Pohled Hermiony Elisabeth Snape
jsem v poutech, které berou mou sílu bojovat, nevím co mám dělat. křičím o pomoc, nic........... cítím nepříjemný pach které jde ze mne vždy cítit, když jsem nasraná...... ano cítím pach Smrti. Snažím se dostat z pout což mi nejde, nemohu ovládat živly, už jsem to zkoušela. nic tu není, jen pouhá tma a ocel na rukou. zkouším to ještě zakřičet, ale ze mne nejde ani hláska,, HAHAHAHA, prý bojovnice, to vidím, jen strach haha." ,, kde jsi?" ,, tam kde si myslíš" otočila jsem se za sebe byla tam jen zeď. Hahahaaa ,,přestaň se furt smát, vím kdo jsi, ale nevím kde" ,,Herm notak prosím probuď se" slyším Severuse ,ale jako by z dálky. ,,SEVERUSI KDE JSI?!! Hahahaaaa ,,nastal váš čas, pojď se mnou" ,,nejdu! chci k svému manželovi!!" ,,dobrá, ale bude to velmi těžká cesta." najednou jsem se ocitla v místnosti kde Alex bojuje s Otcem a oba náhle krvácí,...,,kdo umře můžeš zachránit jen jednoho" koukám z jednoho na druhého a přemýšlím. nejde mi to.... moment vždyť neřekla že musí umřít. bratr je na pokraji života a smrti, otec krvácí ale kouzla či lektvary ho zachrání. ,,noo koho zachráníš?" ,,BRATRA, otec může přežít pomocí kouzel." ,, no dobrá jedno kolo vedeš ty" ,,musím jít, brzy se ukáži" ocitám se zase ve tmě s pouty, usínám....
,,zlato, prosím nevzdávej se, bojuj do poslední chvíle, dnes byl šílený den, přišel na návštěvu tvůj bratr a začal se rvát s tvým otcem, protože chce aby Vikimu pomohl Lucius, vím že ho nemusíš, ale jak byl u Pána Zla, tak se léčil sám, tvůj bratr utekl o chlup smrti, tvému otci stačily dát lektvary a už je jako rybička, Herm nenechávej mě tu, prosím miluju tě nechci o tebe přijít. budu tu u tebe spát, dobrou paní Snape"
,, to snad ne !! ono se to stalo ve skutečnosti!!" ,,Další úkol" ,,počkej..." Smrt se na mě podívala ,,kolik bude ještě úkolů?" ,,ještě dva, přemýšlej chytře"
,,Ty grázle, jak si mohl jí ublížit?! je to tvá žena a MÁ kamarádka. CRUCIO!!!" Giny použila tu krutou kletbu, která se nepromijí. Mučí Severuse ,,Posluž si, ale já jí nic neudělal...... měěěl jsem jíí hlídat a nedovolit aby se jí něco stalo" Gini vylétla z ruky hůlka a Severus jí chytil, kdybych byl zmrd pošlu avadu ale rozmyslel jsem se, ale zmizni!!" ,,nezmizí!" ,,Harry Potter naše známá celebrita, právě žvaní" ,, Tak co přerostlí netopýre? spíš hlavou dolů co Hermionka usne?? hahaha" ,,Crucio" ,,já to řííííííííííííííííííííííkám furt SMRTIJED" Seva to nasralo a přitlačil na bolesti. až Harry upadl do komatu. ,,Kurva, Herm mě zabije" zašeptal si Severus hned co odešel za dveře místnosti. ,,Přemýšlej jasně" ,,mohu vidět jak je na tom Severus? vidím Harryho jen" ,,jistě" Severus jde jako by nic ke kotlíku, který má v místnosti kde je mé tělo a začne vařit lektvar,, Dám i tomu spratku Potrovi, aby se zlepšil jeho stav. Prosím odpusť mi zlatíčko. dělám mimochodem Anticruciatus, jemu to jistě pomůže, jeho tělo si ještě neudělalo protilátky...." ...... oba dva se napili a Harrymu začalo se hýbat hrudní koš, teď byli na tom oba stejně, ale Sevův stav se zhoršoval. ,,UŽ ŘEKNI KOHO ZACHRÁNÍŠ" ,,Zachráním Severuse, Harry není na tom tak špatně aby umřel." ,,Dobrá odpověď dobře ses rozhodla, třetí bude nejtěžší Dobrou." ,,počkej nedávej mi ty pouta prosím." ,,dám ti je, ale jen na jednu ruku a připoutám tě k topení, měj se"
,,vím že mě slyšíš Prosím vrať se mi, nevím co bych bez tebe dělal, nenechávej mě tu, prosím otevři oči a buď semnou" ,, Severusi, musíme začít..." ,,Fajn tak jdeme"
,,je čas, poslední úkol a pak se můžeš vrátit" ,,DOBŘE" jsem v místnosti a vidím dvě hlavy jednu blonďatou a druhou černou jako noc. nic neslyším, jen vidím jak se černovlásek drží sotva na nohou a dívá se před sebe na něco, nevím na co blonďák stíní ve výhledu, ,,Severusi, je mi tto líto, upřímnou soustrast,oba to nepřežili" ,,ne lžeš! to nesmí být pravda" položil si hlavu na postel a začal brečet. ,,rozhodni se rychle, ale jen jeden z vás může přežít" ,,rozhodla jsem se, a vážně to jinak nejde??" ,,ne jiný anděl řekl, ať umřeš, a já ti dala šanci" ,,dobře, jjá chci aby přežil Viki."
,,Severusi, Viki to jen tak tak zvládl, ale hermiona...." ,, pojď je tvůj čas" ,,jdu..."
,,vítej dítě,už bylo na čase...."
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným