Část 9

79 4 0
                                    


Donutila jsem Seva aby nás k němu přemístil. ,,AA SSeverussi,dal ssis na čass" promluvil ten beznosáč.,,Omlouvám se můj pane,já.." ,,Odpuste Severusovi,hledal mne,ale já byla jinde než normálně,proto to tak trvalo.,,Protentokrát odpustím",,natáhni svou levou ruku" ,,Můj pane,nevím jestli by to byl dobrý nápad,protože bych mohla přijít o svou schopnost a nemohla bych říct ,,umřeš " a nestalo by se a to by nikdo neměl riskovat.(lhala jsem musím dodělat to co mám v plánu) ,,No Dobrá tedy,ale dostaneš,těžký úkol pro kouzelníka,ale lehký na anděla smrti." ,,jaký to je ten úkol?mohu-li se zeptat",,ale jistě..mám viteály,a Potter o nich ví,chci abys ochránila můj život" ,,No víte je to komplikované, protože uchránit život jednoho člověka,který má jednu duši v jednom těle je jednoduchý,ale u někoho kdo jich má víc a nevím kolik dohromady,tak je pravděpodobnost,že některé nebudou ochráněny.",,No jistě mám jich osm" chytl mě za tváře a vypadalo to že mi každou chvíli dá pusu,příšerný pocit jsem z toho měla,,echm echm můj pane?" Voldy se na Seva podíval,a náhle klečel v bolesti,bylo mi jasné co provedl ,vzlétla jsem a zařvala:,,Hej Vojel dorte ,nechceš spíš útočit na někoho,kdo je lepší než ty?",,Jak se opovažuješ s ním takhle mluvit" vyjela po mně Belatrix. ,,Já ti něco řekla Tomáši Radlle!!" a svlétla jsem dolů před Severuse,,jak to že necítíš Crucio?!!" ,,kdo řekl že ho necítím??" doopravdy jsem ho necítila,ale chtěla jsem aby to vypadalo,že jsem statečná. ,,Voldy můžeš mi vysvětlil,proč si ho mučil,když JÁ JSEM JEHO a NÉ TVÁ!!!" ,,AVADA KEDAVRA" Zařvala Bela já se uchechtla a šla k ní,,Pouta na tebe" ,,no ne Tome to požívají podřadný a špíny kouzelného světa. ,,chytněte jí" chytli mne ,protože jsem se nebránila,,Milý Severusi dívej se jak jí zabiju" ,,Anděl smrti nejde zabít" namítá Sev. ,,ona ti neřekla,že  její druh zabije urvaní hlavy a spálení. Dostanu se Severusi do hlavy a řeknu,,Seve hlavně neblbni já se ztoho dostanu,když budu chtít" ,,tak proč to neuděláš?" ,,není správný čas"

Stále mne drží ,tentokrát za ruce a Voldy se blíží.Rozpálím si ručičky,ale jenom malinko aby si Voldy toho nevšiml. Smrtijedi uskočí,,co vám je!!" zařve na ně,,ona pálí" ,,chytněte jí" došel ke mne,,Kdybys nebyla tak hloupá,mohla si být temnou paní",,nepotřebuji jsem Paní smrti" lusknu po druhé,nikdo nechápe a Voldemort se drží za hlavu Lusknu po třetí, po čtvrté,po páté. Schytám pěstí do nosu,ale dělám jako že nic a lusknu po šesté po sedmé,to mne už kope.Osmé lusknutí,,Ty mne chceš zabít víš kdo já jsem?!" zařval ,,jo Jsi Voldemort co vojel dort" Sev se začal smát. Deváté lusknutí,rozpadá se na prach, Desáté rozpadl se,,ty jsi ho ZABILA!!! MONSTRUM!!..AVADA.." jedenácté lusknutí Belatrix je mrtvá. A další smrtijedi také,jen Malfoiovic rodinu nechám, jdu za nima ,,zlato je ne rosím" ,,neboj se Seve" šla ke mne Narciss,,prosím že je už konec" zašeptala ,,Vím že ty úkoly jste plnili aby přežila vaše rodina,jen Luciusi nemusel si používat Crucio(podívám se na jmenovaného) a mám je jednu prosbu",,JJakou" ozval se Draco,,že nebudete zabijet mudlorozené či snad křížené kouzelníky,jinak by jsme se toho zla nezbavili" Draco se usmál ,,slibuji" Narcis ,,slibuji" Lucius ,,no dobrá také slibuji,že je nebudu zabijt",,jo málem jsem zapomněla a nemučit",,ano",,ano",,Fajn jak si přeješ" usmála jsem se a otočila jsem se na Seva,,jdu na vzduch nepotřebuji furt cítit mrtvoli" kývl,že rozumí a já šla. 

stojím takhle před Manorem a přemýšlím ,je západ či východ slunce? ano já vím taková kravina a já jí řeším. Vzlétla jsem,což si u toho nevšimla osoby za ní a začala jsem dělat kraviny například létat nahoru dolů,vývrtky,salta,u toho jsem se trochu zpotila a z té kapky vody jsem pod sebou udělala jezírko zvlétla jsem ještě výš a potom střemhlav dolů a skočila jsem šipku do vody. Když jsem vylezla,zbavila se jezírka a ohrála si tělo s ohněm jsem si osušila prádlo a teplým vzduchem jsem vyfénovala vlasy,až potom jsem si všimla osoby u vchodových dveří,no spíš osob,,ak dlouho mě pozorujete?",,no od doby co jsi zvlétla",,aha" takže mně viděli dělat kraviny super,,a Draco kde jsou Severus s tvým otcem?" ,,aale popijí ohnivou wisky" ,už zase?" ale smála jsem se ,,taky nemám rády když manžel pije" ,,Jasný no,to chápu Narcis,ale po tom co je Pán zla mrtvý bych to na jejich místě chtěla taky zapít",,Elis mohu se zeptat?" ,,jistě Draco ptej se",,jak jsi to udělala bez húlky všechno?" ,,víš můj otec byl vládce živlů a matka Anděl smrti a můj děd z tátové strany byl kouzelník." ,,hustý" zasmála jsem se ,,Zníš jako malý kluk když říkáš hustý" ozval se za námi Luciusův hlas. Když jsem se na něj podívala usmíval se taky. 

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat