Alex nervně chodil po chodbě. Za chvilku měli před celou školou poprvé hrát jím napsaný muzikál a všichni jeho přátelé, kteří z neznámého důvodu ochotně souhlasili, že budou hrát, nebyli nikde k nalezení.
Tedy Aaron byl k nalezení, ale ten teď po celé škole běhal s Theo a hledal zbytek herců.
„Ztratil jsem Theo," přiběhl zadýchaný Aaron.
„Co že jsi?!" vyjekl Alex.
„Ztratil jsem Theo, čemu jsi na tom nerozuměl?" nechápal Aaron.
„Ty jsi ztratil jedinýho fungujícího člena tohohle představení?!"
„Budu dělat, že se mě to nedotklo," prošla kolem dvojice Angelica následována Elizou a Peggy.
„Kde jste byly?!" ječel dál na své okolí Alexander.
„Šly jsme pro sváču," pokrčila rameny Peggy a znovu se zakousla do své bagety.
„Co?! Nemůžete jíst, když si krknete tak-"
„Alexi, mi tvoje instrukce četli. A věř, nebo ne, vzhledem k tomu, že říkám jenom And Jazzy!, tak bych řekla, že já jsem v pohodě," přerušila ho Peg. „A navíc kvůli tomuhle, nehodláme hladovět."
Alex se zoufale podíval na Elizu očekávajíc podporu, avšak ta jen omluvně pokrčila rameny a taktéž ai kousla do svého pečiva.
„Mám kluky, ale James a Thomas nejsou k nalazení," přiřítila se Theodosia a za ní v závěsu i Laf, John a Herc.
„Proč potřebujeme Jeffersona s Madisonem?" nechápal tvůrce hry.
„Jestli sis nevšiml, tak potřebujeme kulisáky."
"Já myslel, že to dělá J.D. s Veronicou..."
„Veronica měla pocit, že se J.D. pokouší už zase vyhodit školu do vzduchu, tak je radši omluvila," oznámil mu John.
„Aha... A co Usnavi?"
„Volal, že nemůže dorazit, protože musí hlídat Sonnyho," zapojil se do debaty Hercules.
„Není Sonnymu už deset?"
„Hlídal jsi někdy desetiletý dítě? Už si myslí, že jsou dost velký a dělaj spoustu "dospělých" věcí. Například Martha jednou-"
„Jasně, Martha! Johne, myslíš, že by tvoje sestra mohla dorazit do pěti minut?" podíval se Alexander s nadějí na svého nejlepšího přítele.
„Asi jo?" pokrčil chlapec rameny a začal vytáčet svou sestru. Mezitím se dostavil i Thomas s Jamesem, kteří vedli Mariu a někoho na koho nebylo vidět.
„Vedeme posily!" oznámil nadšeně Jefferson.
„Odkdy je v tém zájmu, aby se Alexanderovi cokoliv povedlo?" nechápal Hercules.
„Od nikdy, ale tady jde o mnohem víc. Ta hra má svou podstatu i přesto, že je o úplně špatné osobě a navíc nikdo z nás nechce, aby na Alexanderovy chyby doplatil Gil... a taky vy ostatní," zamával rukou Thomas a šel s Theo probrat, co že má vlastně dělat.
„Jo a... Ehm... Taky tu je Charles a má nabídku, ale jenom když-" začal James, ale byl velmi brzo přerušen Johnem, který již dotelefonoval s Marthou.
„Já se mu za nic omlouvat nebudu! Všechno, co jsem řekl, je pravda a stojím si za tím!"
„Myslel jsem, že by se vám pomoc hodila, ale když ji nechcete..." pokrčil rameny Charles a otočil se k odchodu.
ČTEŠ
And Peggy! | Hamilton One shots
FanficVítejte u sbírky Hamilton jednodílovek. Doufám, že váš čas tady bude příjemný a že si ho užijete. Nemo🧷