jednou smrtijed navždy smrtijed

63 3 0
                                    

,,Seve nebylo to moc?" ,, Jasně jsem řekl, že ti nikdo neublíží natož Weasly",,mám strach co když na to někdo příjde?",,řeknu že se to odrazilo o štítové kouzlo",,Sakra Severusi já nechci aby tě zavřeli do Askabanu!" ,,Nu což ,zapomínaš kým jsem Elis?" ,, Chceš říct BYL ne?!!",,ne"  PLESK ,,to si děláš srandu tys mi dala facku, víš kdo JÁ JSEM?!!"vrazil mi hůlku na tepnu u krk  ,,Vím a uvědom si cos byl!!",, JSEM!!" ,,Sakra SEVERUSI já nechci se klepat strachy jestli se mi vrátíš nebo tě zavřou do Askabanu!! Víš ne každý se dokáže smířit s nadějí!!!" ,,Co si o sobě myslíš skrčku!? Hmm?!"to mě dopálilo ,,SKRČKU?!! DĚLÁŠ SI ZE MNE PRDEL?!!" Vzlítnu a sotva se ho dotýkám nechci mu ublížit ,, nedělám jen říkám pravdu!" Co se mu stalo? Musím to zjistit, podívám se do očí...
,,Sseverussi tak rád tě vidím, budeš potressstán za svou přítelkyni nebo ji mám zabít ,vyber ssi" ,,a co když řeknu ani jedno?" ,,Império"
Podívám se pryč z jeho očí, kdy se to stalo? To mu vlezl do hlavy?! Nebo mi něco tajil? ,,Skrčku jdeme si užít" chytl  mě pod krkem a táhl mě do ložnice,, a Dost vyzívám tě na souboj" ,,to máš předem prohraný" ,,to se uvidí"  ,,tři kroky uklonit a boj jasný? Ne dřív!" ,,Ale jistě výsosti" uklonil se a šel já se otočila udělala tři kroky a uklonila se ,, tak co Sevie jak pak se má Vojel Dort?" ,,Tahle ho urážet nebudeš Sectumsempra" ,,huuu Sevie dýchej nebo ti snad příjde pomoct Voldy co je z vody?" ,, Temný pán není z vody!" ,,Ale Sivi" (nesnáší normálně tyto přezdívky a u Vojeldorta se směje) ,,tak ubohý" ,,co myslíš?" ,,To že tě ovládá nějaký hadí ksycht co ojíždí dort" ,,nepříjde ti to??" Sakra krvácím čím dál víc ,,Seve prosím" chci aby mi to vyléčil ,, když tak hezky prosíš Avada... Ne nedovolím to ...zmizni Vojel dorte já se tě nebojím... Táhni pryč!! AAA" spadl a zavřel oči. Slyšela jsem z jeho úst  Voldemortovým hlasem :,, jednou ssmrtijed navždy ssmrtijed" ,,Seve bojuj prosím!!"

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat