🍂Balo🍂

1.4K 118 170
                                    

Bölümü medyadaki şarkı ile dinlemenizi tavsiye ederim! Medyada ayrıca Athanasia'nın balo elbisesi var.

Elbise karakterin yaşına ve yaşadıkları döneme uygun olarak seçilmiştir.

Oy verip yorum yapmayanlar yeni çorapla ıslak terliğe basıyormuş! İyi okumalar /*

*Düzenlenmiştir.*
——————-
Lumos

Konuşmalar, konuşmalar ve konuşmalar. Kimi zaman insanların sözlerini duymamak için kaçıp gitmek istiyor, aslında çoğu zaman da bunu gerçekleştirdiğim oluyordu. Lakin eğer heyecanlı üç tane kız arkadaşa sahipseniz, muazzam bir kaçış planı bile planlasınız, kaçmanız adeta imkansız hale geliyordu.

Lily ve Yağmur -ikisinin de yatakhaneye nasıl girdiklerine dair en ufak bir fikrim bile yoktu- beni iki kolumdan sıkı sıkı kavramıştı. Laura ise çattığı kaşlarıyla üzerime çeşit çeşit elbise tutuyor, kimi zaman denemem için beni zorluyordu. Dolabının içinde ne zamandan beridir bu kadar fazla elbise barındırdığı, asla bilemeyeceğim şeylerden birisiydi.

"Gündelik kıyafetlerle gitsem olmaz mı? Fazlaca abarttığınızı düşünüyorum."

Üç kızın keskin bakışları altında yüzümü düşürmüş ve kendimi yatağıma bırakmıştım. Kabarık tüylerini yalayarak temizleyen Mensis, adeta benimle dalga geçermiş gibi miyavladığında, iç geçirerek saçlarımı karıştırmıştım. Kendi aralarında gerçekleştirdikleri konuşmalarında bana kesinlikle yer vermiyorlardı.

"Şu yeşil olanda güzel aslında Laura. Yine de kırmızıyı denetelim."

"Saçmalama Lily, kırmızı çok Gryffindor işi." Laura başını iki yana sallayarak Lily'nin teklifini reddettiğinde, kızıl dostum bir süre duraksadıktan sonra başını aşağı yukarı sallamıştı. Kendi elbiselerini bile seçmemişken dolabımın sadece gündelik kıyafetlerden ve pelerinlerden oluştuğunu gördükleri vakit, bütün ilgi ve alakalarını bana vermişlerdi.

"Lütfen sade bir şeyler olsun. Ayrıca hayır Yağmur, hemen o pembe elbiseyi aldığın yere geri koy." Yağmur dudaklarını büzerek elindeki fırfırlı elbiseyi dolaba tıktığında tekrardan kendi aralarında hangi elbiseyi giyeceğimi tartışmaya başlamışlardı. Beni düşünmelerini takdir ediyorum ancak oldukça yorulduğumu da itiraf etmeden geçemezdim.

Kendi aralarındaki tartışmanın bitmeyeceğini ve gecenin benim için uykusuz geçeceğini tahmin ederek yatağımdan kalkmıştım. Şikayet etmek dışında ekstra bir hareket sergilediğim için sessizleşmişlerdi. Elimi Laura'nın dolabına atıp tuttuğum ilk şeyi çekip çıkartmıştım.

"Baloda bunu giyiyorum ve kesinlikle itiraz istemiyorum. İzninizle yasak saate girmeden önce güzel bir uyku çekebilir miyim?" Elimdeki elbiseyi Laura'ya verip kendimi yüz üstü yatağıma attığımda, üç kız da yüzlerini buruşturmuştu. Ayıplarmış gibi başlarını salladılar.

"Merlin, nasıl evleneceksin sen?"

"Şuna bak, nasıl da mutlu mutlu uyuma taklidi yapıyor." Yağmur ve Lily'nin arka arkaya sıraladıkları sözlere horlayarak cevap verdiğimde, en sonunda Laura kalkmayacağıma ve kararımı değiştirmeyeceğime ikna olup iki dostumuzu binalarına uğurlamıştı.

Huzur ve sessizlik içinde geçen bir geceydi. Uzun zaman sonra rahat bir uyku çekebilmiştim. Hatta öylesine iyi bir uyku çekmiştim ki, Laura'yı duygulandıracak kadar erken bir saatte uyanıp, esmer dostumun bağırışları olmadan dakik bir şekilde hazırlanmıştım.

"Sen kimsin ve Sia'ya ne yaptın? İfritler, derhal arkadaşımın içinden çıkın!" Laura çattığı kaşlarıyla asasını bana doğrulturken, göz devirerek asasını elimle indirmiştim. Pelerinimi düzeltip yatakhaneden çıkmıştım. Ortak Salon şaşırtıcı bir şekilde sakindi. Elbet haliyle bunun sebebi sabahın erken saatlerinde olduğumuz gerçeği de olabilirdi.

𝑳𝑼𝑴𝑶𝑺 | 𝒎𝒂𝒓𝒂𝒖𝒅𝒆𝒓𝒔 [Askıya Alındı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin