Ahojky!
Asi - určitě - je zapotřebí, abych vás uvedla do děje této jednodílovky.
Takže... Všichni chodí na první stupeň základní školy. A bychom si to ještě zkomplikovali tak: Angelica chodí do třetí třídy, Peggy do první a zbytek světa jsou stateční druháci.
Enjoy it!
***
Zazvonil školní zvonek a celé spodní patro školy se vyvalilo na školní zahradu. Byl už skoro konec školního roku, takže učitelé udělali výjimku a nechali žáky, aby se nasvačili venku na čerstvém vzduchu.
James a Thomas se uvelebili ve stínu pod nízkou zídkou a otevřeli své svačinové boxy.
„Co máš?" zajímal se James. „Já mám jablko a šunkový sendvič."
„Hm, já mám rajčata a-" Začal Thomas, ale větu z jistých důvodů nedokončil.
„Rajčata?!" přispěchal jako vždy Alexander s poznámkou následován Johnem, Lafem, Hercem a Aaronem.
„Ehm... Jo?" svraštil obočí chlapec.
„Ty nevíš, že rajčata jsou smrtelně jedovatá?!" vytřeštil oči John.
„Ale vždyť Angelica je jí," nechápal Thomas. Považoval se za velmi inteligentního, takže byl zaražen, že mu tento fakt unikl.
„Všichni víme, že Angelica je čarodějnice," vysvětlila Peggy a ohlédla se přes rameno, jakoby ji někdo sledoval.
„Peg, čarodějnice neexistují," pokárala ji Eliza.
„A jak jinak to chceš vysvětlit?" zajímala se nejmladší ze sester.
„Ehm... Vybudovala si protilátky!" rozzářila se dívka. Thomas je všechny pochybovačně pozoroval a mezitím pomalu přesouval rajče z krabičky do úst. Slyšel, že některé druhy zvířat se pohybují tak pomalu, že je dravci nepostřehnou. Mezitím co skupina debatovala o možnosti toho, že Angelica je čarodějnice, Thomasovi se skoro podařilo rajče sníst.
„Ne! Už ho má v puse!" vypískl Lafayette a ještě se pokusil chlapci rajče vyrvat z úst. Avšak Jefferson již malou kuličku rozžvýkal a spolkl.
„Třeba mu ještě půjde vypumpovat žaludek," navrhl Aaron. James se se na svého přítele vyděšeně podíval. Trávil až nezdravě moc času v nemocnici a o pumpování žaludku mnohokrát slyšel a prý to nebyl moc příjemný proces.
„Doběhnu pro Washingtona!" oznámil Herc a běžel hledat zmiňovaného učitele.
„Vemte mu to jídlo!" zavelel Alex a chlapci se okamžitě začali sápat po krabičce.
„Co se tady zase děje?" přišel Washington, čímž Thomase a jeho svačinu vysvobodil.
„Pane Washingtone, Thomas snědl rajče, musíte mu okamžitě vypumpovat žaludek!" vyhrkl Alex a ukázal na Thomase. Washington se nejistě podíval na Alexe, pak na zbytek skupiny a nakonec na nebohého, údajně otráveného, chlapce.
„Aha," promnul si učitel kořen nosu a vzal Thomase za ruku.
„Kam jdete, pane?" zajímal se Alex.
„Ke zdravotníkovi, aby Thomasovi vypumpoval žaludek, synu," odpověděl klidně Washington. Alexander už už chtěl namítat, že není jeho syn, ale John byl rychlejší.
„Můžeme jít s vámi?" zajímal se chlapec. Sice s Thomasem nikdy nebyli nejlepší přátelé, ale teď se o něj upřímně bál.
„Jistě," přikývl učitel a všichni se společně vydali na ošetřovnu.
„Počkejte tady venku," poručil jim George.
„Ale-" chtěla skupinka začít něco namítat, ale učitel je přerušil.
„Pumpování žaludku je velmi nepříjemná věc a proces je o dost lehčí bez přítomnosti lidí," odbyl je a odvedl Jeffersona do místnosti.
„Další rajčata?" zajímala se sestra.
„Jako obvykle," přikývl Geroge.
„Fajn... Ty jsi tu ještě nebyl, takže tě obeznámím s vypumpováním žaludku. Je to strašný, hnusný, máš trubičku v krku a bleuch. Jasný? To řekneš těm venku. Tady si mezitím sněz ty rajčata a čas od času vydej dávivý zvuk," vysvětlila chlapcovi ošetřující a ten se zařídil podle pokynů.
Dodnes je Thomas na sebe hrdý, že jeho zvracení znělo přesvědčivě a nikdo tento malý podfuk neodhalil.
ČTEŠ
And Peggy! | Hamilton One shots
FanfictionVítejte u sbírky Hamilton jednodílovek. Doufám, že váš čas tady bude příjemný a že si ho užijete. Nemo🧷