Halloween

27 9 3
                                    

„Halloween!" vtrhla do domu s jásotem Peggy následována svými sestrami, které spolu o něčem debatovaly. Společně došly až do kuchyně, kde na ně čekal jejich otec.

„Nikam," prohlásil rázně dříve, než mohl kdokoliv cokoliv říct. Dívky na něj vrhly nevrlý pohled.

„Vážně?" řekly naráz sestry.

„Tohle řešíme každý rok," založila si ruce na prsou Peggy.

„Vždycky říkáš, že nikam jít nemůžeme a výsledek?" zvedla obočí Eliza.

„Potom, co ti třikrát zopakujeme, že tam nebude nikdo, kdo by o nás nevěděl, závoláš k Lafayettům a potvrdíš si seznam hostů, tak nás pustíš," dala si ruce v bok Angelica.

„Takže nemůžeme tuhle otravnou část přeskočit a rovnou k té části, kdy řekneš: ,Dobrá, můžete jít'?" zavrtěla hlavou Peggy.

Jejich otec si je znovu prohlédl. Tiše přimhouřil oči a něco tiše zabrblal. Nakonec se dlouze nadechl a položil otázku, které se všechny obávaly.

„Bude tam Alexander?"

„Ano?"

„Nikam nejdete."

„Už jsme mu to řekly!" vyhrkla Eliza, která začínala trochu panikařit. Její sestry se na ní nevěřícně podívaly, ale nakonec se uchýlily k souhlasnému přikyvování.

„Skutečně?" zeptal se nejistě otec.

„Jo! Nejprve trochu vyváděl, ale byl tam Herc a Laf, který mu to nějak vysvětlili..." přiznala Peggy a Angelica na okamžik začala pochybovat zda ji nesebrali někde na chodníku, když byla malá. Poté si všimla Eliziných roztřesených rukou a rozběhla novou teorii, jestli na chodníku nesebrali Peggy.

„Kde byl John?" zajímal se dál muž. Pro jednou dívky litovaly toho, že je jejich otec skutečně poslouchá.

„Všichni máme svoje potřeby," potřásla rameny nejmladší sestra. Všichni v místnosti nejistě stáhli obočí. Dívka to ignorovala a čekala na odpověď.

„Dobrá, můžete jít," povzdechl si starý muž a opustil místnost.

***

„Hrabe vám?" zaječela šeptem Angelica hned, jak byly z doslechu a dosahu otce.

„Jo! Já vím, promiň, zpanikařila jsem!"  šeptala vyděšeně Eliza.

„Podle mě je všechno v pohodě! Proč šeptáme?" zahuhňala Peggy, která Angelice vzala ze stolu pytlík marshmallow.

„Chápeš, že teď to Alexovi říct musíme?" pozvedla obočí nejstarší sestra.

„No, Lizzy a Alex už spolu stejně chodí-"

„Pšššt! Ne tak nahlas!" zacpala jí pusu Eliza a Peggy ji kousla, protože již několikrát vedly rozhovor na téma, že nemáš jiným liden strkat ruku do pudy.

„Au! Ty jsi mě kousla?!" vydechla nevěřícně Eliza a Angelica se zhluboka nadechla.

„Ano, kousla tě. Peggy, přestaň kousat svou sestru do ruky a vymysli, jak to Alexanderovi sdělíme. Elizo, nevyšiluj všechno bude v pohodě, taťka není vševědoucí, ano? Pokud už jste se uklidnily, máme párty, na kterou se musíme řádně připravit," vložila se do konverzace nejstarší ze sester. Dívky si vyměnily lehce naštvané pohledy, ale nakonec Angelice úsměv oplatily a vrhly se do příprav.

***

Přípravy proběhly vcelku hladce. Nikdo už nikoho nepokousal, kostýmy prošly kontrolou a dívky mohly vyrazit.

And Peggy! | Hamilton One shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat