Film gerçekten heyecanlı ve bir o kadar romantikti.Filmin ortasına doğru gelmiştik ve ben Ayato'nun omzuna başımı koyarak filmi izliyordum.Tabi Ayato'nun bu durum hoşuna gidiyordu.Ellerimi onun göğsüne koyarak kalp atışlarını hissetmek istiyordum.
Ellerimi göğsüne koyduğumda ise kalp atışları hızlanmıştı."Ne yapıyorsun,Yui?"
"Kalp atışlarını hissetmek istiyorum."
"Ah,düz göğüs.Sende hiç az değilmişsin.Hemen bana aşık oldun."
"Ayato-kun,sen ne diyorsun?"
"Diyorum ki,sende benim için alev alev yanıyorsun."
"O kadar da değil.Ama bir hoşlantı var tabi."
"Bir hoşlantı mı?Yui beni sinirlendirme."
Ayato bugün beni çok sinir ettiği için şimdi intikam sırası bendeydi.Onu sonuna kadar sinir etmeye hazırdım.
"Evet,sadece küçük bir hoşlantı.Neden şaşırdın ki?"
"Yui,sen dediklerinin farkında mısın?"
"Evet,farkındayım."
Yui gerçekten beni sinir etmeyi başarıyordu.Bu dediklerinin hepsi de sadece beni sinir etmek içindi.Ama madem ki o da ısrarcı kısasa kısas başlasın o zaman.
"Biliyor musun?"
"Neyi?"
"Bugün yanıma çok seksi bir kız geldi.Omzunu açarak kanını içmemi istedi.Tabi bende isteğini geri çevirmedim."
Ayato ne dediğinin farkında mıydı?Yoksa bunları şaka olarak mı söylüyordu anlamadım.
Ama hiç istifimi bozmadan intikamıma devam edecektim."Eee,ne olmuş yani?"
"Bilmem,haberin olsun diye dedim.Ama kız da kızdı yani.Hemde bana numarasını da verdi.Eğer bir gün müsait olursan ara da işimizi halledelim dedi."
Ayato sınırlarını gerçekten aşıyordu.Madem zor olanı oynuyor bende zor olanı oynarım.
"Hm,şey ben sana söylemeyi unuttum da.Laito beni odasına çağırmıştı bende dedim bir şeye mi ihtiyacı var bakayım bir dedim.Girdiğimde Laito banyodan çıkmıştı ve altında havlu vardı."
"Sen ne dediğinin farkında mısın?Lan it,kızın karşısında utanmıyor mu lan?Onu doğduğuna pişman edeceğim."
Bunu dediğimde Ayato gerçekten çok sinirlenmişti.Bende tabi kendimi gülmekten alıkoyamadım.
"Hahahahah,Ayato"
"Ne gülüyorsun sen?"
"Dediklerim sadece şakadan ibaretti.Hemen gerçek sandın.Hahaha"
"Demek öyle küçük hanım."
Bunu dedikten sonra beni gıdıklamaya başlamıştı.Bense gülmekten çatlayacaktım.
"Hahhha,dursana Ayato-kun hahahhaa"
"Madem beni kandırdın.Cezasını da çekeceksin küçük hanım."
"Yapma nolur lütfen,hahahaha özür dilerim."
"Bir şartla seni gıdıklamayı bırakırım."
"Ne şartıymış söyle hemen kabul edeyim."
"Hatta iki şart."
"Tamam yeter ki sen beni gıdıklamayı kes.Hahaha"
"Birincisi benimle uyuyacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER TOGETHER | Diabolik Lovers
RomanceHayatı,annesinin ölümüyle âdeta yerle yeksan olmuştu.Annesi onun için umut ışığıydı ve bu kazayla artık o ışık sonsuza dek görünmez oldu.Ağladı.Her sözde,her fotoğrafta onun anıları vardı.Onu unutmak diri diri ölmekti ve yaşarken bir ölüye dönmüştü...