Ehm... Ta fotka v médiích nijak nesouvisí s kapitolou, jenom ji mám ráda...
-Pro ty, co nejsou fandové Hamiltona: Na fotce je originální Hamilcast, zleva Daveed Diggs, Okieriete Onaodowan, Christopher Jackson, Leslie Odom, Jr., Jesamine Cepahs Jones, Ellie René Goldsberry, Phillipa Soo a Anthony Ramos-
Byla to zuřivá bitva. Náboji se nešetřilo. Obětí bylo mnoho...
„Do hajzlu, Johne, střelili mě!"
„A co já jako s tím?" zajímal se vyšší z dvojice. Krčil se o kus dál za bednou a zíral na Alexe. Laf s Hercem byli kdo ví kde a oni zase byli zahnáni do kouta Thomasem, Charlesem, Jamesem a Aaronem.
„Vlastně jsem jenom chtěl, abys to věděl," konstatoval první z dvojice. John si odfoukl jeden pramen vlasů z obličeje a zamířil na Leeho... Zásah!
Laurens zase zalehl a spokojeně poslouchal nadávky, které jeho oběť neustále vypouštěla z úst.
John znovu vykoukl. Nevšímali si ho. John se nemusel dlouho rpzmýšlet koho střelí. Tak teď Burr... Zásah! Ovšem ne jeho.
Někdo ho předběhl. Schuylerovic sestry... a Maria, proběhlo mu hlavou a hned zpozorněl. Od doby co společně hrají paintball, dívčí tým zatím vždy zvítězil. A John byl odhodlaný to nyní změnit.
Pokradmu se podíval na místo, kde by ještě před chvílí jeho spoluhráč, ale jak se dalo předpokládat, již odešel kdo ví kam, nejspíše najít Herca s Lafem. Kde je, když ho člověk skutečně potřebuje...
Nebyl jediný komu došlo, že Angelica, Eliza a Peggy s Mariou si našly nový cíl. Thomas nechal svou čest čestí a překotně vyrazil hledat lepší úkryt, brzy následován Jamsem.
Ale jakoby na tohle dívky jen čekaly a oba sejmuly. Nádech, výdech. Laurens se rozhlédl po okolí. Nikde je neviděl. Ovšem to neznamenalo, že ony nevidí jeho, takže zase rychle zalezl za svou krabici.
Už bylo prolito tolik barvy. Teď je jeho šance. Stačí si jen počkat na chybu...
Prásk! Ozvalo se z křoví nedaleko něj. Chlapec ani na okamžik nezaváhal několikrát vystřelil do křoví. Bohužel tam nikdo nebyl. Ale jestli nikdo není tam tak...
„Au!" chytl se Laurens za záda a naštvaně se otočil na nejstarší ze sester. „Tohle není vtipný Angelico!"
„Ale je," ušklíbla se a pomohla poslednímu hráči na nohy. John se rozhlédl, jestli někde poblíž není i zbytek skupiny.
„Nepotkaly jste Lafa s Hercem? Někam zmizeli," zavrtěl nešťastně hlavou.
„Neboj, ty už to maj za sebou," vynořila se z křoví Maria, která si nebezpečně pohrávala s nožem a ještě nebezpečněji se tvářila.
„Nevykuchala je, že ne?" začal se chlapec obávat nejhoršího. Sice hráli ve výsledku neškodnou hru, ale u týhle holky nikdo nikdy neví.
„Johne hrajeme paintball... Cílem není ostatní zabít," ujistila ho Eliza. Přejel ji nedůvěřivým pohledem, ale rozhodl se, že prozatím to nechá plavat.
„Dala bych si zmrzlinu. Dneska je vedro," vynořila se odněkud Peggy a jako obvykle všechny obdařila nějakou nepotřebnou, avšak často i zajímavou, informací.
„Vzhůru na základnu!" zavelela Angie.
„Ale příště už vyhrajeme!" sliboval chlapec.
„Johne, to říkáš vždycky a ještě jste nevyhráli," usmála se zlověstně nejmladší ze sester.
„Jefferson a jeho parta na tom taky nejsou nijak líp," konstatoval.
„Aww, vy kluci jste tak roztomilí, když jste našvaný, že vás porazila holka," zahuhňala Maria.
A tak dívky se smíchem opět vyhrály.
ČTEŠ
And Peggy! | Hamilton One shots
FanfictionVítejte u sbírky Hamilton jednodílovek. Doufám, že váš čas tady bude příjemný a že si ho užijete. Nemo🧷