🍂Uyku Perisi🍂

971 95 74
                                    

Bu bölümü yazarken gerçekten çok eğlendim. Umarım sizde beğenirsiniz.

Medyaya koyduğum şarkıyı Athanasia söylemeye başladığı zaman açarsanız çok sevinirim.

Medya: Mr.Sandman - SYML

Bölümü oylayıp yorum yapanların dokunduğu altın oluyormuş diye duydum. Bence şansınızı bir deneyin ;)

İyi okumalar/*

*Düzenlenmiştir.*
———————
Lumos

"Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu

Sayın Asya Athanasia Göktürk, okulumuzda eğitim gördüğünüz süre boyunca bulunduğunuz örnek davranışlar ve gösterdiğiniz başarı sayesinde Slytherin Öğrenci Başkanı seçilmiş bulunmaktasınız.
Görevinizi layığıyla yerine getireceğinizi düşünüyor ve bol şans diliyorum.
Sevgilerimle, Minerva McGonagall Müdür Yardımcısı"

Mektubumu onlarca kez okuyan Laura hala şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Bu kadar inanılmaz olan şey neydi bilmiyorum. Slytherin öğrencilerinden bazıları bile hak ettiğimi söyleyip beni şaşırtıcı bir şekilde desteklemişti. Lakin Laura en yakın kız arkadaşım ve yandaşım olarak hala bana inanmayan gözlerle bakıyordu.

"Tamam Lucas'ın başkan yardımcısı olması kabul edilebilir ama sen! Profesör McGonagall sanırım her sabah seni kaldıranın ben olduğumu bilmiyor!" Ağzına attığı çikolata parçasıyla mızmızlanırken, Lucas ile beraber eşyalarımızı yerleştiriyorduk. Tren kalkalı henüz beş dakika olmuştu ve bize henüz iki hafta önceden yollanılan mektupla görevlerimize şimdiden başlayacaktık.

"Çok konuşuyorsun Laura, biraz da yazın olanlardan bahsetsen." Trene binmeden önce elbette dramatik bir özlem giderme anı yaşamıştık. Hatta o kadar romantikti ki Lucas ile Alvin sarılışımızın üçüncü dakikasında bizi ayırmak zorunda kalmışlardı.

Laura yanında getirdiği soğuk bitki çayından bir yudum alıp hafifçe gülümsemişti. "Lütfen Sia, tüm gece boyunca zaten bunun hakkında konuşacağımızı biliyorsun." Diyerek gülüşünü sırıtmaya çevirdiğinde gülüp hafifçe kafasına vurmuştum. Haklıydı, her sene olduğu gibi bu senenin başında da uykusuz kalacaktık.

"Hazır mısın?" Lucas'ın sorusu ile başımı sallayıp öğrenci başkanı olduğumu belli eden pelerinimi giymiştim. Profesör McGonagall başkan ve başkan yardımcılarına küçük bir rozet vermeyi teklif etse de Profesör Dumbledore şatafatı sevdiği için böyle bir çözüm bulmuştu. Açıkçası bu çözümü McGonagall'ın rozetlerine tercih ederdim.

Pekala, Dumbledore kesinlikle zevkli bir adamdı. Üzerimdeki pelerin tam bir Slytherin'e yakışır şekilde tamamen yeşilden oluşuyordu. Genelini koyu fakat bir o kadar da parlak bir yeşil kaplasa da dikiş yerlerindeki gri hareli siyah şeritler oldukça asil gözüküyordu. Lucas'ın pelerini benimkinin aksine biraz daha sadeydi. Fakat yine de benimkinden aşağı kalır bir yanı yoktu.

"Bol şans! Birinci sınıflara gününü gösterin!" Laura bize tezahürat yaparken Lucas acıkırsak diye yanına iki tane sandviç almıştı. Eh, işimiz sadece birinci sınıfların rahatlığından emin olmak ve trende yaramazlık yapanları uyarmaktı. Oldukça kolay olacaktı.

Laura'nın yanından ayrıldığımız vakit uzun uzun trende dolaşmıştık. Uzun koridorlar boyunca ilerlerken bizi gören öğrenciler başlarıyla selam veriyor, memnuniyetlerini dile getiriyordu.

𝑳𝑼𝑴𝑶𝑺 | 𝒎𝒂𝒓𝒂𝒖𝒅𝒆𝒓𝒔 [Askıya Alındı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin