Hikayemizde en son ne olmuş bir hatırlayalım.
⚫Şimdi ben üstüme ne giyecektim ki?
Yanımda birkaç makyaj malzemesi,sevdiğim bir parfümüm ve annemin bana aldığı bir küpe vardı.Başka da bir şeyim yoktu.Giysi olarakta çok az çeşit kıyafetim vardı.
Subaru gerçekten bu gezmeye önem veriyordu.O yüzden benim de bu birlikte gezmeye güzel olarak gitmem lazımdı.
Neyse ki tam dizimin üstünde siyah fiyonklu bir eteğim vardı.Bunun üzerine uygun olarakta kırmızı,boynu açık bir kısa kollu giyecektim.Hızlıca üstümü giyindikten sonra aynanın karşısına geçerek çantamdaki makyaj malzemelerimi çıkarttım.
Hafif bir şekilde göz kapaklarıma kırmızı far sürdüm.Kirpiklerimi daha belirginleştirmek içinde siyah bir maskarayla kirpiklerimi uzattım.Gözlerimi ortaya çıkarmak beni gerçekten güzel gösteriyordu.Bunun içinde gözlerime kısa ve çok belirgin olmayacak şekilde eyeliner sürdüm.Yanaklarıma şeftali tonlarında bir pudra sürdüm.Bu beni tatlı gösteriyordu.
Son olarakta dudaklarıma hafif pembe parıltılı bir parlatıcı sürdüm.Makyaj işim bitmişti.Annemin bana aldığı küçük melek şekilli olan küpelerimi taktım.Bunları epey uzun bir süredir takmıyordum.
En son olarakta çilek kokulu parfümümü üzerime sıktıktan sonra artık geziye hazırdım.Gitmeden önce kendime aynada baktım.Kendime önem vermeyeli gerçekten uzun bir süre olmuştu.Subaru'nun yanında kendimi değerli hissediyordum ve ben de ona değer verdiğimi göstermek için ona güzel görünmeye çalıştım.
Tanrım bu günün güzel geçmesi dileğiyle.:)
Hikayeye devam✴
⚫Artık gezi için hazırdım.Yanıma küçük siyah çantamı ve telefonumu alarak aşağıya indim.Aşağıya indiğimde Subaru'yu görememiştim.Ama diğer aile fertlerinin hepsini görmüştüm.Birlikte masada kahvaltı yapıyorlardı.Beni bu halde görmelerini istemiyordum.Hele de Ayato'nun.
Çünkü Ayato benim böyle hazırlanıp Subaru'yla buluşacağımı duyarsa bu kötü olurdu.O yüzden gizlice evin arka kapısından çıktım.Çok şükür ki kimse beni görmemişti.Tam bir nefes alacaktım ki,Subaru-kun yanımda belirdi.
Tanrım o,o çok yakışıklı görünüyordu.Gerçekten görünüşü acayip etkileyiciydi.Onu her kız görse ona düşerlerdi eminim.Üstünde mavi bir gömlek,altında siyah dar bir pantolon
her zaman taktığı kolyesi vardı.Ayrıca kokusu da çok erkeksiydi.Beni görünce hemen yüzü gülmeye başlamıştı.
"Yui,gerçekten çok güzel görünüyorsun.Benim için bu kadar hazırlanacağını ummuyordum."
"Subaru-kun bugün için sen çok hazırlık yaptın ve inan ki benim hazırlanmam senin yaptıkların yanında hiç kalır."
"Hayır,prenses çok bile kalır. Ama sen zaten her halinle çok güzelsin.:)"Subaru-kun çok teşekkür ederim."
"Rica ederim prenses.Hadi,artık sürprizler bizi bekliyor.Bugün için her şeyin güzel geçmesini istiyorum.Acele edelim hadi."
"Tamam Subaru-kun."
Birlikte hızlı adımlarla yürümeye başladık.Subaru-kun gerçekten çok heyecanlı görünüyordu.Bende git gide heyecanlanıyordum.Sonunda yemyeşil,çiçekler,kuşlar ve sık ağaçların olduğu yere geldik.
Burası çok güzeldi.Aynı cennette hissediyordum kendimi.
"Subaru-kun burası çok güzel.Ben böyle bir yeri ilk defa görüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER TOGETHER | Diabolik Lovers
RomanceHayatı,annesinin ölümüyle âdeta yerle yeksan olmuştu.Annesi onun için umut ışığıydı ve bu kazayla artık o ışık sonsuza dek görünmez oldu.Ağladı.Her sözde,her fotoğrafta onun anıları vardı.Onu unutmak diri diri ölmekti ve yaşarken bir ölüye dönmüştü...