Evet arkadaşlar bugün 1K olmamızın şerefine kendimi tanıtmak istiyorum.💫
Ben gerçekten yazmayı ve okumayı çok seviyorum.Hayatım boyunca öğretmek ve öğrenmek hayat felsefem oldu .Yazarken her zaman kendi benliğimi yansıtarak yazdım.
Sonuçta kelimeler bizim duygularımızın doğru bir şekilde ortaya çıkmasıyla güzelleşiyor.Kelimeler içimde kopan fırtınalı duygularımın tercümanı oldu.Her zaman hayal kurarak yaşadım bu hayatı.Herkes zaten hayal kurarak yaşamaz mı hayatı?Hayaller olmasa bu hayat kurumuş bir yaprak gibi yere düşer.Hayal ederek kendi benliğimizi bir nevi keşfetme imkanına sahip oluruz.İnsanoğlu zaten her zaman kendine sorduğu sorulardan biri de bu hayata geliş amacım ne'dir olmuştur.İnanın hayal ederek yaşarsanız bu hayat daha berraklaşır.İnsan kendini kötü düşüncelerden,
karamsarlıktan ayırmak istiyorsa mutlak çözüm hayal etmektir.Hayal ettiğimiz de her şey bir bir yerine oturur.Bu hayallerimizi de yazıyla zenginleştirdiğimiz zaman sanki o evrende yaşıyor hissine kapılırız.Sonuç olarak bu hayat hayallerimizi yazıya dökerek güzelleşir.Benim kanaatimce en büyük lisan hayallerin ortaya koymuş olduğu kelimelerdir.
Bu yolda sizlere çok teşekkür ederim.Belki bazıları için bu küçük bir şeyden ibaret olsa da bu benim için ancak ve ancak başarının anahtarıdır.Büyük bir bina bile her tuğlayı üst üste koymayla katları oluşur.
Emin olun hayal etmekten asla vazgeçmeyin.
Hayal etmek başarmanın yarısıdır...
Yazar Tanıtımı
❇ Şimdi ise beni 12 madde ile tanıyın.
1.Adın ve soyadın nedir?
Adım Tuba soyadım Şahin.
2.Nerede yaşıyorsun?
Mersin
3.Kaç yaşındasın?
2 ay sonra 16'ya gireceğim.
4.Kaçıncı sınıfsın?
9.sınıfım.
5.Soru:En sevdiğin üç renk?
1.Pembe
2.Siyah
3.Mavi6.Soru:En çok nelerden hoşlanırsın?
En çok müzik dinlemekten ve hikaye yazmaktan hoşlanırım.Bunun yanında şiir yazmak,şarkı söylemek,şarkı ezberlemek ve kitap okumaktan da hoşlanırım.
7.Soru:En çok sevdiğin film/dizi hangisi?
Arkadaşlar ben birçok film izledim ve izlediklerimin de çoğunu seviyorum.Ama en çok sevdiğim film Harley Quinn ve Joker'in bulunduğu "Suicide Squad" filmidir.
İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim.8.Soru:En sevdiğin yemek nedir?
En sevdiğim tabikide Mersin'in ünlü yemeklerinden biri olan "Tantuni".
Gerçekten de çok seviyorum.Ha birde en sevdiğim lahmacun.Kim sevmez ki lahmacunu.😂😂9.Soru:Sık yaptığın aktiviteler nelerdir?
Ben genelde odamda takılmayı severim.Dışarıya ise ayda 1 kez falan çıkarım.Öyle çok gezmeyi seven birisi değilim.Genelde müzik dinler,hikaye yazarım.
10.Soru: Türkiye de en çok gitmek istediğin yer neresidir?
Kesinlikle ve kesinlikle Karadeniz bölgesidir.Oranın da Trabzon ve Rize iline gitmeyi isterim.
11.Soru:En sevdiğin müzik hangisidir?
Benim dinlediğim müzikler genelde acıklı,duygusal ve isyan şarkıları olur.
Ama gelgelelim en sevdiğim müziğe.Ben en çok sözsüz müzikleri severim.Biraz değişik zevklere sahip birisiyim.1.Ji Pyeong Kwon:Sad Romance. (Bu en sevdiğim.)
2.Balmorhea:Remembrance
3.Michael Ortega:Broken Hearts
4.Xachagoxi Hishatakaran (çalan kişiyi bilmiyorum)
5.Celine Dion:My Heart Will Go On
6.Christina Perri:A Thousand Years (Alacakaranlıkta çalan şarkı)
12.Soru:En sevdiğin anime dizisi hangisi?
En sevdiğim anime tabikide "Diabolik Lovers"
Sonrası ise Vampire Knight ve Kuzu No Honkai (bunları da izlemenizi tavsiye ederim.)
❇Evet arkadaşlar kendimi bir nevi tanıtmak istedim sizlere.Sürç-i lisan ettiysem özür dilerim.
❇Sizleri çok seviyorum.Hepinize buradan kucak dolusu öpücüklerimi gönderiyorum.İyi ki varsınız!
❇Ve son olarakta hepiniz emin olun ki çok değerlisiniz.Bunu asla unutmayın.
İnsan kusurlarıyla daha da güzelleşir ve farklılaşır.Kusurlarınız sizin güzelliğinizdir.😊😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER TOGETHER | Diabolik Lovers
RomanceHayatı,annesinin ölümüyle âdeta yerle yeksan olmuştu.Annesi onun için umut ışığıydı ve bu kazayla artık o ışık sonsuza dek görünmez oldu.Ağladı.Her sözde,her fotoğrafta onun anıları vardı.Onu unutmak diri diri ölmekti ve yaşarken bir ölüye dönmüştü...