Ayato ve ben kendimizden geçmiştik.Öpüşlerimiz git gide hızlanıyordu ve dudağımı dişleriyle kanatıyordu.
Gülümseyerek,
"Ah,dişlerim.Dudağını kanattı.Şimdi onları afiyetle içeceğim."
Dilini dudaklarımın üzerinde gezdiriyordu ve bundan da keyif alıyordu.Dudağımı iyice yaladıktan sonra tekrar öpüşmeye başlamıştık.
İkimizde sınırlarımızı haddince aşıyorduk.Ağzımdan küçük inlemeler çıkıyordu ve bu onun daha fazla hoşuna gidiyordu.
Dudaklarını dudaklarımdan kulağıma doğru getirerek konuşmaya başladı.
"Yui,heyecanlandığını hissediyorum ve emin ol aynı heyecanı bende yaşıyorum.Bu deneyim beni çok mutlu etti.Bundan sonra bu deneyimleri üzerinde daha fazla deneyeceğim.Seninle bu sınırları aşacağız ve eminim ki bu senin de hoşuna gidecek."
Ben gerçekten de çok heyecanlanmıştım.Hatta kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu.Ama sınırlarımın daha da ötesine gitmek istemedim.Bu benim için haddinden bile fazlaydı.
Hemen onu üzerimden iterek yemeğime geri döndüm.O ise alttan alttan pis pis bana bakarak sırıtıyordu."Yui bu hallerin beni öldürecek."
"Senin de bakmaların beni öldürecek."
"Ne var sevdiğimize bakmakta mı suç?"
"Ayato-kunn"
"Efendim,seksi düz göğüs."
O haddini gerçekten bayağı aşıyordu.Şuan onu dövmek istiyordum.Ama yaptığım yemek ziyan olabilirdi.O yüzden onun bakışlarına ve söylemlerine kulak asmayacaktım.
Sonunda sevdiği takoyaki yapmıştım.O ise ben yemek yapana kadar beni izlemişti.
"Sonunda düz göğüs.Burada sana bakmaktan ağaç oldum."
"Oturarak bekleseydin o zaman."
"Senin çenen bayağı açılmış bakıyorum.O eski Yui'den eser yok."
"Çünkü beni sinir ediyorsun."
"Bende seni sinir etmekten çok hoşlanıyorum.Onu ne yapacağız?"
İçimden ona bolca küfürleri sayıyordum.Umarım bir sinirle bunları dışımdan söylemem. Çünkü ona acayip küfrediyordum.
Takoyakileri tabaklara yerleştirerek masaya koydum.Ayato ise hemen masaya oturmuştu.
"Ah,Yui bunlar enfes olmuş.Sen bunu yapmayı nerede öğrendin?"
"Ben 1 sene aşçılık eğitimi aldım.Oradada şefimiz bize bunu hep yaptırırdı.Yapa yapa elim gelişti ve lezzetli oldu."
"Sana hayranım biliyor musun.Kendini bütün konularda eğitmişsin.Ha konusu açılmışken sen neden bizim eve hizmetçi olarak işe başladın ki?"
Bunu dediği an yüzüm düşmüştü.Çünkü bir an babamın dedikleri aklıma gelmişti.Ayato da sormakta haklıydı.Bu yüzden ona hayatımın tamamını anlatmaya karar verdim.
"Şey,Ayato-kun en iyisi sana her şeyi baştan anlatayım."
"Peki,anlat.Dinliyorum."
"Benim annem bir trafik kazasında hayatını kaybetti."
Bunu dediğim anda gözyaşlarıma engel olamamıştım.
"Yui üzgünüm.Keşke sormasaydım özür dilerim.Lütfen ağlama."
"Sorun yok Ayato-kun.Sen boşver ağlamamı anlatmama bak.Bu yüzden karamsar ve içine kapanık bir çocukluk yaşadım.Her annesiyle el ele tutuşan çocukları gördüğümde yüreğim parçalanıyor.Çünkü ben annemi çok seviyorum ve annem de beni seviyordu.
Onu gerçekten çok özlüyorum.Hep yokluğunu hissediyorum.Ondan kalan sadece birkaç fotoğraf ve bana hediye ettiği kolye var.Size geldiğim gün ise babamla tartıştım.Babam
yeni bir kadın getirmişti.Anneme ihanet etmesine izin veremezdim.Biraz tartıştıktan sonra da beni evlatlıktan reddetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER TOGETHER | Diabolik Lovers
RomantizmHayatı,annesinin ölümüyle âdeta yerle yeksan olmuştu.Annesi onun için umut ışığıydı ve bu kazayla artık o ışık sonsuza dek görünmez oldu.Ağladı.Her sözde,her fotoğrafta onun anıları vardı.Onu unutmak diri diri ölmekti ve yaşarken bir ölüye dönmüştü...