Btw odehrává se ve stejné realitě, jako příběh Žehlička :)
A jo. Celá tahle jednodílovka je založená na pinu v médiích...
Enjoy!
***
„Alexi, přísahám bohu, že tentokrát tě už skutečně zabiju," zavrčel John.
„To bys neudělal," zavrtěl jmenovaný pobaveně hlavou.
„On ne, ale my dva klidně," probodl ho pohledem Mulligan.
„Ale no tak, kluci," zasmál se nervně. „Je to jen sázka."
„Do který jsi zatáhl nás všechny, stupide," přidal se i Laf.
„Byla to sázka na jistotu!" bránil se dál Alexander.
„A proto jsi prohrál," dodal Laurens.
„Kdo to mohl tušit!"
„Všichni? Proč by s tebou Martha šla na kávu? Zvlášť když chodí s Jeffersonem?" rozhodil nešťastně rukama Herc a podíval se na šatní skříň.
„My čekáme!" zapištěla Peggy.
„Ty zelný neberte! Stejně by vám byly malý... No, možná Alex by se do nich navlíkl, ale neriskujme to," dodala další instrukce Eliza. Ozvalo se další chichotání.
Hamilton s trhnutím otevřel skříň a celá skupina zůstala zírat na šaty v ní pověšené.
„Beru ty černý!" zareagoval jako první Laurens a ihned daný kus oděvu ukořkstili.
„Děláš si srandu?! Ty jsem chtěl já!" protestoval Hercules.
„Kdo dřív přijde, ten dřív mele," vyplázl jazyk chlapec, který se již začal oblékat do černých šatů. Měly širší ramínka a končily těsně nad koleny. Okolí výstřihu bylo osázené malými skleněnými drahokámky.
„Ty rudé nevypadají špatně, co myslíte?" vybral si už i Francouz.
„Vypadají... Zajímavě," vypadlo z Alexe, který nejistě pozoroval svého přítele, jak se souká do červených šatů se šněrovacím výstřihem. Bože můj, Lafe...
„Kašlu na to, beru první, který mi nebudou malý," obrátil oči v sloup Herc a natáhl se pro šaty z modrého sametu, které vypadaly prostě jako roura s ramínky. S nějakým páskem a na slečně by jistě vypadaly famózně, ale teď se nezdály jako nejšťastnější volba.
„Čeká se na tebe," upozornil Alexe John. Za normálních okolností by nenyl tak škodolibý, ale teď by svého nejlepšího přítele podpálil.
Alex se zamyslel. Buď zelené šaty, nebo... Ne, nic jiného nepřipadá v úvahu. Alex se nespokojeně oblékl do zelných party šatiček.
Chlapci se vyrovnali do řady a podívali se na sebe do zrcadla.
„Nedělá mi to velký zadek?" zajímal se Lafayette.
„Pf, chtěl bych mít tvoje starosti... Vypadám jak holka! Ještě víc, než když jste mi před dvěma týdny vyžehlili vlasy," opět je John všechny přejel nesouhlasným pohledem.
„Kluci! Jste už?!" ozvala se Angelica.
„Bohužel," povzdechl si Alex.
„Přísahám, ze tě zabiju," procedil skrze zuby Mulligan, avšak ani to neměnilo nic na tom, že musí v šatech předstoupit před sesterské trio.
Když se velmi naštvaně - tedy až na Lafayetta, jehož největší starost byla, aby nevypadal tlustě - chlapci dostavili do místnosti, dívky propukly v hlasitý smích.
„Tu čepku dolů!" zvolala Eliza a ukázala na Johna.
„Ani omylem, s tou už jsem se narodil!" zaprotestroval a svou pletenou čepici si stáhl ještě více do čela.
„Prosím," zaškemrala Angelica.
„Ne," znělo definitivní rozhodnutí.
„Takže, chci květiny. Nejlépe ne lilie. Ale bílé růže. To zní fajn. Chci dva obří květinové věnce. A na sebe ten oblek co nosím na plesy a debaty s Jeffersonem. Jo a postarejte se, aby nehráli nějakou pohřební muziku. Chci něco na co se dá tančit. Jo a taky-"
„Alexi, nerada tě přerušuji, ale o čem to mluvíš?" ozvala se Peggy.
„O svém pohřbu přeci. Mohl bych bílou rakev? A urnu prosím nějakou zdobenou, s nápisem 'Zemřel obklopen přáteli, jejich naštvanými pohledy a dívčími šaty'. Co myslíte?" obrátil se nyní na své nejlepší přátelé.
„Proč bys měl mít pohřeb?" nechápala Eliza.
„Každý z nich mi slíbil hrdelní pomstu," usmál se Hamilton spokojeně.
„Já ne!" připomněl se Laf.
„Stejně se přidáš, aby jim v lochu nebylo smutno," dovolil si nesouhlasit chlapec v zelených šatech.
„Non, já jim přinesu dort ze Semtexu, aby mohli utéct. Až potom se nechám zabásnout. A pak nám ten dort přinese Peggy," pronesl Francouz. Zmíněná dívka jen pokrčila rameny a nenápadně začala googlit, kde jí zmiňovanou trhavinu prodají.
„Neměli jste mít i korunky?" zamyslela se Angelica, s kterou Alex sázku uzavřel.
„Alexandře?!" pronesli všichni tři unisono a, již nepříčetně, se podívali na Hamiltona.
„Musel jsem vám to pomalu dávkovat," zazubil se nervně a vydal se na útěk.
„Jo, tohle stálo za to," usmála se Peg a usrkla koly a spokojeně pozorovala chlapce, kteří se snažili chytit a nejlépe i rovnou zabít Hamiltona. Všechny tři sestry se shodly, že by to potěšilo nejednoho člověka.
Le INFO:
Zatím mám předepsaných asi tak dvanáct jednodílovek, a každým dnem jich přibývá, takže pro teď bych chtěla přidávat každý den.
Pochopitelně na requestech se pracuje a píšu je přednostně, takže pokud máte jakýkoliv nápad či přání, tak jsem všemu nakloněna.
I když úplně nemusím Jamilton, ale klidně to překousnu a něco napíšu 😊.
Btw chcete nějakou Mulette (Mulligan + Lafayette) jednodílovku? 😄
Tak zase příště!
Em🧷
ČTEŠ
And Peggy! | Hamilton One shots
FanficVítejte u sbírky Hamilton jednodílovek. Doufám, že váš čas tady bude příjemný a že si ho užijete. Nemo🧷