Episode 8

123 14 0
                                    

Hikayemizde en son ne olmuş onu bir hatırlayalım.

-Subarudan
Yui titriyordu.Hemen ona sarıldım.Galiba üşütmüş olacaktı kendisini.Onun hastalanmasını istemiyordum. Çünkü bu sabah ona çok güzel sürprizler hazırlamıştım.Birlikte çok eğlenecektik.

O ve ben mutlu olacaktık.

O hayatıma gireli daha anca 1 - 2 gün olmuştu.Ama ona çok alışmıştım.Bir şeyler beni ona doğru itiyordu.Onun yanında kendimi çok huzurlu hissediyordum.Ben böyle düşünürken o çoktan pembe gözlerini kapamıştı.Onun bütün kokusunu içime çekerek yavaşça kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Hikayeye devam ponçikler.❤❤

Sabah olur.

-Yuiden
Gözlerimi açtığımda belime sarılmış iki el gördüm.Doğru ya dün gece Subaru-kun benimle birlikte yatmak istemişti.Bende titriyordum ve o da ben üşümeyeyim diye bana sarılmıştı.

Onun vücudu benim vücudumu,ellerimi hatta kalbimi bile ısıtmıştı.

Ona arkam dönük bir şekilde yatıyordum.Yavaşça onu uyandırmadan onun tarafına döndüm.Çok şükür ki onu uyandırmamıştım.

Tanrım o uyurken bile çok tatlıydı.Saçları gözünün önüne düşmüş,dudakları hafif pembemsi ve yüzü çok az miktarda kızarmıştı.

Onu uyurken izlemeyi hiç hayal etmemiştim.Zaten de hayal etmeme gerek yoktu.Çünkü gerçeğini şuan yaşıyordum.Bana ne oluyordu böyle?

Yoksa,yoksa ben olamaz.Ben birisine aşık falan olamam.Böyle bir şeye hiç hazır değilim.

Hem Subaru-kun'un  beni sevdiği ne malum belki de beni sevmiyordur.Sadece öyle arkadaş olarak görüyordur.Bence de biz en iyisi arkadaş olmalıyız.Hem o da zaten çok utangaç birisi böyle bir şeyi  düşündüğünü sanmıyorum.

-Subaru'nun Rüyasında
Ben neredeydim böyle?Burası da neresi?Ayrıca şu uzaktaki kişiler de kim?Bir dakika yoksa...O Yui.Onlar Yui'ye ne yapıyorlar?

Bu yaptıklarını onlara ödeteceğim.Kimse Yui'ye zarar veremez.Asla ve asla...

Hemen Yui'yi kurtarmak için koşmaya başladım.Uzaktaki o kişiler görüş alanıma daha da yaklaşmıştı.Bunlar olamaz,bunlar kardeşlerim.Onlar Yui'ye nasıl zarar verirler?

Kardeşim dahi olsalar Yui'ye zarar vereni yaşatmam.Hızlıca üstlerine doğru koştum.Laito Yui'ye sapıkça şeyler yapıyordu.

Hayır,buna izin vermem.

"Ah bitch-chan yerinde dursana yoksa sende mi şehvetli anlar yaşamam istiyorsun ha?
Senin gibi birisinden de bu beklenirdi.Merak etme istediğin şeyi sana vereceğim bitch-chan."

Laito gerçekten haddini aşmıştı.Ben kendime hakim olamayarak Laito'ya sert bir yumruk attım.Bu onun canını gerçekten yakmıştı.Ama bunu belli etmemeye çalışıyordu.

"Hahaha,Subaru sonunda eğlencemize katıldın.Bizde seni bekliyorduk.Yui birazcık yerinde duramıyordu bende ona yardım etmek istedim.Ne var ki bunda?"

"Sen ne yaptığını zannediyorsun Laito?Ben sana Yui'ye dokunma demedim mi?Sen gerçekten haddini çok aştın.Bir daha ona dokunayım deme sakın."dedikten sonra birden Ayato önümde belirdi.

"Sen Subaru-kun Yui'ye neden bu kadar değer veriyorsun?Yoksa,onu seviyor musun?"

Bunu dediğinde ne diyeceğimi bilmiyordum.Çünkü Yui'yi sevdiğimi bile bilmiyordum.Ama ona bir şeyler hissettiğim ortadaydı.

"Bundan sanane,bana böyle şeyler sormasana!"

"Oo yavaş Subaru-kun.Sen harbi harbi aşıksın Yui'ye işte belli değil mi?Bunu anlamamak aptal olmayı gerektirir.Ama boşuna hayallere kapılma çünkü Yui benim...

-Subaru Rüyadayken Yui
Subaru-kun hala uyanmamıştı.Aslında bu kadar fazla uykucu olduğunu bilmiyordum. Ama dur bir dakika o elimi sıkıyordu.Gerçekten çok fazla sıkıyordu.Artık elimin acısından dayanamayarak,

"Subaru-kun acıyorr,lütfenn bı-rakk"diyebilmiştim.

Rüya bitti.

-Subarudan
Gözlerimi açtığımda Yui yüzünü buruşturmuş bana bakıyordu.Bir an farkettim ki Yui'nin elini sıkıyordum.Hemen elimi ondan çektim.

"Ö-zür dilerim Yui,ben ben kötü bir rüya gördüm ve bu yüzden sinirden elini sıktım galiba.Çok özür dilerim."

Yui elini ovuşturarak bana,

"Önemli değil tabiki de sen iyi ol yeter benim için."

Yui gerçekten çok anlayışlı ve tatlı birisiydi.Onu kırmak bütün dünyayı yok etmek gibi bir şeydi.Ona ayrı bir zaafım vardı.Sonra bir anda ona yapacağım sürprizler aklıma gelmişti.Hemen yataktan kalktım.

Subaru aceleyle yataktan kalkmıştı.Ne olduğunu anlamadım.Hemen ona sormaya karar verdim.

"Subaru-kun noldu neden endişeli görünüyorsun?"

"Şey,bugün birlikte dışarı çıkacağız ya onun için biraz heyecanlıyım da."

Gülümseyerek,

"Subaru-kun bu kadar telaş yapmana gerçekten gerek yok.Hem benim için bu kadar hazırlığa da gerek yok.Lütfen sakin ol!"

"Olmaz,Yui bugünün bizim için güzel geçmesini istiyorum.Şimdi ben çıkıyorum. Sende hazırlan ve aşağıda beni bekle.

"Peki,hazırlanıyorum."

O da gülümseyerek dışarı çıktı.

Şimdi ben üstüme ne giyecektim ki?

Yanımda birkaç makyaj malzemesi,sevdiğim bir parfümüm ve annemin bana aldığı bir küpe vardı.Başka da bir şeyim yoktu.Giysi olarakta çok az çeşit kıyafetim vardı.

Subaru gerçekten bu gezmeye önem veriyordu.O yüzden benim de bu birlikte gezmeye güzel olarak gitmem lazımdı.Neyse ki tam dizimin üstünde siyah fiyonklu bir eteğim vardı.Bunun üzerine uygun olarakta kırmızı,boynu açık bir kısa kollu giyecektim.

Hızlıca üstümü giyindikten sonra aynanın karşısına geçerek çantamdaki makyaj malzemelerimi çıkarttım.Hafif bir şekilde göz kapaklarıma kırmızı far sürdüm.Kirpiklerimi daha belirginleştirmek içinde siyah bir maskarayla kirpiklerimi uzattım.Gözlerimi ortaya çıkarmak beni gerçekten güzel gösteriyordu.Bunun içinde gözlerime kısa ve çok belirgin olmayacak şekilde eyeliner sürdüm.Yanaklarıma şeftali tonlarında bir pudra sürdüm.Bu beni tatlı gösteriyordu.Son olarakta dudaklarıma hafif pembe parıltılı bir parlatıcı sürdüm.Makyaj işim bitmişti.

Annemin bana aldığı küçük melek şekilli olan küpelerimi taktım.Bunları epey uzun bir süredir takmıyordum.En son olarakta çilek kokulu parfümümü üzerime sıktıktan sonra artık geziye hazırdım.

Gitmeden önce kendime aynada baktım.Kendime önem vermeyeli gerçekten uzun bir süre olmuştu.Subaru'nun yanında kendimi değerli hissediyordum ve ben de ona değer verdiğimi göstermek için ona güzel görünmeye çalıştım.Tanrım bu günün güzel geçmesi dileğiyle.:)

🔹Lütfen yorumlarda bölümleri beğenip beğenmediğinizi belirtin.Sizin yorumlarınıza olumlu ya da olumsuz hepsine açığım.Yeter ki sizler düşüncelerinizi benimle paylaşın.Ha birde beğenirseniz de çok mutlu olurum.😉

🔹Sizleri çok çok seviyorum.Kendinize iyi bakın hoşçakalın...❤❤❤

FOREVER TOGETHER | Diabolik LoversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin