Episode 35

40 8 33
                                    

O sanki dünyama bir güneş gibi doğmuştu.Gökyüzümün soğuk gecesinde etrafa ışık saçan bir yıldızı oluvermişti.O yıldız her zaman parıl parıl parlıyordu ve onun asla sönmesini istemiyordum.O benim gecemin ışık yayan yıldızıydı.

Onsuz bir saniye bile nefes alamazdım.O yanımdayken bütün dünya bana savaş açsa bile yine de güvende ve güçlü hissediyordum.

Bu ânın hiç bitmesini istemezken dudaklarını dudaklarımdan çektiği anda sanki boşluğa düşmüş gibi olmuştum.

"Biliyor musun?"

"Neyi?"

"Ben sevgiyi hele de aşkı hiç bilmeden bir hayat yaşadım.Bu hayat sadece bir yarıştan ibaretti benim için.O sürtük Cordelia beni hep birinci olmam için zorluyordu."

Bunu bana bahsetmese bile Mukami ailesi bana Havva olduğumu söylemişlerdi.Ama yine de onun ağzından gerçekleri duymak istiyordum.Bu yüzden bilmemezliğe vuracaktım.

"Bana her seferinde sen birinci olacaksın diye beni zorla çalıştırıyordu.Çocukluğumu hiç yaşayamadım.Laito ve Kanato oyun oynarlarken ben hep çalıştım.Sevgiden her zaman yoksun olarak büyüdüm ama şimdi sen hayatıma gireli her şey tamamıyla değişti.Bırak sevgiyi ve aşkı,hoşlanma bile lügatıma dâhil değildi.Şimdi ise sana sırılsıklam âşığım.Sen beni çok değiştirdin Yui.Bana sevginin ne olduğunu hatırlattın.Yui sen en önemlisi kalbimi attırdın."

Elimi kalbine koyarak,

"İşte bak bu senin için atıyor ve sen bir imkansızı bana yaşattın."

"O nedir?"

"Vampirlerin kalbi asla atmaz.Sadece bir sebeple atabilir."

"Nedir o sebep?"

"Ben sana her şeyi açıklayacağım.Lütfen bana kızma olur mu?"

"Tabikide sana kızmam."

"Peki.Öyleyse.Sen Havvasın Yui."

"Havva da ne oluyor?"

"Yani tüm vampirlerin baş kraliçesi oluyor."

"Sen peki?"

"Bende Adem oluyorum.Çünkü sana âşık olduğum için kalbim attı ve bu sayede bende tüm vampirlerin baş kralı oluyorum."

"Aynı çizgi filmlerdeki gibi aşkımız değil mi?"

"Değil."

"Nasıl yani?"

"Çünkü bizim aşkımız sonsuza dek sürecek ve biz herkesin başı olacağız.Çizgi filmlerdeki şeyler sadece gerçekleşmeyecek olan bir aşktan ibaret.Ama bizimki gerçek ve sonsuz."

"Biliyor musun sen hayatıma gireli ben baştan aşağı değiştim.Sevgiyi ilk annemden öğrendim. Ama onu kaybettikten sonra sevgiden mahrum bırakıldım.Babam ise annemin bana gösterdiği şefkatin yarısını bile göstermedi.Hep eve geç gelirdi.Her zaman bahaneler üretirdi.Ama sen artık yanımdasın ve bu aşk kutsal."

"Biliyorum bebeğim.Ama hâlâ bir şey eksik biliyor musun?"

"Ne eksik?"

"Senin vampir olman."

"Ama bu nasıl olabilir ki?"

"Eğer sen benim kanımı içersen vampir olabilirsin."

"Ben ben bunu yapamam."

"Bak şimdi bunları konuşmayalım olur mu?Zaten sende üşütüp hasta olacaksın şimdi.Senin hastalanmanı istemem."

Başımı evet der anlamında sallarken beni kucağına alıp nehirden çıktı.Gücünü kullanarak bizi kulübenin önüne getirdi.Aslında buraya getireceğini ummuyordum.Ama bir şey demek istemedim.

FOREVER TOGETHER | Diabolik LoversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin