Episode 20

139 14 12
                                    

Sabah olunca
Gözlerimi sabahın güneş ışıklarıya beraber açmıştım.Belimde olan elleri görünce bir an irkildim ama bu kişinin Ayato olduğunu anlayınca korku yerini huzur almıştı.Dün gece onunla birlikte yatmıştım.İlk defa gerçekten sevdiğim kişinin kollarında açmıştım gözlerimi.Vücudu ve elleri soğuktu.Vampirlerin nedense hep vücutları soğuk oluyordu.
Yüzümü hafif şekilde ona yakınlaştırarak yüz hatlarını incelemeye başladım.Onun yüzü bebek yüzü gibi çok beyaz ve tatlıydı.Kaşları ise hafif çatıktı.Onu uyurken izlemek benim için çok güzeldi.

-Ayatodan
Şuan Yui'nin beni izlediğini hissedebiliyordum.Onunla birlikte uyumak gerçekten güzeldi.O yanımda olunca kendimi çok rahat ve huzurlu hissediyordum.Onun bu tatlı kokusu iştahımı gerçekten acıktırıyordu.Hatta onu yemek bile istiyordum.Ama tabi o kadar da değil Ayato kendine gel.:)

Daha da yakından görmek için yüzümü aramızda çok az mesafe kalacak şekilde yanaştırmıştım.Ama gözlerimi kapatmamla dudağımın üzerinde soğuk bir dudağı hissetmem bir oldu.Ayato beni dudaklarımdan öpmüştü.Yui o kadar yakınlaşırsan tabi öper.

"Mmmuah düz göğüs."

"Ayato ne yapıyorsun ya?"

"Sevdiğim kişiyi öpüyorum.Bir sorun mu var?"

"Evet,var.Korkuttun beni."

"Ee,kızım sende yüzüme yüzünü o kadar yakınlaştırmasaydın ne yapayım öpmeden duramadım.Hadi ama bunda korkulacak ve alınacak bir şey yok.Hem bugün seninle yüzmeye gideceğiz.;)"

"Şunu hatırlatıp durmasana utanıyorum."

"Eee,alışacaksın artık.Bir gün benim önümde giysilerini çıkaracağın günlerde gelecek."

O gerçektende haddini fazlasıyla aşıyordu.Hemen kendi yastığımı onun karnına sertçe vurdum ama tabi benim vurmam ona hiçbir tesir etmemişti.

"Demek yine kaşınıyorsun sen."

"Evet,kaşınıyorum.Ama sen benden daha fazla kaşınıyorsun haberin olsun."

"Tamam,bebeğim.Kaşı o zaman.Hadi durmasana."

"Ya,tamam.Ben şey acıktım da kendime kahvaltı hazırlayacağım,sende ister misin?"

"Senin ellerinden her şeyi yerim.Şu ellere baksana ne kadar tatlı."

"Ya,Ayato-kun."

"Tamam,tamam.Bana yine o ellerinle takoyaki yaparsan sevinirim."

"Peki,ben hemen gideyim yapmaya."

"Hadi bakalım.Valla bende kurt gibi acıktım."

Birbirimize gülerek odadan çıktım.Lavaboya giderek elimi ve yüzümü yıkadım.Mutfağa giderek malzemeleri çıkarttım.Tabi arkamı dönmemle bağırmam bir oldu.

"Ahh,Ne yapıyorsun Ayato-kun?Beni neden korkutuyorsun?"

"Hahahhah,seni korkutmak çok zevkli."

"Sen dalganı geç bakalım."

"Dalga denizde olur canım."

Ayato yine her zamanki gibi bana gıcıklık yapmaya devam ediyordu bende ona içimden bolca küfür etmeye.Benimle bilerek uğraşıyordu ve bu onun hoşuna gidiyordu.Aslında benim de hoşum gidiyordu.Bunlar bizim tatlı atışmalarımızdı.

Nihayet kahvaltıyı hazırlamıştım.Ayato ise bana yardım ediyordu hemde ilk defa.Birlikte masaya yerleştirdikten sonra yemeği yemeye başladık.Ayato'ya baktığımda ise bütün takoyakileri tıkınmakla meşguldü.Bu oğlan vallahi deliydi.Bu hali de beni güldürmeye yetiyordu.

"Ayato-kun biraz yavaş yesene."

"Hayır,mmm olmaz."

"Ama boğazında kalacak diye korkuyorum."

"Napayım çok güzel yapıyorsun yemeye doyum olmuyor.Hem hızlıca yiyelim ki birlikte yüzmeye gidelim."

"Ahh,Ayato-kun âlemsin."

Sonunda yemeklerimizi yemeyi bitirmiştik.Ayato'da dışarıda beni bekliyordu.Bende masayı toparladıktan sonra yanına gittim.Birlikte el ele tutuşarak bir nehre doğru geldik.
Burası âdeta cennet gibi bir yerdi.Her taraf yemyeşil ve şırıl şırıl akan bir su.Burada hayat vardı.Etrafa göz gezdirdiğimde ise kelebeklerin uçuşunu görüyordum.Derin bir nefes aldım.Hayatımda ilk defa bu kadar güzel bir yer görüyordum.

"Beğendin mi düz göğüs?"

"Hemde çok.Burası harika.Şu ana kadar hiç böyle bir yer görmemiştim."

"Yaa işte sen bana güven.Seni daha ben nerelere götüreceğim bekle.Seni hayatının en doruk noktasına ulaştıracağım.Yeter ki hep yanımda ol."

"Tabikide yanındayım.Seni bırakmaya niyetim yok."

Ayato üstündekileri çıkardığında sadece boxerıyla kalmıştı.Tabi ben utancımdan onun olduğu tarafa bakmıyordum.Kendini nehre doğru atmıştı ve ıslak saçları önüne düşmüş bir şekilde bana seslendi.

"Hadi düz göğüs.Üstündekileri çıkart,yanıma gel."

"Ama ben yüzme bilmiyorum ki."

"O zaman daha iyi."

"Nasıl?"

"Yani,yanında ben varım.Bana tutunursun.Hadi gel ya.Ben seni tutarım merak etme.Bak su çok güzel."

"Peki,tamam.Geliyorum."

Ben küçük yaşımdan beridir yüzme bilmiyordum.Bu yüzden de endişe duyuyordum. Hatta sudan da biraz korkuyordum.Ama bunu Ayato'ya belli etmek istemedim.Çünkü eminim ki dalga geçecektir.Üstümdekileri çıkarırken Ayato beni pür dikkat izliyordu.
Bense utancımdan yerin dibine giriyordum.Üstümü çıkardıktan sonra sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım.Bu an benim için en utanç verici andı.

"Wow,düz göğüs.Vücudun mükemmel.Sana zamanla daha da fazla hayran oluyorum."

"Ya,Ayato-kun beni utandırmasana."

Ayatodan
Onu ilk defa iç çamaşırlarıyla görüyordum.Ama bu haliyle de o çok güzeldi.Hele birde utanması gel beni ye diyordu.Kendime hakim olmalıydım.Yavaşça suya girerek benim yanıma doğru geldi.

Hemen Ayato'nun kollarına girdim.Çünkü çok korkuyordum sudan.

"Ayato-kun beni bırakma sakın."

"Tamam,Yui yanındayım ben korkma.Su çok güzel değil mi?"

"Evet,güzel.Ee peki şimdi ne yapacağız?"

"Bilmem ki.Ne yapalım sence?"

"Ben bil-miyorum ki."

Şu utangaç halleri beni yiyip bitiriyordu.O çok tatlıydı.Dayanamayıp onu kayalıkla benim arama aldım.O ise şaşkınlıkla benim ne yapacağımı izliyordu.Elimi onun göğsüne koyarak kalp atışlarını hissetmeye başladım.Kalbi gerçekten de çok hızlı atıyordu. Hayatımda ilk defa birisinin kalp atışlarını hissediyordum.Biz vampirlerin kalbinin atması için ancak ve ancak bir Havva'ya ihtiyacı vardı.Ama benim kalbim atmıştı ve bu beni şoke ediyordu.Çünkü o zaman Yui Havva olmalıydı.Ona aşık oldum ve onun sayesinde benimde kalbim atmaya başlamıştı.İşte her şey artık tık diye yerine oturuyordu.Yui kesinlikle Havvaydı ve galiba bende Ademdim.

⚓Evet arkadaşlar sonunu bir mucize ile bitirdim.Umarım hoşunuza gider.

⚓Eğer sizlerde benimle düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

⚓Oylamadan ve yorum yapmadan geçmeyin!

🔹Arkadaşlar 1k okunmaya çok az kaldı.Bu benim ilk kitabım ve bu kitabı yazalı 3 hafta oldu.Bu gerçekten bir başarı benim için.Bu yüzden kendimi tanıtmam amacıyla bana özelden sorular sorabilirsiniz.Sizlerin sorularını merakla bekliyorum.Lütfen merak ettiğiniz soruları sormakta çekinmeyin.Ama sorularınız sınırı aşmasın.Çok özellere girmeyelim.😊😘😁

Sizleri seviyorum.😘❤😘

FOREVER TOGETHER | Diabolik LoversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin