyertem pár másodperc gondolkodási időt.
- Ezzel mit akartál elérni? - kérdezte ingerülten a Raikage.
- Majd megtudod! - válaszoltam, és már rohantam is. Mivel csak fizikai támadásokkal győzhetem le Madarát így közel kell kerülnöm hozza. Ami nem lesz könnyű.
A bátyám egy pillantat alatt visszaállt alap pozícióba. Majd megint a kardal támadott. Suhintott egyet de még időben kitértem előle. A hátam mögött mindent elpusztított. Ugrottam egyet így a feje fölé kerültem. Viszont a lábamat megfogva elakart dobni, de még időben eldobtam felé egy kunait, amit elnyelt. Ez az idő alatt, meglódítottam azt a lábam amit fogott így sikeresen hátra repítettem és így jó pár sziklát széttörve állt csak meg. Utána rohanva megint támadtam, amit nem tudott kivédeni. Teljes erőből mellkason ütöttem így megrepesztve a Susano'o-t. Majd még egyet ütöttem, de ezt már elkerülte. Megragadta a karom és így nem tudtam elmozdulni.
- Egész ügyes vagy! - dicsért meg. - De még mindig csak egy kis senki! - majd képen törölt és így hanyatt dőltem. A szemem már kezdett kimerülni és így nem tudtam fenntartani a tökéletes Susano'o-t. - Nekem most mennem kell, de még előtte elintézlek benneteket! - majd a nyakamat fogva felemelt és mellkason ütött. A Susano'o teljesen széttört. Mind szétrepültünk. Engem egy szikla állított meg. - Viszlát! - majd eltűnt. Fogalmam sincs hova, de most inkább az érdekelt merre vannak a többiek.
Egy hatalmas meztelen csiga tűnt fel. Arra vettem az irányt.
ESTÁS LEYENDO
Senjuk és Uchihák (BEFEJEZETT)
FanficUchiha Izana, Uchiha Madara húga. Senju Tobirama aki gyűlöli az Uchihákat. Két háborúzó klán. Vajon a sors miért hozta úgy, hogy még is találkozzanak?