Birtakım sesleri duymamla gözlerimi hemen açtım.Gözlerimi açtığımda ise Ruki denilen bu adam başımda dikiliyordu.
"Sen,al şunları."
Al derken neyi kastettiğini anlamakta güçlük çeksemde ellerindeki yemek dolu tepsiyi görünce ne demek istediğini anlamıştım.
Gerçektende karnım çok acıkmış olacak ki guruldamaları açık ve net duyabiliyordum.
Almazsam da kızacaktı ve birde onun söylemlerine kulak asamazdım.
Hemen elinden tepsiyi alarak yemeye başladım.
O ise başımda dikilip bana göz ucuyla bakmayı devam ettiriyordu.
"Bunları ye aşağı in."
"Peki Ruki-kun."
Hızlıca odadan kaybolurken önümdeki yemek beni ye diye bağırıyordu.
Tabikide hepsini yiyecektim.
Çünkü çok açtım.
Yemekler gerçekten de çok güzel ve lezzetliydi.
Acaba bunları kim yapmıştı?
Sonunda hepsini yedikten sonra yavaşça yatağımdan kalkarak aynaya doğru ilerledim.
Aynanın karşısına geldiğimde ise boynumdaki ısırık izi belirgin bir hâl almıştı.
Aklım yine Ayato'ya kaymıştı.
Onunla bu kadar süre beraber olduktan sonra ayrılmak benim için çok kötüydü.
Onu çok özlüyordum.
Keşke dediğini tutup içeriye girseydim.
Şimdi ben onsuz ne yapacaktım ki?
Büyük ihtimalle benim yokluğumdan haberi olursa eminim ki bunu onların yanına koymayacaktır.
Artık kalbim tamamiyle Ayato'nun olmuşken ondan uzakta ne yaparım bilmiyorum.
Onu çok seviyorum ve bir saniye bile ondan ayrı kalmak istemiyorum.
Sakamaki Malikanesi
Min Seo:Subaru şey ben artık kendi evime gideyim.Size de böyle yük oluyorum.
Subaru:Hayır Min Seo.Zaten sensiz 6 yıl geçirdim.Bundan sonra da yanımdan ayrılmanı istemiyorum.Lütfen burada benimle,bizimle kal.
Min Seo:Peki,sen nasıl istersen.Ama ailem beni merak eder.Onlara bundan hiç bahsetmedim.
Subaru:Merak etme sen benim yanımdasın artık.Onlara söylerim ben.
Min Seo:Tamam sevgilim.
Subaru:Sevgilim?
Min Seo:Evet sevgilim.Sevgili değil miyiz?
Subaru:Ha,evet tabi.Ama birden diyince garip oldu.
Min Seo:Bu utanman.
Subaru:Ne?
Min Seo:Bu utanman diyorum biz küçükken de böyleydin.İlk tanıştığımızda hatırlıyor musun ben senin elinden tuttuğumda o zamanda çok utanmıştın.
Subaru:Ama ne yapabilirim ki.Tanımadığım bir kız elimi tutmuş tabi utanırım.Hemde senin gibi bir kız.
Min Seo:Benim gibi bir kız?
Subaru:Yani senin gibi çok güzel bir kız.
(Yanına yaklaşarak,)
Min Seo:Biliyor musun seni bir kez daha çok sevdiğimi hatırlattın bana.Senin gibi birisini asla bulamayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER TOGETHER | Diabolik Lovers
RomanceHayatı,annesinin ölümüyle âdeta yerle yeksan olmuştu.Annesi onun için umut ışığıydı ve bu kazayla artık o ışık sonsuza dek görünmez oldu.Ağladı.Her sözde,her fotoğrafta onun anıları vardı.Onu unutmak diri diri ölmekti ve yaşarken bir ölüye dönmüştü...