Část 10

81 4 0
                                    


,,Čekají nás už jen dobré časy" oznámil Lucius a objal svou rodinu,bylo to pěkné. Náhle mne někdo objal zezadu,,to díky tobě lásko" opřela jsem se o něj zády a podívala se mu do očí,připadala jsem si jako nejštastnější člověk na planetě.,,No nic my půjdeme" oznámil Severus.,,Mějte se"(Lucius) ,,Tak ahoj "(Narcissa) ,,rád jsem tě poznal Elisabet"( Draco) řekli všichni tři na ráz. ,,mějte se , a Draco znáš mne ze školy" ,,CO? Jsem tě nikdy neviděl v Bradavicích" ,,Říkal jsi mi mudlovská šmejdko a já ti odpověděla ,,lepší než obarvená blondýna"" ,,Moment tys byla Slečna vševědka? Grangerová?" ,,jo" ,,jak to" ,,řeknu to jednoduše Brumbál,a jestli omluvíš rádi by jsme už šli" ozval se Severus, a zase arogantním tonem, usměji se ,,to je pravda už by jsme šli" ,,uvidíme se ještě někdy?" ,,noo..ale jo" nemám je v lásce ale Severus se s nimi baví. Přemístili jsme se do nějakého sídla,které neznám. ,,Seve kde to jsme?" ,,v jednom z mých sídel" ,,kolik jich máš ty? víc nebo méně než já?" ,,méně mám jen dva",,pán se uráčil po třiceti letech podívat na sídlo?" ozval se protivný pisklavý hlas.,,Tanno?" ,,to je dost alespon víš jak se jmenuji Severusi Snape,děd by neměl z tebe radost!!",,omlouvám se bylo to hodně nebezpečné se sem dostat,zabili by vás všechny do posledního",,Jen jestli nekecáš Seve zasyčel skřítek, ,,Tanno takhle se mluví s pánem? mluvit na mne někdo tak,tak by to   schytal",,a vy jste jako kdo?" ,,Tanno to stačí" řekne naštvaným hlasem Sev. ,,Nějak ti zdrzl jazyk Severusi!" ,,a ty BYS MĚLA DÁVAT POZOR S KÝM MLUVÍŠ!!" už mne fakt sere,,Lásko klid" ,,KLID ŘVE NA TEBE SKŘÍTEK,JAKO BY JSI BYL PODŘAZENÝ NEŽ ONA!!" ,,Lásko no tak, vychovávala mne a" ,,to neznamená že na tebe bude ŘVÁT SEVERUSI",,Černají ti oči lásko,prosím..",,nnepros to monstrum Severusi" ,,JÁ NEJSEM MONSTRUM" vzlítla jsem k ní a ona se klepala strachy ,,nebudeš si otvírat hubu, dá se říct,vše jinak než řvát na svého pána, Severus má slitování a máš jediný štěstí že nejsem MONSTRUM,jinak by bylo po tobě" ,,ELIS STAČÍ!!",,NEŘVI PO MĚ SEVERUSI",,Tanno,prosím tě dejte celý Manor do pořádku,jak to bylo za doby mého dědy" ,,jjistě pane" ,,a my jdeme se podívat do Snape Manor,teda jestli chceš" ,,jestli tam nejsou drzí skřítci" zamumlala jsem ,,tak jdeme"

Přemístili jsme se,je to pěkný jen moc černý,šli jsme k bráně ,,Pán se vrátil! " zařval skřítek do manoru,,Dobrý den můj pane(uklonil se) budete si něco přát?",,Ahoj Albe ne nepřeji si zatím nic děkuji" skřítek se uklonil a zmizel. ,,jdeme ? chci ti ukázat sídlo" šli jsme byli tu tři pokoje pro hosty,jídelna velká jako v Malfoy Manoru,ukázal mi svou pracovnu,knihovnu,sál nejspíš na tančení a velkou ložnici ,jen se mi nelíbí všude ta černá. To se bude muset změnit.

,,Dáš si něco Elis?" ,,noo tak kakao" ,,Albe!" ,,ano můj pane? přejete si?" ,,tady paní si přeje kakao",,dobře pane,ale bbude hořké,protože vy nejíte a nepijete sladké" ,,to nevadí Albe" a zmizel,,tak ty nemáš rád sladké jo??",,ne nemám vadí?" ,,neee jenže se to změní" ,,to by mne zajímalo jak""PRÁSK" ,,tady máte paní to kakao",,Děkuji ti" vzala jsem si ho od něj a on se uklonil a zmizel,,Seve není tu někde cukr?" ,,hahaha" smál se na celé kolo,,já a mít tu cukr? jsi se někde flákla do hlavy ne?" smál se dál ,,ne neflákla jsem se,jen že kakao má být sladké"budu muset navštívit paní Weaslyovou a poprosit o cukr. Přiletěla bílá sova. ,,Tu sovu neznám" otevřel okno,přečetl si pro koho je ,,Hermiona Jane Grangerová, taková smůla,že není" ,,Hedviko?" ,,huhu" odpověděla na souhlas. ,,Seve dej mi ten dopis,je od Pottera" ,,fuj tak to nechci a dal mi ho,hned na to si utřel ruce o stěnu. ,,Komediante" usmála jsem se a šla jsem číst.

,,Ahoj Herm, dnes jsem zničil dva ,ikdyž se říká že nějaká Elisabeth Lyenkee zabila Voldemorta,tak jich je prý ještě sedm viteálů. Dávej si pozor HP.

,,Ten bastard lhal!! takže sedm jich ještě má" luskla jsem po prvé,po druhé, potřetí,počtvrté,po páté,po šesté ,po sedmé a po osmé,,Lásko co se děje?" ,,Vojel dort měl dalších sedm viteálů,ten bastard" napiji se kakaa. Povídali jsme si o minulosti,ikdyž něco už jsem viděla,začal s tím Severus,jsem ráda,že mi důvěřuje a svěřuje mi svůj život,když byl malý a říkal mi o tom jak Tanna se o něj starala. Podívala jsem se na čas,,Brouku půjdu se vykoupat" dala jsem mu letmou pusu a šla do koupelny, jediné co bylo bílé tak to rohová vana a umyvadlo ,jinak vše černé ,,to je hrůza všechno černé" zamumlám a napouštím vanu,to tak trváá,tak trochu použiji co umím a už mám půlku vany plnou,vypnu kohoutek a voda není tak moc teplá,zahřeji vodu rukama ,to je prostě bomba umět takhle živly. Vlezu do vody,když v tom KLEP KLEP ,,Ano?!"zavolám ,,Mohu?" odemknu dveře  hůlkou a také je otevřu ,,copak Seve?",,je vedle tebe místo zlatíčko?",,noo ale jo je"usměji se na něj a udělám mu místo ve vodě, sundává si oblečení a já se na něj koukám po očku,sakra proč musí být tak sexy? proč musí mít vypracovanou postavu?sakra proč?

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat