Piráti aneb jak Frances dvakrát Philipa do zad bodla

10 2 1
                                    

„Bodla jsi mě do zad! Dvakrát!"

„Na mojí obhajobu: neměl jsi to přežít," pokrčila rameny Frances a omluvně se na Philipa podívala.

„Proč jsi ho bodla do zad?" zajímal se Gorges, který se nacházel svázaný hned vedle své kamarádky.

„No, chtěl mě bodnout do zad," vysvětlila mu to v rychlosti žena.

„Ale metaforicky!" připustil Philip. „Nikdy jsem neplánoval vzít kudlu a doslova tě bodnout, narozdíl od tebe."

„Nemůžete si to nechat na někdy, kdy na nás nebude zírat celá posádka?"  zeptala se nezaujatě Theo.

„Ty ještě žiješ?" zeptal se zmateně Georges, který si její přítomnosti až do teď nevšiml.

„Že to říkáš zrovna ty, Georgesi," protočila očima a muž musel uznat, že měla pravdu. Přeci jen on byl přes dva roky považován za mrtvého, dokud jeho loď asi před dvěma  týdny nepřepadla jedna nejmenovaná pirátka.

„No, pozvání na čaj bych brala," zvedla se ze země Frances a vydala se ke dveřím, které vedly do kajuty, kde kdysi spávala. Vzhledem k jejím svázaným rukoum a zavřeným dveřím musela do rovnice vložit novou neznámou jménem noha.

***
Poté, co se všichni usadili kolem stolu a oběma vězňům byl dán šálek vody, pustila se dvojice do výslechu.

„Takže, co tě přivádí zpět, Frances?"  začal Philip.

„No, moje poslední loď nešťastně shořela. A řekla jsem si, že vy dva neodmítnete dva staré přátelé, loď a nabídku práce?" upila za svého šálku.

„Je odvážné si myslet, že si tě tu necháme a přijmeme mezi posádku. Gea možná, ale ty máš štěstí, že se nám na tebe nechce plýtvat munice," upozornila ji Theo.

„Oh, moment, tys to špatně pochopila - mám práci pro vás. Ne naopak. Chápeme se?" zvedla obočí.

„Silně pochybuji, že by naše posádka, natožpak my, přijala nabídku od zrádce, jako jsi ty Frances," probodl ji pohledem Philip.

„Pozor na jazyk, Hamiltone. Nerada ti to připomínám, ale ty jsi zradil svého kapitána, ne já," zavrčela nebezpečně žena.

„Na to místo jsem měl nárok," zasyčel na ní.

„Na to místo měl nárok John a ten se po dlouhé úvaze rozhodl naši posádku opustit a s ním odešla i pozice druhého kapitána," vysvětlila mu rázným tónem.

Dříve, než stihl Philip Frances odpovědět, či po ní skočit, Theo opět promluvila: „A jaká je ta tvá nabídka? Možná jsi šílená, ale nejsi sebevrah... Takže?"

„No... Všichni jsme slyšeli tu nešťastnou historku o zkáze Mulliganovy společnosti, která nás připravila o jak biologické, tak adoptivní rodiče, že?" ušklíbla se žena.

„Doslova jediný přeživší je moje teta a její otec, takže jo, všichni jsme slyšeli," přikývl nechápavě Philip.

„Fajn, fajn... Co kdybych ti řekla, že nejsou mrtví?"

„Teď lžeš, Aaron nám řekl, že to nikdo z nich nepřežil-"

„Aaronovi po tom přeskočilo, bez urážky Theo. Nedá se věřit ničemu, co řekne,“ přerušila Pipa opět Frances.

„Kdybychom připustili, že máš pravdu a posádka Darlene tam někde je, co by si z toho měla ty? Svého otce doslova nenávidíš, pokud vím. Tahle cesta ti doslova nic nepřinese," zamyslela se nahlas Theo a po druhé pirátce hodila významným pohledem.

„Za prvé, Peggy by určitě zvedlo náladu, že její sestry a kamarádi a kdoví co vůbec mezi sebou kdo z nich co měl jsou naživu. A za druhé, něco hledali. A tak trochu si tímto na to dělám nárok," pokrčila rameny a nespokojeně se podívala na prázdný šálek. „Nemáte něco silnějšího?"

„Dobrá, dobrá, to dává smysl. Ale ještě jsi nám zapomněla sdělit, proč k tomu, sakra, potřebuješ naši loď," promluvila rozvážně Theo, mezitím co všem u stolu nalila “něčeho silnějšího”, jak Frances navrhla. „Podle toho, jak sebevědomě zníš, bych řekla, že cestu znáš, totéž se dá říct i o odhodlání... Jediné, co ti chybí je loď... Což mě vede k otázce, co se stalo tvojí lodi, Geo?“

„Ukázalo se, že moje posádka úplně nesouhlasila s výpravou za jistou smrtí a nejistým výdělkem," pokrčil rameny a Philip ho soucitně poplácal po zádech.

„Pokud už jsi skončila se svojí dedukcí Theo, jdeš do toho, nebo ne?" povytáhla netrpělivě obočí Frances a Philip se na ni uraženě podíval.

„Proč se ptáš jí a ne mě? Jsem kapitán-"

„Pipe, bez ohledu na tvoje postavení, když přesvědčím Theo, tak přesvědčím všechny. Neber si to osobně, ale pro tebe je tohle moc osobní... A navíc všichni víme, že jsi šílenej podpantofláč. Ne, že by na tom bylo něco špatnýho," mykla rameny pirátka a znovu se podívala na pochodující ženu.

Theo se vlastně rozhodla ve chvíli, kdy Frances zmínila, že to nebude jednoduché, jenom velmi ráda předváděla své dedukční schopnosti. S klidem se opět usadila ke stolu a věnovala kapitánovi všeříkající pohled. Poté se obrátila na ženu sedící naproti.

„Kde začneme?“

Zaprvé: Nazdaaar!

Zadruhé: Omlouvám se, že jsem dlouho nic nevydala. A že neklapla ta sbírka adventních povídek...

Každopádně všem přeji hezké vysvědčení a hodně síly do dalšího pololetí!

Also... Part 2?

Nemo

Jo a pro všechny, co jim nejde přečíst celý název:

Piráti aneb jak Frances dvakrát Philipa do zad bodla

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 27, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

And Peggy! | Hamilton One shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat