,, pokusím se aby se už netrápila" ,,ne pokusíš, ty UDĚLÁŠ VŠE PROTO ABY SE NETRÁPILA." ,,Notak to by stačilo ne? Nemůže nic slíbit,ale věř mi otče. kdyby něco tak si to vyřídím sama!!!"
Prasklá dveřmi a odešla do knihovny.
,, Taaakže Severusi...... teď to začíná změna nálad,ale věř mi je to příšerný, takhle to začínalo s její mámou,ale u ní dřív než u El" ,,to chcete říct že tohle byl jen začátek??!" Vykulil jsem oči,to snad ne, teď zažiji tsunami emocí. ,, Přesně tak"
***
Serou mě, co si jako myslí?? Že budou na sebe zvyšovat hlas, když to mohu jenom já?!! Tak to ne, to se posrali panáčkové. ,, má paní, je tady" ,,Ty taky táhni a neotravuj" ,, jjistě mma ppaní,ale." ,,Tak už zmiz!" Puf
Otevřela jsem dveře na zahradu do kořán a šla jsem si to podvědomě k ohnivé fontáně ( místo vody je oheň, a ty cihly jsou černý a pálí jak láva)
Když v tom přiletěla sova.
Moje milovaná Hermiono,
slyšel jsem že jeden rod země, má nevyřízené účty s naším rodem, a chtějí všechny zabít, kvůli ohni. Prosím tě schovej se do bezpečí a my to zvládneme. Prosím co nejrychleji, může být potom pozdě!!!!
A.L.
Vzala jsem hůlku a tak jsem se zvýšila můj ječák ,, Okamžitě vylezte Zeměšťané a bojujte, bojujte proti Elisabeth Leynkee, co nemá slitování před smrtí.... Slyšeli jste vylezte, vím že tady jste... Zěměpodelanci!!!"
,,Co si osobě myslíš nádhero?!! To že ovládaná čtyři živly neznamená že jsi nejmocnější!!!" ,, Víte že jich je dohromady pět?" PRÁSK Hermionu praštil kámen do břicha, zasyčela a zvlétla nad fontánu ohně..... ,,Vy zmrdi teď jste si podepsali svůj osud! Nikdo nebude ubližovat Viktorovi Severusovi Snapovi , vy KURVY země!!" Začala házet ohnivé koule, odráželi to, postavila se na nohy a dotkla se cihel od fontány ,, dobrý nápad,ale co takhle lávu?" Mávla rukou a z cihel byla náhle láva, tu zabalila kameny a hodila to proti soupeřům. Stejnou chvíli začala dělat tornádo, a plivla do vnitř (hnus,ale co) a začala zvětšovat a poslala to na soupeře. ,, Vidím že používáš pouze čtyři co máš jako páté Hmm?" ,, Chceš zažít? Fajn" vzlétla skoro k mrakům a dala pravou ruku nad hlavu a udělala pěst, soupeři klečeli v bolestech a škemrali o milost, někteří o smrt. ,, Není váš čas odejít z tohoto světa, dávám vám milost, ale už nikdy neutočte nebo nebudu mít slitování! Jasný ?!" ,, Jistě " a utekli.
Ještě aby to mysleli vážně, vím že to nemysleli.*****
Bavím se s tchánem, když uslyším Eli zoufalý křik,,,Seeverusi!!!" vyběhnu ven a vidím jí u fontány ,,Herm, cco se děje?" drží se za břicho a padá na kolena. přemístím se k ní a slyším jen slabé ,,dítě v nebezpečí" chytám jí a ona se vypnula, snad bude jen spát a ne v komatu ... Beru jí do severního křídla, kde je ošetřovna.
Položil jsem jí na lůžko. Spí, vzal jsem hulku a začal jsem zkoumat jejich zdravotní stav. Vůbec se mi to nelíbí, Viki je na tom hodně špatně, Herm ta se vůbec nehejbe, má hodně slabý tlukot srdce i tep. Bojím se o ně. ,,espectro patronus" objevil se patron,začal jsem mluvit ,, Prosím přijď do severního křídla, něco se stalo tvé dceři, potřebuji tvou pomoc. Severus." Patron mi zmizel z dohledu a přemýšlel co by mohlo pomoc,možná nějaký lektvar, ale na co? Herm je v bezvědomí Viki, u něj to vypadá jako by měl něco na mozku a zlomenou nohu. Sakra Severusi přemýšlej jde tu o tvého syna a ženu. nadávám si pořád do kola, ale jaký lektvar??!!
,,Severusi co se stalo? Moment ona je bezvědomí?! a prcek je má kámen v lebce a zlomenou nohu a ONA má zlomené žebro, okamžitě padej pro kostirost, ten pomůže oběma a já zatím se zbavím toho kamene na mozku." ,,ale ty nejsi vládce živlů..." ,,nejsem ale je to má dcera a už jsem někoho zavolal ať pomůže proto to trvalo"
Ahoj lidičky omlouvám se že moc nepíši nestíhám na střední teď úkoly. v blízké době bych chtěla napsat pokračování, nevím kdy ho zveřejním, ale začnu asi dneska, kdo myslíte že přijde? co když to nebude žádný vládce, ale jen kouzelník nebo snad bejvalý smrtijed? kdo myslíte že by tam mohl přijít??
Alex, někdo z Malfoyu či Ginny? hlasujte.
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným