Černá ×červená

44 1 0
                                    

,, takže žáci otevřete učebnici na stane 649 a udělejte si poznámky, druhou polovinu hodiny uděláte lektvar" ,, pane profesore,ale to je moc...." ,,Ptal jsem se vás na něco?!!" ,, Ne pane profesore" ,,tak se pusťte do práce a držte tu svojí nevymáchanou hubu!" ,, Jak se opovažijete takhle mluvit o Saramandě?!" ,,Jak vy se opovažijete pokusit zabít mou ženu?!! " ,,Mmy nechceme,ale starší ročníky nás nutí..abychom...naššli informace" ,,a co jste zjistili?!!",,noo.. že...no...že" ,, může mi to říct někdo jiný?! Kdo to řekne dostane plusové body!" Přihlásila se Saramanda,, víte našla se jedna kniha,která ale nepatří sem do Bradavic a bylo v ní že anděl smrti se dostane z toho lektvarů,ale jen pokud bude chtít žít. Jedná studentka prý zařídí aby se jí mohli zbavit, no a potom přišla vysmátá že se podařilo. A potom paní profesorka byla v síni a řekla že tu dlouho nebude že jde jen na večeři. " ,, Takže vy jste měli plán, že jí budu nevěrný a ona vám dovolí aby jste jí zabili?!! Jste kokoti nebo co?!!" ,,...to je moc, profesor nikdy nemluví vulgárně" ,, držte hubu Mudlovská šmejdko a dělejte svou práci"
Potom bylo ticho.
Crrrrrrr.
Parchanti odešli ze třídy a já si vytáhl Wisky ze zásoby. Napil jsem se.
,,Winki!!!" Puf ,,pane profesore?" ,,Kde najdu profesora Leynkeho?" ,, Teď je ve své pracovně." ,,Dík jdu za ním, potřebuji s ním mluvit"

Ťuk ťuk
,, Dále" ,,Alexi" ,,Severusi, co tě sem přivádí?" ,,Já na to už nemám, první jí pošlu do hajzlu,abych jí ochránil, potom necítím mnoholečný lektvar, protože jsem si řekl že je to má žena co se vrátila, a když ona se promění Hermiona je ve dveří. Alexi já to bez ní nezvládnu,ona je můj život." To bylo poprvé kdy se Severus Snape rozbrečel v Bradavicích.
Proč si jí neřekl, že měla lektvar? ,, Nechtěl jsem aby další mučila..." ,,Jsi idiot Snape, má sestra snese pravdu, víc než lež. A jestli poznala že kecáš,tak je se všemi ámen" já vím,ale bojím se o ní.

,, Otče, pomůžeš mi tedy?" ,, Jistě, takže sedni si do tureckého sedu...roztáhni křídla a zavři oči." Po chvíli. ,,Teď si přestav že ti někdo dává facky, nějaká holka...... Divný žádná reakce, sice je to fajn,ale musím na to jinak " zamulal si pod vousy. ,,Tak jinak představ si že tě praštila do břicha... a něco se stalo s díťetem." Nic jsem necítila. ,,Hoří ti křídla cítíš to?" ,, Cože?!!" Podívala jsem se na křídla a nic. ,,Černý peří je strach a deprese. Černý peří pohltí červenou, jako strach a deprese pohltí vztek." ,,Aha" ,,sedni si a představ si že stojí před tebou Severus." Měla jsem takový divný pocit. ,,Elis jjak?" ,,Co?"  ,,Tobě hořeli červené,černé byli stejné, bílé byli zmrzlé a ty hnědé no...{sáhl na peří} tvrdé jako skála. Máš smíšené pocity,to není dobré, to by tě mohlo stát život,tak znova. Představ si Snapa" .... ,,Ovládá je tvá mysl, a my potřebujeme,aby si byla úplně v klidu, bez žádných emocí. Ty tě mohou zabít dceruško." ,,To je těžké" ,,ano je ale teď se soustřeď, představ si Severuse co se ti snaží dostat do hlavy, ty ho vyhodíš, a každým pokusem uzavíráš mysl pevněji, až emoce nepůjdou nijak vidět"  ,,emoce tě můžou zbytečně rozptílit. Kdybys byla v boji, a někdo použil že někoho má rád,tak bys sis mohla rozmyslet jestli ho necháš žít a to by byla poslední věc co bys udělala. Potřebuješ ochránit dítě!" ,, Jistě otče" podívala jsem se hanbou na zem, protože mi to stále nešlo.

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat