Ayol toplanın kız, oy atıp yorum yapanların talibi artıyormuş kız! Koşun ayol!
Medya eşliğinde okursanız çok hoş olur <3
İyi okumalar/*
*Düzenlenmiştir.*
———————-
LumosKaranlık Sanatlara Karşı Savunma dersini sevmemin iki temel sebebi vardı. Birincisi, Profesör Gelbero'nun oldukça içten ve sevecen bir adam olması ve ikincisi de düzenlenen düellolardı.
Elbette önceki senelerimizde düellolar oluyordu. Fakat eski KSKS profesörümüz bunun çok tehlikeli olduğunu söyleyerek bu uygulamaya son vermişti. Her ne kadar öğrencilerden tepki alsada artık toprağın çağırdığı yaşlı adam diretip, bu uygulamayı reddetmişti. İşin iyi tarafından bakarsak artık yaşlılığının farkında olan profesörümüz, emekliliğe ayrılmaya karar vermişti. Yerini alan genç profesörümüz Profesör Gelbero, dürüst olmak gerekirse bütün kızların gözünde kanatlı bir melekti. Kendisi de tıpkı bizim gibi Hogwarts'da okuyan sevimli mi sevimli, harika bir Hufflepuff örneğiydi.
"Herkes burada mı? İşte bu harika. Buraya bakın millet başlamadan önce size söylemek istediğim bazı şeyler var." Aşkla beklediğimiz KSKS dersinin başlangıcında hepimiz birer karınca gibi hareket edip sıraları kenara çekmiştik. Kenara çekilen sıralarımızın izin verdiği kadar boşluğa beşinci sınıf Gryffindor ve Slytherin öğrencileri olarak yerleşmiştik. Hepimiz uzun zamandır söylenmesini beklediğimiz o cümlelerin Profesör Gelbero'nun ağzından çıkmasını bekliyorduk.
"Profesör Dumbledore'dan aldığım izine dayanarak şunu gururla söylemek isterim ki... Düello etkinliğini bugünden itibaren resmen tekrardan başlatmış bulunuyorum!" Gryffindorlar çılgınlar gibi alkış tutarken bizler sadece usulca gülümseyip kısık bir alkış tutmakla yetinmiştik. Yanlış anlaşılma olmasın; bu kesinlikle sevinmediğimizden değil, Gryffindorları aptal gibi göstermek içindi.
Kolumu koparmak istermiş gibi sıkan Laura, aramızda mutluluğunu saklamayan sanırım tek Slytherin'di. "Bu harika! Sonunda yeteneklerimizi sergileyebileceğiz." Laura'yı başımla onaylayıp dikkatimi tekrardan Profesör Gelbero'ya verdiğimde yüzündeki ifade hafifçe gülmemi sağlamıştı. Öğrencilerin coşkusu karşısında birkaç saniye afallamış oluşu oldukça açıktı. Henüz sözlerini bitirmemiş olduğunu anlamak da hiç zor değildi.
"Pekala millet hadi biraz sakinleşelim. Öncelikle birbirinize fazlasıyla zarar verecek büyüler yasak. Minik düello büyüleri ve kalkanlarla bu işin üstesinden gelebileceğinizi umuyorum. Şimdi! İlk kimler çıkmak ister?"
Beşinci sınıf olup beşinci sınıf gibi davranmayan herkes küçük çocuklar gibi çırpınırken Lucas ile beraber sadece gülmekle yetinmiştik. Aceleye gerek yoktu. Sonuçta hepimiz o düelloya katılacaktık.
Profesör Gelbero kendini toparlayarak gözlerini üzerimizde gezdirmişti. Büyük ihtimalle gözleri kimsenin çıkışına itiraz edemeyeceği kişileri arıyordu ve oh... Tamam hadi biraz şaşırmış gibi yapalım ne dersiniz?
"Bayan Göktürk ve Bay Lupin, denemek ister misiniz?" Başkanların kapışması mı? Kesinlikle bu binalar arası kargaşaya sebep olacaktı. Yine de o salonda bulunan herkes Remus ile dost olduğumu bildiğinden o kadar da abartacaklarını düşünmüyordum.
Başkan olduğumu belli eden yeşil pelerinimi savurarak -bunu Severus'dan öğrenmiştim- Remus ile beraber ortalama bir metre yüksekliğindeki uzun podyuma çıkmıştık. Remus yüzündeki yorgun ifadeyi her ne kadar silmeye çalışsa da, iki gün sonraki dolunayın etkilerini şimdiden üzerinde hissettirdiğini anlamak, en azından benim için güç değildi. İçten içe düelloyu reddetmek istese de sanırım karşısındaki kişi ben olduğum için kendini rahat hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑳𝑼𝑴𝑶𝑺 | 𝒎𝒂𝒓𝒂𝒖𝒅𝒆𝒓𝒔 [Askıya Alındı]
Fanfic"Onu birçok isimle andılar evlat. Son nefesinde bile insanlar onun geçmişte yaptığı şeylerin karanlığa açılan bir kapı olduğunu mu, yoksa iyilik uğruna yapılmış bir fedakarlık mı olduğunu bir türlü anlamış değillerdi." ♒︎♒︎♒︎ "Atacağın her adımın bi...