-Yuiden
Aramızdaki bu akım sanki git gide güçleniyordu.Vücudumu artık kontrol edemiyordum.
Sadece kendimi ona bırakmıştım.Öpüşleri yavaş ama ateşliydi.Ben de ona karşılık veriyordum.Bilmiyorum aslında bunu yapmam hataydı.Çünkü o beni sadece zevk için öpüyordu.Sevdiğinden veya aşık olduğundan değil...Ama bir taraftan kalbim ona bağlanırsam bütün acıları unutacak,ya da tam tersi zaten bu yaralı kalbim onun tarafından paramparça olacaktı.
-Ayatodan
Aslında bu benim ilk öpüşmem değildi.Küçükken bir kız beni öpmüştü.Ama ben onu isteyerek öpmedim.Zorla öpmüştü.İlk öpücüğüm o kıza gitmişti.Bu beni gerçekten üzmüştü.Çünkü öpücüğümün sevdiğim birisine gitmesini istiyordum.Ama şu an Yui'nin dudaklarını öpmek beni mutlu yapıyordu.Onun dudakları küçük ama etkileyici bir öpücüğe sahipti.Bu deneyim beni heyecanlandırıyordu.Büyük ihtimalle Yui çok utangaç birisi olduğu için birisiyle öpüşmemiştir.Bu benim için daha iyiydi.Yoksa kirlenmiş bir dudağı öpmek asla istemem.O dudaklar sadece bana ait olmalı.Sadece bana...
O soğuk dudaklarını nihayet dudaklarımdan çekmişti.Bense şaşkınlıktan ve heyecandan titriyordum.Zaten banyodan yeni çıkmıştım ve üstümü giyememiştim.
Umarım hasta olmam.
Ayato benim titrediğimi görünce hemen konuşmaya başladı.
"Düz göğüs sen titriyorsun.Bu halde durmamalısın.Hemen üstünü giy ve saçını kurut.Zaten saat iyice geç oldu.Uyuman lazım.Ben çıkıyorum."dedikten sonra bana göz kırparak odadan çıktı.
Bense hiçbir mimik yapmadan ona bakıyordum.Şu bir kaç gün içerisinde neler yaşamıştım öyle.Düşünmeyi bırakıp hemen üzerime iç çamaşırlarımı giydikten sonra pembe tişörtümü ve kısa şortumu giydim.Saçlarım hala ıslaktı.Kurutma makinesini nereden bulacaktım ki şimdi?diye düşünürken birden arkamda Subaru-kun belirdi.
Gülümseyerek bana,
"Banyo yaptın ve saçların ıslak.Yui hemen saçlarını kurutmalısın.
Senin hasta olmanı istemem.Hem bugün düşündüm ki seninle birlikte gezmek ve eğlenmek güzel olur.Ne dersin yarın birlikte bir gün geçirmeye?""Şey,tabiki güzel olur. Ama ben bu evden ayrılamam ki daha birçok iş var evde.Onları yapmam lazım."
"Bak ben Reiji ile konuştum yarın seninle gezmek istediğimi o da çok geç kalmamak şartıyla izin verdi.Merak etme ben her şeyi ayarladım.Sen sadece evet de bana yeter."
"Peki,Subaru-kun seninle gezeceğim."dedikten sonra Subaru çok tatlı olmuştu.Sanki küçük çocuğun eline şeker verdiğinde sevindiği gibi...
O gerçekten zarif bir beyefendiydi.Kızlara karşı nasıl davranılması gerektiğini iyi biliyordu.Ayato-kun gibi emrivaki yapmıyordu.Onun bu yönü beni etkilemişti.
"Subaru-kun şey ben şimdi saçımı kurutacağım da acaba saç kurutma makinesi nerede biliyor musun?"
"Evet bak bu dresuarın çekmesini aç ve saç kurutma makinesi de içinde.Şey acaba saçını ben kurutsam olur mu?Sana yardım etmek istiyorum."
"Şey,ama sana zahmet olmasın"dedikten sonra hemen dresuarın çekmesini açıp saç kurutma makinesini çıkarttı ve "Ne zahmeti benim için bir onurdur bu."
"Subaru-kun sen çok iyi kalpli,düşünceli ve centilmensin.Senin gibi bir erkeği daha önce tanımadığım için kendime kızıyorum."
"Ama artık kızmana gerek yok çünkü o kişiyle tanıştın ve şimdi o saçlarını kurutup tarayacak."
"Peki,Subaru-kun."
Saç kurutma makinesini prize taktıktan sonra yavaş ne narin bir şekilde saçlarımı kurutmaya başladı.
O gerçekten saçımı kuruturken incelikle yapıyordu bu işi.O saçımı kuruturken bende aynadan ona bakıyordum.Ama o bana hiç bakmıyordu.Sanki biraz utanıyor gibiydi. Belki de ilk defa bir kızın saçını kurutuyordur.O yüzden utanması doğal bence.
Saçlarımı kuruttuktan sonra tarağımı alıp hafifçe saçımı taramaya başladı.Elleri de çok narindi.İnsan bu kadar tatlı olamazdı ki?
Doğru ya onlar insan değildi.Saçlarımı da taradıktan sonra bana bakmaya başladı.
"Evet,prenses saçların kurutuldu ve tarandı. Başka bir emrin var mı?"
"Subaru-kun sen sen çok tatlısın."diyip ona sarıldım.Bunu bende beklemiyordum ama onun bana olan davranışları çok hoşuma gidiyordu.Bana bir anne şefkatiyle yaklaşıyordu.Bence bir sarılmayı hakediyordu.
-Subarudan
Bunu hiç beklemiyordum.Bir anda Yui bana sarılmıştı.Hayatım boyunca bir kız bana böyle içten sarılmamıştı.Hatta hiçbir kız bana sarılmamıştı.Çünkü ben utangaç birisiydim.Her zaman kendimi böyle şeylerden uzak tutmaya çalıştım.Ama Yui'nin yanında kendimi çok huzurlu ve mutlu hissediyordum.Evet,yine biraz utanmıştım.Ama bana sarılması çok hoşuma gitmişti.Onun bu sıcak vücudu hep yanımda hissetmek istedim.O yüzden ona bugün benimle birlikte yatması için izin isteyecektim.Biliyorum bu biraz saçmaydı.Ama onun kokusuyla uyumak istiyordum.Eminim ki o da kabul edecektir.O yüzden hemen aceleyle sordum.
"Yui,şey bugün acaba senin için sakıncası olmazsa birlikt yatabilir miyiz diyecektim?"
Böyle bir şey demesini hiç beklemiyordum.Yani ben şu yaşıma kadar hiçbir erkekle yatmamıştım.Bu biraz utanç verici bir durumdu.Ama o bunu sorarken bile çok utanıyordu.O yüzden bana bir şey yapmayacağından emindim.O bunu hakediyordu. Belki daha da fazlasını ama anca ben bu kadarını verebilirdim ona.
Gülümseyerek,
"Tabiki birlikte yatabiliriz.Benim için sorun olmaz."
Subaru yine çok mutlu olmuştu.Ama yanakları da bir o kadar kızarmıştı.Onun bu hali beni çok güldürüyordu.O çok tatlıydı.
O benim yatağıma usulca yatmıştı.Bende ışıkları kapattım.Yorganı kaldırarak bende içine girdim.Ama yatağın içi soğuktu ve ben zaten banyo yapalı 1 saat falan olmuştu.
Biraz titremeye başladım.Subaru benim tarafıma dönerek benim titrediğimi fark etti ve hemen kollarını belime doladı.Artık aramızda mesafe yoktu.Onun o elleri gerçekten sıcaktı.Artık sıcak ve mutlu bir şekilde uyuyabilirdim.Gözlerimi yavaşça karanlığa serbest bıraktım.
-Subarudan
Yui titriyordu.Hemen ona sarıldım.Galiba üşütmüş olacaktı kendisini.Onun hastalanmasını istemiyordum. Çünkü bu sabah ona çok güzel sürprizler hazırlamıştım.Birlikte çok eğlenecektik.O ve ben mutlu olacaktık.O hayatıma gireli daha anca 1 - 2 gün olmuştu.Ama ona çok alışmıştım.Bir şeyler beni ona doğru itiyordu.Onun yanında kendimi çok huzurlu hissediyordum.Ben böyle düşünürken o çoktan pembe gözlerini kapamıştı.Onun bütün kokusunu içime çekerek yavaşça kendimi uykunun kollarına bıraktım.
🔹Evet arkadaşlar bu bölümde tamamıyla feels'ler vardı.Yui gerçektende duygu karmaşası yaşayacak.Bir tarafta Ayato bir tarafta da Subaru.
🔹Lütfen arkadaşlar oylamadan ve yorum yapmadan geçmeyin.
🔹Sizleri seviyorum yorumlarınızı benden eksik etmeyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER TOGETHER | Diabolik Lovers
RomansaHayatı,annesinin ölümüyle âdeta yerle yeksan olmuştu.Annesi onun için umut ışığıydı ve bu kazayla artık o ışık sonsuza dek görünmez oldu.Ağladı.Her sözde,her fotoğrafta onun anıları vardı.Onu unutmak diri diri ölmekti ve yaşarken bir ölüye dönmüştü...