Sad song|Musician AU

10 0 2
                                    

Věnováno minty-toffee a zirafa88 , protože mě kdysi dávno požádali o Philidosia fluff, což se mi asi zase nepovedlo, ale užívejte!

DISCLAIMER: Píseň Sad Song, není mnou složená a už vůbec ne Philipem a Theo, jejími interprety jsou We the Kings a Elena Coats.

***

You and I...
We're like fireworks and symphonies exploding in the sky.

Theo vběhla do baru, kde měla ten večer vystupovat. Sice ještě měla trochu času k dobru, ale nechtěla nechat Georgese a svého partnera čekat. Rychle prokličkovala uličkou ověšenou různými diplomy a fotkami a zamířila k vedoucímu podniku.

„Ahoj, Geo! Promiň, že jdu pozdě," omluvila se zadýchaně svému kamarádovi. Lafayette se přestal věnovat drinku, který míchal a mile se na ni usmál.

„V pohodě, ještě máš čas. Pip je vzadu, máte tam ledničku s vodou, vypadáš jako že jí potřebuješ,“ ušklíbl se. Theo ho probodla pohledem a vydala se do zákulisí. Jakmile vstoupila za závěs byla prakticky ohlušena Frances a jejím až moc hlasitým přivítáním.

„Theo! Tak ráda tě vidím!" vrhla se k Theo, aby mohly provést svůj tajný pozdrav.

„Frankie! Ty už jsi zpátky z Washingtonu?" zasmála se dívka.

„Přece bych si nenechala uniknout premiéru vaší nové písničky. Jak že se jmenuje?" zeptala se pro jistotu.

Sad Song. Není to tak komplikovaný název mohla by sis ho zapamatovat," protočil očima Hamilton. Dívka se na něj otočila a vyplázla jazyk.

„Vzhledem k tomu, že Pip je zase jako osina v zadku, tak vás zde nyní zanechám a půjdu si najít co nejlepší místo," usmála se kysele Frances a vydala se ke dveřím.

„Taky tě mám rád, Fran!" houkl na ní Philip. Frances se podrážděně otočila, poslala mu vzdušný polibek a už raději zabouchla dveře.

„Dneska jste nějak v ráži,“ ušklíbla se Theo a usrkla z láhve s vodou. Philip se na ni předstíranou otráveností podíval, jenom aby se okamžitě usmál, jakmile viděl svou přítelkyni udělat ten nejhloupější výraz, který ji napadl. Dívka konečně odložila již prázdnou láhev a vydala se k chlapci.

„Připravená změnit hudební svět?" objal ji Philip.

„Jako nikdy v životě."

Like all the missing pieces of my heart, they finally collide.“

„Pipe!"

So stop time right here in the moonlight.“

Ne, ne, ne! Pipe!“

'Cause I don't ever wanna close my eyes...“

„No tak, podívej se na mě, tohle ještě není konec...! Není..."

Without you, I feel broke...“

Nikdo nechápal jak se to stalo. V jednu chvíli to byl nejlepší večer jejich života, v tu další ležel Philip v kaluži krve a až moc lidí ho následovalo. Ten člověk, co to udělal, se nedostal daleko. Policie ho dostihla o dva bloky dál. Vzal život 5 lidem a 7 dalších těžce zranil. Philip byl jedním z nich.

„Like I'm half of a whole.“

Theo se pokoušela jít dál, ale nešlo to. Ne hned. Na tu noc nešlo zapomenout. Po roku terapie se vrátila k vystupování, ale už to nebylo ono.

Po dvou letech to vzdala a stala se učitelkou hudby. Činilo jí to neskutečně šťastnou. Dávalo jí to naději v lepší zítřky, které skutečně nastanou.

Without you, I've got no hand to hold.“

Theo zestárla po boku svého milujícího manžela a dvou úžasných dětí. Každý čtvrtek chodila až do svých posledních dnů na branč se svými přáteli.

Ke sklonku života se s manželem přestěhovali na okraj města do moc hezkého domku s velkou zahradou. S oblibou seděla na verandě a dívala se na ní.

„Without you, I feel torn...“

Theo odžila nádherný život. Jen jí bylo líto, že ho neprožila s jedním trochu hlasitým klukem. Ale co není, může být, že?

A s tím vydechla naposledy.

„Like a sail in a storm.“

Theo překvapeně zamrkala. Byl to New York, ale... Čistší. A nebolela ji kolena. A městem zněla melodie písně, kterou nikdy se svou láskou nestihli dát světu. Theo se rozhlédla ještě jednou.

Georgesův klub... Proběhlo Theo hlavou a rozeběhla se ke vchodu. Proběhla jí tak známou uličkou a zalapala po dechu. Byl tam. A zpíval jejich písničku.

„Without you, I'm just a sad song...“

Teď by měla zpívat ona. Po tolika letech ho konečně našla. Po tolika letech můžou dokončit to, co začali. Zhluboka se nadechla a přidala se k němu.

„I'm just a sad song."

***

Uhm, tohle by mohlo být napsaný líp. Ale už mi to leželo v konceptech přes rok a chtěla jsem to dotáhnout do konce 😅 Mimochodem takovýhle konec se počítá jako happyend, ne?

Anyway, užívejte nadcházejícího jara a více méně hezkého počasí!

Nemo




And Peggy! | Hamilton One shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat