Část 1

264 6 2
                                    


pohled Hermiony

Procházím po chodbě Bradavic s Ronem a Harrym. Zase pomlouvají profesora Snapa, už mě to fakt nebaví, nevědí vůbec proč je takový. Když se někomu podívám do očí tak vidím jeho minulost,ale vůbec nevím proč. a také umím ovládat živly.

,,Hej Hermiono vnímáš?" zase Ron kdy  mi dá pokoj?,, co si říkal Rone? ",, že se vsadím o to že Snape spí vhzůru nohama,a taky..." ,,je krásko ahoj půjdeš se mnou na rande?" tak kdo je horší Ron nebo Jack? stopro Jack. ,,KOLIKRÁT TI BUDU ŘÍKAT ŽE S TEBOU NIKDY NIKAM NEJDU?!!",,klídek krásko,stynak budeš má" ,, to si děláš s randu!! že jo?!" a začala jsem se smát. Kluci odešli, klasika to dělají vždy když přijde Jack, nikdy mi nepomohou.

,,patříme k sobě krásko" a šahnul mi na tvář což mě nasralo a přibližoval se k mým rtům a já dostala nápad. Rozpálila jsem si dlaň a vrazila jsem mu takovou facku ,že takovou nikdy nedostal, jinak těsně u jeho tváře jsem nechala aby vyšly plameny ohně. díval se na mě překvapeně ta tvář je pěkně černo červená. ,,už na mě nešahej!!!" ,,Ale mi jsme si souzeni musíš se mnou být!" říkal naléhavě  ,, to radši s přerostlým netopýrem jak mu všichni říkají  než s tebou ty IMBECILE!!!!"

Odcházím na pozemek,přesněji k vrbě mlátičce.Když tam dojdu přijde bratr Jacka ,který chodí do zmiozelu a začne na mě řvát,, ty špíno co jsi mu udělala!!" ,,komu??" dělala jsem že nevím o co jde.  ,, slečna všechno vím všechno znám náhle neví"a začal se smát ,, aha ty myslíš svého brášku,že?!" ,,jo co jsi mu to udělala!!!!" ,,nic jen dala facku",,ty špíno nešahej na mého bratra!!" ,,pardon to se mám nechat dát od něj pusu!!!?"koukal na mě jak vyvoraná myš.,, cože??!" ..on ti neřekl proč jí dostal??" sklesle řekl ,,ne neřekl, jen to že jsi mu dala facku, omlouvám se, jdu zabít bratra...kluci jdeme"a ještě slyším jak říká ,,nebude šahat na špínu,krve"no co jdu si konečně číst( jsou tři hodiny).čtu hodinu,dvě... náhle se stmívá, tak jdu do věže.jenže to by nebyl Jack aby na mě nečekal za rohem ,,Ale,Ale.. kohopak to tu máme?" přibližuje se ke mě a já odcházím zpátky ven ,, snad si nemyslíš že mi utečeš HA HA HA"neotáčím se na něj a jsem před branou do Bradavic. ,,no tak krásko v zdej to nemáš kam utéct" ,,kdo řekl že utíkám? já jen jdu na místo kde nás nikdo neuvidí"(přesněji  má tam útočiště) přibližuje se ke mě ,já se usměji a dupnu jednou nohou přesněji stou která je k němu blíž a objeví se tlustá zeď ,která ho vyhodí do vzduchu,protože kde teď stojí zeď stál on. dopadl na tu zeď a šly mu vidět tři žebra. Skočila na tu zeď a byla zase rovná zem. ,,páčko Jacku" a odešla konečně do ložnice,ale nevšimla si že jí vidí jeden profesor,který jí učí lektvary. A sleduje

je tu tma řekla si a luskla prsty a tím si zapálila prsty a měla světlo. Miluje to že ovládá živly. vyschlo jí v puse a druhou rukou spojila s dlaní ohnivou vodou a měla tam kapku vody,ale náhlé se kapka změnila na velkou bublinu a spolkla jí ,,to je lepší" řekla si a přibližovala se k baculaté paní,, ach drahá není už pozdě?" ,,no tak dělej už otevři" ,,to je vychování" a vyklonila se z obrazu a Herm vešla.

ráno

probudila jsem se jako první a rozčesávala vlasy (první použila žehlící kouzlo pak si to rozčesala)dnes je úterý a znova přilétají sovy. ,,Ahoj Hermiono" pozdravili dvouhlasně Harry a Ron,, Ahoj  kluci jdete na snídani?" ,,jasan" ozval se Ron že mě to ani nepřekvapuje.ve velké síni dala jsem si jablko a četla jsem si poslední vládce větru miluji tu knížku z ní se učím od malička ovládat živly,ale prý to umím od narození" začaly létat sovy a ke mě přistály dvě jedna obří černá vypadá jako výr a druhá rodinná.vzala jsem si dopisy pohladila jsem výra on se na mě podíval a odletěl. začala jsem si číst dopis od výra.

Milá slečno Grangerová dostavte se dnes v pět hodin do komnaty největší potřeby.

S.S.

,,S.S? Jako Severus Snape?" říkala jsem si hlavě a ozval se v mé hlavě cizí hlas,,Ano jako Severus Snape slečno Grangerová" ošila jsem se a šla si číst dopis od rodičů

Ahoj Herm, máme tě rádi, ale měla bys vědět nejsi naše dcera, měli jsme dceru a ta umřela když jí byli dva roky a ten večer jsi byla u dveří s dopisem postarejte se o Elizabeth Lyenkee změnte  jí jméno prosím. omlouváme se že jsme ti to neřekli báli jsme se že o tebe přijdeme. Grangerovi.

,,hej Hermiono jdeš?" kam? ,,a kam?" ,,na hodinu lektvarů"a jo vlastně je škola,, tak pohněte nemá rád opozdilce" zase zkoušel Harryho,ale ani jednou jsem se nepřihlásila něco jsem četla o Lyenkee ale kde?? ,, Slečno Grangerová řekněte mi správnou odpověď na co jsem se ptal Pottera" ,,Omlouvám se pane profesore nevím správnou odpověď na otázku"protože řeším něco jiného. ,,mínus 25 bodů pro nebelvír, a vy pane Pottere by jste se měl učit." usmála jsem se za jeho upřímnost k Harrymu. ,,podívejte se Grangerová se culí za mínusové body nebo snad Potterovi?" zrudnu studem a dělám že se učím.

,,hej Hermiono proč ses mě nezastála??" ,,a ty snad mě někdy před Jackem?!! NE tak drž hubu!!" nevšimla si že je kus od ní znova profesor. ,, Herm jdeš do knihovny?" ,,ahoj Ginny, nejdu teď musím jít na vzduch" ,,dobře víš kde mě najdeš"  ,,ahoj Ginny" odešla jsem k vrbě mlátičce a sedla do tureckého sedu a soustředila jsem se na to aby byla pode mnou velká  koule vzduchu. a začala jsem na ní "jezdit" a nevšimla jsem si že mě sleduje profesor na lektvary. vždy když už mám kouli můžu kouzlit tak jsem vytáhla hůlku a podívala se na čas SAKRA,SAKRA,SAKRA ZA 15 MINUT TAM MÁM BÝT. požila jsem zastírací kouzlo a "jela " jsem na kouli do komnaty největší potřeby. byla jsem tam o pět minut dřív než jsem musela tak jsem si začala k té kouli přidávat vodu ze země a měla jsem kouli z vody a vzduchu bylo to suprové. ,,Dobii!" ,,ano mohu s něčím pomoc?" ,,byl bys hodný a přinesl mi kamínek?" ,,jistě paní jak si přejete" ,,tady" ,,děkuji" vzala jsem si kamínek a dala jsem ho do koule a zvětšovala jsem ho takže uprostřed koule je balvan a kolem něj je voda a vzduch. ,,tak kde je? už tu má být?" a luskla prsty a měla pět plamínků ohně,tak si s nimi začala žonglovat. ,,fascinující slečno Grangerová" lekla jsem se tak mi upadl plamínek a začal se zvětšovat použila jsem vodu z koule a uhasila vzduchu jsem se zbavila a balvan jsem zmenšila do původního stavu.

,,chtěl jste se mnou mluvit pane profesore ?",,ano sedněte si" a ukázal na křeslo.,,všiml jsem si že ovládáte živly, a to umí jenom jeden rod" ,,myslíte Lyenkee?",, vy o tom rodu něco víte?" tvářil se překvapeně podala jsem mu dopis od rodičů ,,to mi přišlo dneska" ,,no ty kráso, to není možné že jste byla Grangerová, protože vaše opravdový vzhled vypadá jinak" ,,pane profesore jak zjistím pravdu?" podal mi pergament se slovy at tam napíši co mě zajímá a pak na to kápnu 3 kapky vlastní krve

napsala jsem rodinný vztah,sídlo,kdo mě unesl, kdo mě začaroval. zjistila jsem rodiče jsou mrtvé a že mám dvojče jménem Alex zdědila jsem čtyři sídla a to ohně vody země a vzduchu. a unesl mě Albus Brumbál, začaroval mi vzhled také Albus Brumbál a taky mě dal do nebelvíru i když patřím do zmiozelu. Nesnáším Brumbála. ,,slečno tohle jsem dostal od vašeho otce prý abych vám to dal když se najdete." podal mi čtyři prsteny. 







SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat