„Na ženicha!"
Lately, I've been, I've been losing sleep
Dreaming about the things that we could be„Na nevěstu!"
But baby, I've been, I've been praying hard
Said no more counting dollars, we'll be counting stars...„Na vaši lásku!"
Yeah, we'll be counting stars...
Angelica odešla ze sálu. Milovala svou sestru nade vše na světě, ale nemohla říct, že by to nebolelo.
Přála by si, aby všechno bylo jinak. Aby dnes ona stála u oltáře a skládala slib svému manželovi. Chtěla by mít na sobě bílý závoj místo černé stužky na uctění památky.
I see this life, like a swinging vine
Swing my heart across the lineNadechla se ledového vzduchu a odložila svou skleničku na zábradlí balkónu. Věděla, že by neměla truchlit. Ne dnes. Ne jiné dny. Ale ani toto vědomí její bolesti neubíralo na síle.
V tichosti vzpomínala na večer, kdy ho viděla poprvé.
And in my face is flashing signs
Seek it out and ye' shall findHamilton a Burr vešli do sálu a o něčem horlivě debatovali. Angelica je celkem hrdě ignorovala. Oba se s ní kdysi dávno již pokusili navázat konverzaci, ale ani jeden ji nijak zvláště neohromil. Tudíž ani nebyla překvapená, že musí debatovat spolu, a ne s nějakou dámou.
O to větší pozornost ovšem věnovala vojákovi, který je následoval. Nevypadal moc nadšeně, že se na bále vyskytuje, ale očividně neměl na výběr. Na tváři mu pohrával úsměv, kterým jasně říkal, že ví více než vy a je plně připraven to dát najevo.
Old, but I'm not that old
Young, but I'm not that bold„John Laurens? Chceš představit?" zakmitala obočím Peggy, když si všimla, na koho její sestra zírá.
„Ty ho znáš?"
„Zlato, já znám všechny. Chceš představit?" zopakovala otázku nejmladší ze sester.
„Nebylo by to od věci," usmála se Angelica a Peggy jí už za chvilku táhla k vojákovi.
And I don't think the world is sold
On just doing what we're toldByť by to Angelica v životě nepřiznala, mohla by se do jeho zelenohnědých očí dívat navždy. Přála by si, aby těm očím odolala, ale bože, ten člověk to uměl se slovy a nejstarší ze sester by s ním mohla mluvit celé hodiny a necítila by se unavená.
Několikrát se ještě poté s Laurensem sešla a mohla s klidem říct, že dny s ním byly těmi nejlepšími.
Bohužel vše spěje ke konci, snad kromě války, která se zdála nekonečnou a John se brzy musel vrátit do tábora.
I feel something so right doing the wrong thing
I feel something so wrong doing the right thing
I couldn't lie, couldn't lie, couldn't lieEliza, Angelica a Peggy se velmi rychle rozhodly. Jsou silné nezávislé ženy a mají právo na to vidět své milované, kdy se jim zachce. Peggy sice v táboře svou životní lásku neměla, ale dvě ruce navíc se vždycky hodí.
Dívky se v noci vyplížily z domu a vydaly se za město k táboru. Nebyla to dlouhá cesta, ale Britové byli na každém rohu a nechat se chytit, byla ta poslední věc, kterou potřebovaly.
ČTEŠ
And Peggy! | Hamilton One shots
FanfictionVítejte u sbírky Hamilton jednodílovek. Doufám, že váš čas tady bude příjemný a že si ho užijete. Nemo🧷