Episode 10

112 14 1
                                    

Hikayemizde en son ne olmuş bir hatırlayalım.

-Subarudan
Yağmur gerçekten şiddetliydi.Bu yüzden hemen Yui'yi ağacın altına getirdim.Aramızdaki mesafe çok yakındı.Titrediğini hissediyordum.İçimden onu öpmek geliyordu.Ama buna hiç hazır değildim.

Aslında ben hiç cesur değildim böyle konularda.İçimdeki şeytanlar rahat durmuyordu.Sanki onu öpersem her yer cennet olacaktı.Evet,bunu yapacaktım.Yavaşça onun soğuktan donmuş ve kızarmış dudaklarına doğru yaklaştım.

Kalbimdeki kelebekler adeta ahenk içinde uçuşuyorlardı.O an olan olmuştu.Onun küçük,dolgun ve soğuktan donmuş dudaklarını dudaklarıma bastırdım.Hayatımda ilk defa böyle bir heyecanı yaşıyordum.

Artık ne onun için ne de benim için hiçbir şey aynı olmayacaktı...

Hikayeye devam...

Artık nihayet yağmur dinmişti.Ama hava kararmıştı.Hızlıca eve doğru yürüdük. Sonunda eve varmıştık.Üstümüz her tarafımız ıslanmıştı.

Umarım hastalanmam.

Çünkü evi temizleyemezdim.Sessizce odama doğru çıktım.Subaru'da odasına gitmişti.Hemen odama girdim.Üstümdekileri çıkartmam lazımdı.Yoksa üşütebilirdim.Dolabımın kapağını açıp giyeceğim giysileri çıkarttım.Yavaşça üstümü değiştirirken arkama bir el dokunmuştu.

Olamaz üstümde şuan sadece sütyenim vardı.Şimdi ben arkama nasıl dönecektim.Elini belime dolayarak konuşmaya başladı.

Evet,bu Ayato olmalıydı.

"Pancake önümde soyunmak ayıp değil mi?Senin bu kadar arsız olduğunu bilmiyordum."

"Ayato-kun ben arsız falan değilim.Lütfen sözlerini geri al.Üstümdekiler ıslandı o yüzden değiştiriyordum.Senin odama girebileceğini düşünmemiştim."

"Bundan sonra düşünmelisin çünkü bendeniz istediğim zaman odana girerim.Bunu aklından çıkartma." dedikten sonra beni koklamaya başlamıştı.

"Bu koku bu koku erkek kokusu.Sen kiminleydin düz göğüs?"bunu derken gerçekten sinirlenmişti.

Yoksa Ayato beni mi kıskanmıştı?Onun bu tavrını umursamadım ve söze girdim.

"Evet,birisiyle buluştum. Hemde erkek.Bunda bir sorun mu var?Hem sen sonuçta benim gibi kaç kızla görüşüyorsun.Benim bir kere görüşmem sorun olmaz diye düşünüyorum."

Beni sinirlice duvara itti.Elimi sıkmaya başlamıştı.Gerçekten elimi çok acıtıyordu.Bu acıyla inledim."

" Ayato-kun bı-rak-sana acı-yor."

"Sen sen ne cürretle benden habersiz bir erkekle buluşursun ha.Hemde bu kadar güzel olarak."

Ayato-kun ilk defa bana güzel demişti. Aslında biraz sevinmiştim."Yavaşça kulağıma eğilerek konuşmaya başladı.

"Sen,benimsin."

Kanın,bedenin,gülüşün,gözlerin,dudakların...Hepsi bana ait.Sen bendenize aitsin."

Ayato-kun neler demişti öyle.Bana sahip olduğunu söylüyordu.Ama o bana sahip falan değildi ki.

"Ayato-kun bı-rak bı-rak be-ni."

Elimi sıkmayı bırakmıştı.Ama boynuma doğru yönelmişti.Sivri dişlerini yavaşça boynuma geçirdi.Hemde hiç acımadan.Bu sefer Ayato çok farklıydı.Bana çok sert davranmıştı.Artık göz kapaklarım bana ihanet edercesine savaş veriyordu.Sonunda savaşı kazanmasına izin verdim.Gözlerim karanlığa doğru yol aldı.

🔹Evet Arkadaşlar dün bölümü biraz geç attım.O yüzden bugün bölümü erken atmaya karar verdim.

🔹Bu bölümde Ayato Yui'ye kendisine ait olduğunu söyledi.Bakalım bu bölümden sonra Ayato ve Subaru arasında kavgalar olacak mı?

🔹Kendinize çok çok iyi bakın.Hoşça kalın...

FOREVER TOGETHER | Diabolik LoversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin