Ahoj lidičky, tato kapitola bude 15+,takže jestli nechcete to číst tak nečtěte a přeskočte. No co upozornila jsem tak jdeme na to.
Chytla jsem ho zezadu za vlasy on je má hladký !! Ne mastný!! přemístili jsme se k posteli,,Opravdu to chceš Elis?" chci ho ,,ANO CHCI" ušlíbne se ,,víš já když začnu,tak lehce nepřestanu",,o to tě nikdo neprosí"líbá mi krk a u toho mně vzléká, nejsem o moc pozadu začnu s košilí,nejde to tak lehce ,jak jsem si myslela.Líbá mě odpojí se lehce,tak aby měl rty vedle mích,,ale copak?" ušklíbne se,, moc knoflíků se vzpoura",,a nebo to jen neumíš",,no dovol?!" a naštěstí už to jde. OMG on má svaly zírám na ně asi dlouho,když se ozval,,hlavně nezačni slintat zlatíčko"udělal cestičku polibků na mém krku k ňadrům, skousne,, AHH"sakra no co,už se stalo.. chytl mě za boky a vnikl do mně(je dole), no ty kráso on je úžasný, tak jako jeho kamenná maska ,začal přirážet víc,,AHHH SEVE-RUSI jsi úú-ža-sný aaah"usměje se a pokračuje dál. Otočí nás takže jsem já nahoře a on dole drží mně za boky, furt vzdychám ,to je hrůza,nejde to zadržet. ,,To je rajská hudba pro mé uši" o čem to mluví ,,ty tvé vzdechy a jak vzdycháš mé jméno ,prostě dokonalý" takže mé vzdechy jsou pro něj rajská hudba,,Ano zlatíčko" ,,SE-VE KO-LIK-KRÁT TI BU DU ŘÍ-KAT -NE-LEZ MI DO HLA-VY"Snažila jsem ho pokárat,ale nešlo to protože nepřestal,,víš že je roztomilé když se mě snažíš pokárat,ale vzdycháš u toho?" podívám se mu do obličeje a on se mi směje,,tak TY se MI bu-deš SMÁT?",,ano zlatíčko budu,kdybys ses viděla tak taky" tak to přehnal,už ho nechci mít v sobě,,doST SEveRUsi" ,,já ti říkal,že když začnu,tak lehce nepřestanu" ušklíbne se ,,SEVERUSI SNAPE OKAMŽITĚ TO ho Nech" skoro se mi povedlo nevzdychnout,,promiň zlatíčko,nechtěl jsem tě urazit,prosím nechtěj přestat",,ale JÁ chci" ,,asi ne jinak bys nevzdychala" a svalí mě pod sebe ,,SEve Prosím" ,,já tě také prosím"skousne mi bradavku,,AHH SAKRA Seve"začne mě líbat,a jednou ruku má nad mojí hlavou,přesněji na mých vlasech a hraje si s nimi,podívá se na mně sakra ten pohled je dokonalý,kdybych neležela tak se mi podlomí nohy,,tak co Elis? můžu pokračovat co jsme dělali?" ,,NE"řeknu nahlas a pošeptám mu do ucha ,,ty musíš" první s láskou a vášní pak začal přirážet jako kdyby mu šlo o život,ale bylo to dokonalé,to musím uznat,taky jsem vzdychala víc a víc,ted jen kdy příjde bratr a uvidí nás. ,,AHH AHH SE-VE-RUSI" Rychle mi políbí rty a přiráží ještě víc co pak to jde?, náhle se Sev chytne za levou ruku a sykne,,lásko já to vysvětlím" ,,nemusíš Seve já to vím a radši běž než ti něco udělá" dá mi pusu a vezme si plášt a masku,,prosím nečekej na mně"kývnu jako že rozumím a jdu se převléct. jdu do knihovny v ruce mám knihu Povaha a Schopnosti Andělů a jdu do knihovny s černou magií, je mi jasné že musel Voldy něco udělat se svým životem aby přežil,ale co?!
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným