Prije više od dvije godine, prijateljica iz djetinjstva mi je usadila malu bubicu u uho i počele smo raspravljati o mom pisanju koje sam napustila kad sam osnovala porodicu. Na početku mi je ideja bila pomalo djetinjasta, ali već tad sam znala za platformu Wattpadi priče koje su djevojke napisale tamo i koje sam sa uživanjem čitala. Skupila sam svu svoju hrabrost i objavila prvo poglavlje priče Igra ljubavi. Bilo mi je sve nestvarno kako je i na koji način sve to krenulo i jednostavno sam počela da pišem aktivno. Jedna priča je težila ka drugoj, ja sam sa uživanjem kucala svaku riječ i unosila se u to svim srcem. Možda mi se zato na kraju ove priče bilo teško rastati sa Anđelom i Ognjenom...
Kad se rodila ideja o ovoj priči, pisala sam malo drugačiju tematiku i prva pomisao je bila da se neću baš dobro snaći u tome. Radila sam na serijalu Igra Zmajeva, koji baš nikakvu dotičnu točku s ovim nije imao. Malo po malo priča je zaživjela, a svaki elemenat u njoj je odražavao dio mene.
Prvo, hvala mojoj porodici, posebno mom suprugu, koji je uz mene prolazio mnogo toga protekli period.
Svojoj najboljoj prijateljici, Aldijani Glišić, mogu da zahvalim za poticaj i podršku koju mi je dala prije nego li je sve počelo, a potom mojim divnim curama s wattpad-a koje su svašta prošle sa mnom. I smijeh i suze i pauze i kratke stanke, dobre i loše momente, ali ni jedna od njih nikako nije odustala od čekanja. Bili ste vjetar u leđa kakav bi svatko poželio.
Takođe moram spomenuti moje djevojke sa FB stranica BookLand, Trofej Knjiga, Nas Svet Knjiga, Čarobne knjige i ljubavni romani, Book as passion, Čitateljski raji cjelokupnom timu admina na njima, na nesebičnoj podršci i dijeljenju linkova svih mojih priča, ne samo ove. Dame moje, nadam se ćemo imati prilike još dugo da se družimo. A tu su i knjiške grupe Magičnisvet knjiga, Wattpad priče i druženja, kao i Wattpad sharing is caring.
Nadam se da ste uživali čitajući ovu avanturu, koliko sam ja uživala stvarajući je.
HVALA VAM ŠTO STE MI POMOGLI OŽIVJETI MOJ SAN!
Duška (Vaša Žena Zmaj)
P.S. Fejsbuk stranice imaju pdf ovog i drugog dijela pa ih takođe možete pronaći kod naših vrijednih cura.
ESTÁS LEYENDO
Plamen ljubavi- štampana verzija priče
RomancePratite epsku ljubav jednog divnog para